I. WYMAGANE DOKUMENTY DO ZAŁATWIENIA SPRAWY
1) Informacje niewymagające wyszukiwania, które mogą być przekazywane w formie ustnej udostępnia się bez pisemnego wniosku.
2) W przypadku, gdy informacje wymagają wyszukiwania lub kopiowania dokumentów, należy złożyć wniosek, który powinien zawierać:
• dane dotyczące wnioskodawcy
• dokładne określenie zakresu informacji, o które wnioskodawca występuje
II. OPŁATY
Opłaty nie pobiera się
III. MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW, ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miasta Mława
Ul. Stary Rynek 19
Kancelaria Urzędu
Telefon: 23 654 33 82
Godziny przyjęć interesantów:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek od 8:00 do 16:00; wtorek od 8:00 do 18:00
IV. OSOBY DO KONTAKTU
Elżbieta Maciejska - Główny specjalista ds. ochrony środowiska
pokój nr 182, tel. 23 654 64 38 wew. 312
V. TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA
Niezwłocznie, nie później niż w ciągu miesiąca od daty otrzymania wniosku, natomiast w sprawach skomplikowanych 2 miesiące.
VI. TRYB ODWOŁAWCZY
Odwołanie od decyzji o odmowie udzielenia informacji wnosi się w terminie14 dni od daty jej doręczenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Ciechanowie za pośrednictwem Burmistrza Miasta Mławy
VII. PODSTAWA PRAWNA
1) Ustawa z 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska
2) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 25 lutego 2003 r. w sprawie stawek opłat za udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie oraz sposobu uiszczania opłat,
3) Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego
4) Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej
5) Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody
6) Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997r. o ochronie zwierząt
Załączniki:
• Wniosek o udzielenie informacji