WYMAGANE DOKUMENTY DO ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wniosek o ustalenie numeru porządkowego
Załączniki
• Kopia mapy
OPŁATY
Opłata skarbowa 10 zł
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW, ZAŁATWIENIA SPRAWY
Miejsce złożenia dokumentów: Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, KANCELARIA URZĘDU
Miejsce załatwienia sprawy: Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego, ul. Stary Rynek 19, pokój 15
OSOBY DO KONTAKTU
Milena Klimek – Podinspektor (pokój 15), tel. (23) 654 32 53, wew. 402
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIANIA
Termin ustawowy: miesiąc od dnia wszczęcia postępowania, sprawy szczególnie skomplikowane – dwa miesiące od dnia wszczęcia postępowania (zgodnie z art. 35 kodeksu postępowania administracyjnego)
Przeciętny czas realizacji w tut. Urzędzie: do 14 dni.
Sposób załatwiania:
Zawiadomienie o nadaniu numeru porządkowego
TRYB ODWOŁAWCZY
Obowiązujące przepisy nie przewidują trybu odwoławczego.
PODSTAWA PRAWNA
• ustawa z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2010r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.)
UWAGI