I. WYMAGANE DOKUMENTY DO ZAŁATWIENIA SPRAWY
Pismo, które powinno zawierać:
• dane, dotyczące wnioskodawcy (imię i nazwisko, adres i nr telefonu kontaktowego)
• wskazanie miejsca zmiany stanu wody na gruncie, podmiot powodujący zmiany.
2) Załączniki:
• mapa sytuacyjno – wysokościowa,
• inne dokumenty związane ze sprawą, a będące w posiadaniu wnioskodawcy.
II. OPŁATY
Brak opłat
III. MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW, ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miasta Mława
Ul. Stary Rynek 19
Kancelaria
Telefon: 23 654 64 33
Godziny przyjęć interesantów:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek od 8:00 do 16:00; wtorek od 8:00 do 18:00
IV. OSOBY DO KONTAKTU
Elżbieta Maciejska - Inspektor ds. ochrony środowiska
pokój nr 18, tel. 23 654 32 96 wew. 300
V. TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA
W zależności od stopnia trudności sprawy: niezwłocznie, 1 miesiąc, (w sprawach szczególnie skomplikowanych) - 2 miesiące
VI. TRYB ODWOŁAWCZY
Odwołanie od decyzji wnosi się w terminie14 dni od daty jej doręczenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Ciechanowie za pośrednictwem Burmistrza Miasta Mławy
VII. PODSTAWA PRAWNA
1) Ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne /Dz. U. z 2017 r. poz. 1566 z późn. zm./
2) Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego / Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 z późn. zm./
VIII. UWAGI
1) Podanie we wniosku numeru telefonu oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.
2) W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Ochrony Środowiska w tut. Urzędzie