WYMAGANE DOKUMENTY DO ZAŁATWIENIA SPRAWY
1. Wniosek o wydanie licencji TAXI;
2. Wydruk z CEIDG lub z Krajowego Rejestru Sądowego;
3. Kopia NIP;
4. Kopia REGON;
5. Zaświadczenie o niekaralności - oryginał;
6. Kserokopie dowodu rejestracyjnego lub tytuł prawny do dysponowania pojazdu;
7. Zaświadczenie - badanie techniczne pojazdu, że pojazd spełnia wymogi transportu TAXI - kopia;
8. Świadectwo legalizacji urządzeń pomiarowych;
9. kserokopia prawa jazdy;
10. oświadczenie , że transport wykonuje osobiście i spełnia wymagania określone w art.39a ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001r.
o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2020r. poz. 875 z późn. zm.).
OPŁATY
Opłata administracyjna
1. Za wydanie licencji na okres ważności: 2 – 15 lat opłata wynosi: 200 zł
2. Za wydanie licencji na okres ważności: 15 – 30 lat opłata wynosi: 250 zł
3. Za wydanie licencji na okres ważności: 30 – 50 lat opłata wynosi: 300 zł
Opłatę można dokonać w kasie Urzędu Miasta Mława lub na konto Urzędu Miasta Mława: nr konta 70 1090 2604 0000 0001 3379 7826 Santander Bank Polska SA
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
Kancelaria Urzędu
Urząd Miasta Mława
Ul. Stary Rynek 19
Telefon: 23 654 64 33 wew. 704
Godziny przyjęć interesantów:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek od 8:00 do 16:00; wtorek od 10:00 do 18:00
OSOBY DO KONTAKTU
1. Hanna Żbikowska (Inspektor d/s Działalności Gospodarczej),
pok. nr 12, tel. 23 654 34 58 wew. 110
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA
termin ustawowy: 14 dni
TRYB ODWOŁAWCZY
• Od decyzji przysługuje prawo odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Ciechanowie za pośrednictwem Burmistrza Miasta Mława w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
PODSTAWA PRAWNA
• Ustawa z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019r. poz.2140 tj. z późn. zm.)
UWAGI
- licencję odbiera się w pok. nr 12
(Wydział Strategii i Funduszy Zewnętrznych)