Zarządzenie Nr 219/2025 Burmistrza Miasta Mława z dnia 15 października 2025 r. | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Zarządzenie Nr 219/2025 Burmistrza Miasta Mława z dnia 15 października 2025 r.

w sprawie powołania Zespołu ds. rewitalizacji

 

Na podstawie art. 30 ust. 1  ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. 2025 poz. 1153) w związku z Uchwałą LX/790/2024 Rady Miasta Mława z dnia 26 lutego 2024 r. w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Mława na lata 2016-2025 z perspektywą do 2030 roku (zwanego dalej Programem) zarządzam, co następuje:

 

§ 1. Powołuję interdyscyplinarny zespół ds. rewitalizacji, zwany dalej zespołem w składzie:

  1. Lidia Gniadek - koordynator zespołu, Wydział ds. pozyskiwania środków zewnętrznych, działań strategicznych i obsługi przedsiębiorcy

  2. Piotr Tomaszewski - członek zespołu, Wydział inwestycji

  3. Małgorzata Kaszuba - członek zespołu, Wydział organizacyjny 

  4. Milena Rutkowska – członek zespołu, Wydział gospodarki nieruchomościami 
    i planowania przestrzennego

  5. Karolina Krymer - członek zespołu, Wydział spraw obywatelskich

  6. Anna Kubińska - członek zespołu, Wydział gospodarki komunalnej, mieszkaniowej 
    i ochrony środowiska

  7. Elżbieta Zembrzuska - członek zespołu, Wydział gospodarki komunalnej, mieszkaniowej 
    i ochrony środowiska (w zakresie gospodarki odpadami)

  8. Krzysztof Napierski- członek zespołu, Wydział promocji i współpracy

  9. Łukasz Szykowski- członek zespołu, Straż Miejska

  10. Anna Boćkowska- członek zespołu, Centrum Usług Społecznych

§ 2. 1. Do zadań zespołu w szczególności należy:

  1. wsparcie merytoryczne dla Komitetu Rewitalizacji

  2. udostępnianie danych niezbędnych na potrzeby monitoringu i ewaluacji Programu

  3. współpraca przy inicjowaniu nowych przedsięwzięć i projektów do Programu

  4. współpraca przy ocenie i aktualizacji Programu.

2. Do zadań Koordynatora zespołu należy w szczególności:

  1. zarządzanie pracami zespołu,

  2. gromadzenie materiałów i danych na potrzeby przygotowywania oceny i zmian 
        w Programie,   

  3. ocena, ewaluacja i aktualizacja Programu, 

  4. organizacja i inicjowanie wydarzeń wpisujących się w realizację kierunków i działań Programu, z wykorzystaniem infrastruktury wytworzonej w zrealizowanych projektach rewitalizacyjnych.

§ 3. Kierowników jednostek organizacyjnych Miasta Mława oraz wydziałów Urzędu Miasta

     Mława zobowiązuje się do współpracy z zespołem w zakresie udzielania informacji, 

     pomocy merytorycznej i organizacyjnej koniecznej do realizacji zadań zespołu.

§ 4. Zespół pracuje na czas obowiązywania Programu.

§ 5. Wykonanie zarządzenia i nadzór nad pracą zespołu powierzam Pierwszemu Zastępcy

  Burmistrza Miasta.

§ 6. Traci moc Zarządzenie nr 71/2017 Burmistrza Miasta Mława z dnia 19 maja 2017 r. 
w sprawie powołania zespołu ds. rewitalizacji

§ 7. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. 

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Mława
Osoba odpowiedzialna za informację: Lidia Gniadek
Osoba wprowadzająca informację: Joanna Łukasik
Data wytworzenia informacji: 20.10.2025 15:06:33
Data publikacji informacji: 20.10.2025 14:55:21
Data ostatniej modyfikacji: 20.10.2025 15:11:49
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
20.10.2025 15:11:49 Joanna Łukasik edycja strony
20.10.2025 15:06:33 Joanna Łukasik strona została dodana