I.WYMAGANE DOKUMENTY DO ZAŁATWIENIA SPRAWY
Pismo: - o zaopiniowanie projektu organizacji ruchu drogowego
Załączniki: - projekt organizacji ruchu drogowego
II. OPŁATA
Opłaty nie pobiera się
III. MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW, ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miasta Mława, Stary Rynek 19, Kancelaria. tel. 23 654 64 33 wew. 704
Interesanci przyjmowani są od poniedziałku do piątku w godz. 8.00- 16.00, we wtorki w godz. 8.00 - 18.00
Miejsce załatwienia sprawy: Wydział Gospodarki Komunalnej, pokój 11
IV. Osoba do kontaktu
Barbara Wilamowska Inspektor ds. utrzymania dróg
pokój nr 11, tel. 23 654 32 96 wewnętrzny 311
adres e-mail: barbara [dot] wilamowskamlawa [dot] pl (barbara[dot]wilamowska[at]mlawa[dot]pl)
V. TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA
Do 30 dni
VI. TRYB ODWOŁAWCZY
Od decyzji służy odwołanie w terminie 14 dni do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Burmistrza Miasta Mława.
VII. UWAGI
W przypadku braków wymaganych elementów w projekcie organizacji ruchu drogowego wnioskodawca zostanie pouczony i wezwany do ich uzupełnienia. Po zatwierdzeniu przez Starostę Powiatowego w Mławie, jeden egzemplarz projektu organizacji ruchu przekazać do WGK w Urzędzie Miasta Mława.