I.WYMAGANE DOKUMENTY DO ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wniosek:
- o lokalizację zjazdu publicznego lub indywidualnego z drogi gminnej
Załączniki:
- 2 egz. załącznika graficznego (mapa sytuacyjno – wysokościowa z naniesioną lokalizacją zjazdu)
- informacja o zgodności zagospodarowania działki z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego
- mapa w skali 1:500 - kopia dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do nieruchomości
II. MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW, ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miasta Mława, Stary Rynek 19, Kancelaria. tel. 23 654 64 33 wew. 704
Interesanci przyjmowani są od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 16.00, we wtorki w godz. 8.00 - 18.00
Miejsce załatwienia sprawy: Wydział Gospodarki Komunalnej pokój 11
III. Osoba do kontaktu
Barbara Wilamowska Inspektor ds. utrzymania dróg
pokój nr 11, tel. 23 654 32 96 wewnętrzny 311
adres e-mail: barbara [dot] wilamowskamlawa [dot] pl (barbara[dot]wilamowska[at]mlawa[dot]pl)
IV. TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA Do 30 dni
V. TRYB ODWOŁAWCZY
Od decyzji służy odwołanie w terminie 14 dni do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Burmistrza Miasta Mławy.
VI. UWAGI
1. Wziąć udział w ewentualnej wizji lokalnej,
2. Oczekiwanie na rozpatrzenie sprawy w terminach określonych w niniejszej karcie informacyjnej,
3. Odebrać decyzję.