I. WYMAGANE DOKUMENTY DO ZAŁATWIENIA SPRAWY
1) Przyjmowane są zgłoszenia telefoniczne i pisemne.
2) Pismo w sprawie ustawienia kosza\koszy ulicznych powinno zawierać:
• dane dotyczące wnioskodawcy, w tym także telefon kontaktowy,
• nazwę ulicy na której mają być zainstalowane kosze (można określić dokładną lokalizację koszy),
• krótkie umotywowanie pisma,
• do podania można załączyć mapkę sytuacyjną
3) Zgłoszenie telefoniczne dotyczące zaśmiecania pasów dróg gminnych oraz innych terenów należących do gminy powinno zawierać:
• dane dotyczące zgłaszającego, w tym numer telefonu kontaktowego,
• dokładne określenie miejsca, które należy posprzątać – nazwa ulicy, charakterystyczny obiekt w pobliżu itp.
• przyczynę powstania zanieczyszczenia, o ile jest znana zgłaszającemu.
II. OPŁATY
Brak opłat
III. MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW, ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miasta Mława
Ul. Stary Rynek 19
Kancelaria Urzędu
Telefon: 23 654 64 33
Godziny przyjęć interesantów:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek od 8:00 do 16:00; wtorek od 8:00 do 18:00
IV. OSOBY DO KONTAKTU
Elżbieta Maciejska - Główny specjalista ds. ochrony środowiska
pokój nr 12, tel. 23 654 64 38 wew. 312
V. TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA
Niezwłocznie, natomiast w sprawach skomplikowanych do 30 dni.
VI. TRYB ODWOŁAWCZY
• nie przysługuje
VII. PODSTAWA PRAWNA
1) Ustawa z dnia 8 marca 1996r.- o samorządzie gminnym
VIII. UWAGI
1) Wydział Gospodarki Komunalnej zajmuje się sprawami związanymi z utrzymaniem czystości i porządku na terenach należących do Miasta Mława. Dba o czystość i porządek na drogach gminnych.