Zarządzenie Nr 37/2021 Burmistrza Miasta Mława z dnia 24 lutego 2021 r. | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Zarządzenie Nr 37/2021 Burmistrza Miasta Mława z dnia 24 lutego 2021 r.

w sprawie powołania komisji ds. likwidacji dokumentów aplikacyjnych

 

§ 1.1.Powołuje się komisję do spraw likwidacji dokumentów aplikacyjnych składanych
w ramach naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze i kierowników jednostek organizacyjnych gminy, na które przepisy szczególne nie przewidują odrębnego trybu zatrudniania oraz złożone poza procedurą naboru, w składzie następującym:
1)    Anna Marlęga – Podinspektor ds. kadr,
2)    Elżbieta Palewska – Podinspektor ds. gospodarki komunalnej,
3)    Maciej Rogalski – Kancelista.
2. Zadaniem komisji jest fizyczne zniszczenie dokumentów, o których mowa w ust.1.    

 

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Mława
Osoba odpowiedzialna za informację: Anna Marlęga
Osoba wprowadzająca informację: Joanna Łukasik
Data wytworzenia informacji: 25.02.2021 15:32:33
Data publikacji informacji: 25.02.2021 15:31:18
Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:11:23
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
14.12.2023 11:11:23 admin_vobacom edycja strony
25.02.2021 15:32:33 Joanna Łukasik strona została dodana