Zarządzenie Nr 154/2021 Burmistrza Miasta Mława z dnia 15 września 2021 r. | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Zarządzenie Nr 154/2021 Burmistrza Miasta Mława z dnia 15 września 2021 r.

w sprawie naboru wniosków o udzielenie pomocy finansowej w roku szkolnym 2021/2022, na zakup podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych w ramach Rządowego programu pomocy uczniom niepełnosprawnym w formie dofinansowania zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych w latach 2020–2022

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2021 r. poz. 1372) oraz § 8 ust. 3 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 26 czerwca 2020 r. w sprawie szczegółowych warunków udzielania pomocy uczniom niepełnosprawnym w formie dofinansowania zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych w latach 2020–2022 (Dz. U. z 2020 r. poz. 1227) Burmistrz Miasta Mława zarządza, co następuje:
§ 1. Ustala się termin składania wniosków o udzielenie pomocy finansowej w roku szkolnym 2021/2022, na zakup podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych w ramach Rządowego programu pomocy uczniom niepełnosprawnym w formie dofinansowania zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych w latach 2020–2022 w dniach od 15 września 2021 r. do 30 września 2021 r.

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Mława
Osoba odpowiedzialna za informację: Ewa Pszenna
Osoba wprowadzająca informację: Marzena Długokęcka
Data wytworzenia informacji: 24.09.2021 10:20:57
Data publikacji informacji: 21.09.2021 10:19:51
Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:10:32
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
14.12.2023 11:10:32 admin_vobacom edycja strony
24.09.2021 10:23:01 Marzena Długokęcka edycja strony
24.09.2021 10:20:57 Marzena Długokęcka strona została dodana