Burmistrz Miasta Mława przypomina właścicielom nieruchomości, że zgodnie z § 29 Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Mława, stanowiącego załącznik do Uchwały Nr XVII/251/2020 Rady Miasta Mława z dnia 26 maja 2020 r.w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Mława (Dz. Urz. Woj. Mazowieckiego z 2020 r. poz. 6155), raz w roku w okresie od 1 do 31 października należy przeprowadzić obowiązkową deratyzację.
Obowiązkowej deratyzacji podlegają:
- obszary zabudowane budynkami mieszkalnymi i wielolokalowymi, budynkami użyteczności publicznej;
- budynki zakładów produkcyjnych, przetwórstwa rolno – spożywczego i usługowych,
- miejsca gromadzenia odpadów komunalnych;
- studzienki przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych;
- budynki inwentarskie, w których utrzymywane są zwierzęta gospodarskie.
Właściciel nieruchomości w rozumieniu ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach to także współwłaściciel, użytkownik wieczysty, jednostka organizacyjna i osoba posiadająca nieruchomość w zarządzie lub użytkowaniu, a także inny podmiot władający nieruchomością.
Nie zapomnij, przeprowadź deratyzację !