Projekt cykliczny realizowany w latach 2017-2020. Celami projektu są zwiększenie aktywności gospodarczej w obszarze rewitalizacji poprzez uatrakcyjnienie obszaru rewitalizacji jako miejsca do prowadzenia działalności gospodarczej oraz wsparcie w promocji przedsiębiorców w formie „szerokiej” reklamy Jarmarku św. Wojciecha odbywającego się podczas Dni Mławy. Jarmark ten jest nie tylko miejscem handlu produktami, ale także formą przybliżenia kultury ludowej i zaznajomienia społeczeństwa z procesem powstawania dzieł. Artyści, rzemieślnicy, osoby tworzące produkty związane z kulturą ludową, lokalni twórcy ludowi oraz osoby wytwarzające różnego rodzaju rękodzieła na warsztatach czy terapiach zajęciowych, członkowie stowarzyszeń itp., przede wszystkim z podobszaru nr 2, ale również z całego kraju, mogą tu prezentować i sprzedawać swoje prace i produkty.
W sobotę 13 lipca 2019 r o godzinie 9.00 Burmistrz Miasta Mława Sławomir Kowalewski oficjalnie otworzył Jarmark Wojciechowy odbywający się na ulicach 3 Maja i Bolesława Chrobrego.
Stoiska wystawców, którzy tego dnia postanowili zaprezentować swoje wyroby, cieszyły się dużym zainteresowaniem. Przedsiębiorcy, wystawcy, rzemieślnicy, producenci
i pozostali uczestnicy, mieli podczas imprezy niepowtarzalną okazję do nawiązania biznesowych znajomości, które w przyszłości mogą wesprzeć ich dalszy rozwój.
Tego dnia do naszego miasta przyjechało wielu turystów, którzy chętnie uczestniczyli
w wydarzeniu, robili zdjęcia, a także dopytywali o najciekawsze miejsca w Mławie, które warto zwiedzić. Jarmark Wojciechowy, podobnie jak w ubiegłym roku, cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem.
Realizacja przedsięwzięcia jest istotna z punktu widzenia promocji regionu, co wpływa na dalszy rozwój oraz na wzrost konkurencyjności wobec sąsiednich osiedli.