w sprawie powołania zespołu kontrolującego oraz planu kontroli i rozliczenia dotacji celowych na realizację zadań publicznych Miasta Mława, zleconych organizacjom pozarządowym oraz podmiotom wymienionym w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie za 2020 rok
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z poźn. zm), art. 17 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1057 z późn. zm.) oraz § 3 ust. 1 i § 4 ust. 1 pkt 2) Regulaminu kontroli i rozliczania dotacji celowych na realizację zadań publicznych Miasta Mława, zleconych organizacjom pozarządowym oraz podmiotom wymienionym w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, będącego Załącznikiem do Zarządzenia Nr 115/2019 Burmistrza Miasta Mława z dnia 19 czerwca 2019 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu kontroli i rozliczania dotacji celowych na realizację zadań publicznych Miasta Mława, zleconych organizacjom pozarządowym oraz podmiotom wymienionym w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, Burmistrz Miasta Mława zarządza, co następuje:
§ 1. Powołuje następujące osoby do prac w zespole kontrolującym do przeprowadzenia kontroli i rozliczenia dotacji celowych na realizację zadań publicznych Miasta Mława, zleconych organizacjom pozarządowym oraz podmiotom wymienionym w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie za 2020 rok:
1) Annę Sobolewską – Inspektora ds. księgowości budżetowej z Wydziału Budżetu i Finansów oraz
2) Agnieszkę Puzio – Dębską – Pełnomocnika Burmistrza Miasta Mława ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi.