Zgłoszenie w zakresie zwykłego korzystania ze środowiska przez osoby fizyczne nie będące przedsiębiorcami, instalacji mogących negatywnie oddziaływać na środowisko
I. WYMAGANE DOKUMENTY DO ZAŁATWIENIA SPRAWY
Zgłoszenie powinno zawierać:
1) oznaczanie prowadzącego instalację, jego adres zamieszkania lub siedzibę,
2) adres zakładu, na którego terenie prowadzona jest eksploatacja instalacji,
3) rodzaj i zakres prowadzonej działalności, w tym wielkość produkcji lub wielkość świadczonych usług,
4) czas funkcjonowania instalacji (dni tygodnia i godziny),
5) wielkość i rodzaj emisji,
6) opis stosowanych metod ograniczania wielkości emisji,
7) informację, czy stopień ograniczania wielkości emisji jest zgodny z obowiązującymi przepisami.
II. OPŁATY
Brak opłat
III. MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW, ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miasta Mława
Ul. Stary Rynek 19
Kancelaria
Telefon: 23 654 64 33
Godziny przyjęć interesantów:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek od 8:00 do 16:00; wtorek od 8:00 do 18:00
IV. OSOBY DO KONTAKTU
Elżbieta Maciejska - Główny specjalista ds. ochrony środowiska
pokój nr 12, tel. 23 654 64 38 wew. 312
V. TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA
Niezwłocznie, nie później niż w ciągu miesiąca od daty otrzymania wniosku
VI. TRYB ODWOŁAWCZY
Przysługuje prawo wniesienia skargi lub wniosku do Burmistrza Miasta Mława
VIII. UWAGI
1) Do rozpoczęcia eksploatacji instalacji można przystąpić, gdy organ w terminie 30 dni nie wniesie sprzeciwu.
2) Organ może w drodze decyzji ustalić wymagania w zakresie ochrony środowiska dotyczące eksploatacji instalacji, z których emisja nie wymaga zezwolenia, o ile jest to uzasadnione koniecznością ochrony środowiska.