Zarządzenie Nr 240/2024 Burmistrza Miasta Mława z dnia 20 listopada 2024 r. | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Zarządzenie Nr 240/2024 Burmistrza Miasta Mława z dnia 20 listopada 2024 r.

w sprawie

powołania komisji rekrutacyjnej do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Mława

            Na podstawie art. 33 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym 
(Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.) oraz Zarządzenia Nr 49/2012 Burmistrza Miasta Mława  
z dnia 15.03.2012 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze urzędnicze Burmistrz Miasta Mława zarządza co następuje:

§ 1. Powołuję komisję rekrutacyjną w składzie:

  1. Mariusz Szczechowicz – przewodniczący komisji,

  2. Janusz Szempliński – zastępca przewodniczącego komisji,

  3. Anna Marlęga – sekretarz  komisji,

  4. Marek Wysocki członek komisji,

do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze: Młodszy referent ds. obsługi monitoringu miejskiego w Straży Miejskiej.

§ 2. Wykonanie zarządzenia powierzam Drugiemu Zastępcy Burmistrza Miasta Mława.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Mława
Osoba odpowiedzialna za informację: Anna Marlęga
Osoba wprowadzająca informację: Karolina Krymer
Data wytworzenia informacji: 25.11.2024 16:24:12
Data publikacji informacji: 25.11.2024 16:23:20
Data ostatniej modyfikacji: 25.11.2024 16:24:12
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
25.11.2024 16:24:12 Karolina Krymer strona została dodana