Zakup sprzętu i oprogramowania niezbędnego do wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów do realizacji zadania pod nazwą „Wypożyczam z domu, czyli e-usługi w bibliotece” | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Zakup sprzętu i oprogramowania niezbędnego do wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów do realizacji zadania pod nazwą „Wypożyczam z domu, czyli e-usługi w bibliotece”

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mławy , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6546441, faks 023 6543652.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu i oprogramowania niezbędnego do wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów do realizacji zadania pod nazwą Wypożyczam z domu, czyli e-usługi w bibliotece.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup sprzętu i oprogramowania niezbędnego do wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów do realizacji zadania pod nazwą Wypożyczam z domu, czyli e-usługi w bibliotece
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i oprogramowania niezbędnego do wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów, który jest realizowany w ramach projektu: „Wypożyczam z domu czyli e-usługi w bibliotece”, który zgodnie z Uchwałą Nr 1969/267/09 Zarządu Województwa Mazowieckiego z dnia 28 lipca 2009r. został wstępnie wybrany do dofinansowania w ramach konkursu zamkniętego z preselekcją RPOWM/2.2/1/2008 Priorytet II „Przyśpieszenie e-Rozwoju Mazowsza” dla Działania 2.2 „Rozwój e-usług” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.

W ramach dostawy dostarczyć należy następujący sprzęt i oprogramowanie:
- 5 zestawów komputerowych (w tym jeden przewidziany na stację roboczą);
- oprogramowanie elektronicznego obiegu dokumentów
Wykonawca do oferty załączy zestawienie cen poszczególnych elementów składowych zamówienia, o których mowa wyżej.

Parametry techniczne poszczególnych części składowych zamówienia podano poniżej.
Z uwagi na fakt, że oprogramowanie wykorzystywane będzie przez bibliotekę publiczną należy uwzględnić możliwość zakupu wersji edukacyjnych oprogramowania.

Zestawy komputerowe:
Wymagane minimalne parametry techniczne komputerów
1. Płyta główna Zaprojektowana przez producenta jednostki centralnej komputera i oznaczona jego znakiem firmowym.
2. Chipset Dostosowany do oferowanego procesora.
3. Procesor Procesor klasy x86, dedykowany do pracy w komputerach, taktowany zegarem co najmniej 2,80GHz, częstotliwość szyny systemowej min. 1066MHz pamięć L2x3MB lub procesor równoważny wydajnościowo według wyniku testów przeprowadzonych przez Wykonawcę (Oferenta). W przypadku użycia przez Oferenta testów wydajności Zamawiający zastrzega sobie, iż w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzenia testów Oferent musi dostarczyć Zamawiającemu oprogramowanie testujące, oba równoważne porównywalne zestawy oraz dokładny opis użytych testów wraz z wynikami w celu ich sprawdzenia w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego.
4. Pamięć RAM 2GB DDR2 800MHz (2x1024MB.)
5. Dysk twardy Min. 250 GB SATAII 7200rpm, 8 MB pamięci Cache
6. Karta graficzna Zintegrowana, z możliwością dynamicznego przydzielenia pamięci w obrębie pamięci systemowej do 256MB.
7. Karta dźwiękowa Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, wewnętrzny głośnik w obudowie komputera.
8. Karta sieciowa 10/100/1000Mbit/s, Ethernet RJ 45
9. Porty 1 x LPT; VGA; min. 6 x USB w tym min. 2 z przodu obudowy; wymagana ilość portów nie może być uzyskana poprzez stosowanie przejściówek lub kart PCI
10. Klawiatura Klawiatura USB
11. Mysz Mysz optyczna USB dwu przyciskowa z rolką
12. Napęd optyczny Nagrywarka DVD +/-RW wraz z oprogramowaniem do nagrywania płyt
13. System operacyjny Microsoft Windows Professional w wersji polskiej wraz z nośnikiem, z uwagi na fakt, że komputery i oprogramowanie będzie użytkowane poprzez bibliotekę publiczną należy uwzględnić możliwość zakupu wersji edukacyjnych oprogramowania.
14. Obudowa Typu Minitower - Obudowa w jednostce centralnej musi być otwierana bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycia wkrętów, śrub motylkowych)
Obudowa musi umożliwiać zastosowanie zabezpieczenia fizycznego w postaci linki metalowej (złącze blokady Kensingtona) oraz kłódki (oczko w obudowie do założenia kłódki).
Zasilacz o mocy min. 305W, pobór mocy zgodny z normą Energy Star 4.0 w kategorii min. B w trybie bezczynności
Komputer musi być wyposażony w wizualny system diagnostyczny, służący do sygnalizowania
i diagnozowania problemów z komputerem i jego komponentami;
15. BIOS W pamięci Flash, funkcja blokowania wejścia do BIOS oraz blokowania startu systemu operacyjnego, zgodny ze specyfikacja Plug & Play, (gwarantujący utrzymanie zapisanego hasła nawet w przypadku jednoczesnego odłączenia wszystkich źródeł zasilania i podtrzymania BIOS)
Funkcja blokowania/odblokowania BOOT-owania stacji roboczej z zewnętrznych urządzeń.
Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych, ustawienia hasła na poziomie systemu, administratora oraz dysku twardego oraz możliwość ustawienia następujących zależności pomiędzy nimi: brak możliwości zmiany hasła pozwalającego na uruchomienie systemu bez podania hasła administratora.
Musi posiadać możliwość ustawienia zależności pomiędzy hasłem administratora a hasłem systemowy tak, aby nie było możliwe wprowadzenie zmian w BIOS wyłącznie po podaniu hasła systemowego. Funkcja ta ma wymuszać podanie hasła administratora przy próbie zmiany ustawień BIOS w sytuacji, gdy zostało podane hasło systemowe.
Możliwość odczytania z BIOS, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego, urządzeń zewnętrznych, informacji na temat: zainstalowanego procesora, pamięci operacyjnej RAM wraz z informacja o obsadzeniu slotów pamięci, obsadzeniu slotów PCI.
Możliwość włączenia/wyłączenia z zintegrowanej karty dźwiękowej z poziomu BIOS, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego, urządzeń zewnętrznych.
Możliwość wyłączenia/włączenia z zintegrowanej karty sieciowej z poziomu BIOS, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego, urządzeń zewnętrznych.
Możliwość ustawienia portów USB w trybie no boot, czyli podczas startu komputer nie wykrywa urządzeń typu USB, natomiast po uruchomieniu systemu operacyjnego porty USB są aktywne.
Możliwość wyłączania portów USB w tym: wszystkich portów, tylko portów znajdujących się na przodzie obudowy, tylko tylnich portów.
Możliwość zmiany trybu pracy dysku twardego: na prace zapewniającą największa wydajność, na prace zmniejszającą poziom hałasu generowanego przez dysk twardy.
Możliwość zablokowania zapisu na dyskietkę.
16. Certyfikaty i standardy
Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu)
Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu)
Oferowane modele komputerów musza posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współprace
oferowanych modeli komputerów .
Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z norma ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z norma ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosząca maksymalnie 23 dB (załączyć oświadczenie producenta)
Deklaracja CE (należy załączyć do oferty dokument potwierdzający spełnienie wymogu)
Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywa RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki
17. Gwarancja na cały zestaw
Minimum 3 lata na miejscu u klienta z możliwością rozszerzenia o kolejne 2 lata.
Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego
Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera dokumenty potwierdzające załączyć do oferty.
18. Inne
Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela.
Dołączony nośnik ze sterownikami.

Wymagane minimalne parametry techniczne monitora
1. Typ ekranu: Ekran ciekłokrystaliczny o przekątnej minimum 17cali
2. Rozmiar plamki: 0,264 mm
3. Jasność: 300 cd/m2
4. Kontrast: 800:1
5. Kąty widzenia (pion/poziom): 160/160 stopni
6. Czas reakcji matrycy: max 5ms (od czerni do bieli)
7. Rozdzielczość maksymalna: 1280 x 1024 przy 60Hz
8. Częstotliwość odświeżania poziomego: 30 – 81 kHz
9. Częstotliwość odświeżania pionowego: 56 – 76 Hz
10. Powłoka powierzchni ekranu: Przeciwodlbaskowa z utwardzeniem 3H
11. Podświetlenie: System podświetlenia CCFL
12. Zakres pochylenia monitora: Od -4 do +21 stopni
13. Bezpieczeństwo: Monitor musi być wyposażony w tzw. Kensington Slot
14. Złącze: 15-stykowe złącze D-Sub
15. Gwarancja:
3 lata na miejscu u klienta
Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego.
Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera – dokumenty potwierdzające załączyć do oferty.
16. Certyfikaty: TCO 99, ISO 13406-2

Oprogramowanie elektronicznego obiegu dokumentów:

Pakiet oprogramowania elektronicznego obiegu dokumentów z licencjami na 4 stanowiska.
Program musi w szczególności:
- całość oprogramowania wraz z dokumentacją musi być sporządzona w języku polskim;
- obsługiwać pełen obieg korespondencji;
- umożliwiać kontrole przepływu dokumentów;
- umożliwiać pracę w oparciu o Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt;
- umożliwiać pracę w oparciu o Instrukcję Kancelaryjną wykorzystywana w Miejskiej Bibliotece Publicznej im. B. Prusa w Mławie;
- umożliwiać segregowanie dokumentów w elektroniczne sprawy i teczki;
- pozwalać na obsługę dokumentów nadsyłanych w postaci papierowej jak
i elektronicznej;
- umożliwiać generowanie raportów i zestawień statystycznych, pozwalających na retrospektywną analizę działalności instytucji;
- powinien być zabezpieczony przed możliwością dokonywania zmian w pismach już zatwierdzonych.
Wykonawca zainstaluje i wdroży program oraz przeprowadzi instruktaż z zakresu jego obsługi, wskazanych przez Dyrektora Biblioteki pracowników Biblioteki. Wymiar instruktażu minimum 12 godzin w terminie ustalonym w porozumieniu z Dyrektorem Biblioteki,
w pomieszczeniach zapewnionych przez Miejską Bibliotekę Publiczną im. B. Prusa w Mławie.
Z uwagi na fakt, że w bibliotece wykorzystywane jest obecnie oprogramowanie systemowe Windows, opracowanie elektronicznego obiegu dokumentów musi być z nim kompatybilne.

Wykonawca udzieli gwarancji na oprogramowanie elektronicznego obiegu dokumentów na okres nie krótszy niż 24 miesiące liczony od dnia podpisania protokołu odbioru wdrożenia oprogramowania elektronicznego obiegu dokumentów bez zastrzeżeń, na warunkach nie gorszych niż:
1) Odpowiedzialność z tytułu gwarancji jakości obejmuje wady powstałe w chwili dokonania odbioru dostawy, instalacji, wdrożenia oprogramowania elektronicznego obiegu dokumentów przez Zamawiającego jak i powstałe po ich odbiorze, pod warunkiem, że wady te ujawnią się w ciągu terminu obowiązywania gwarancji.
2) Serwis gwarancyjny obejmuje:
a) dostawę wydanych aktualizacji oprogramowania elektronicznego obiegu dokumentów w terminie 30 dni od daty opublikowania;
b) świadczenie pomocy technicznej;
3) Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia pomocy technicznej obejmującej:
a) usuwanie awarii oprogramowania elektronicznego obiegu dokumentów;
b) udzielanie odpowiedzi na pytania Zamawiającego związanych z użytkowaniem oprogramowania elektronicznego obiegu dokumentów, telefonicznie lub w drodze
e-mail niezwłocznie nie później niż w terminie dwóch dni roboczych od złożenia zapytania;
c) nieodpłatne dostosowanie oprogramowania elektronicznego obiegu dokumentów do zmian w przepisach prawa, wprowadzonych po zainstalowaniu oprogramowania
i dotyczących obszaru zastosowania oprogramowania.
4) Wykonawca w ciągu 24 godzin od otrzymania zgłoszenia awarii powinien podjąć wstępne czynności w celu diagnozy i usunięcia awarii. Awarie będą zgłaszane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną w dniach i godzinach pracy Miejskiej Biblioteki Publicznej im. B. Prusa w Mławie.
5) Usunięcie awarii powinno nastąpić nie później niż w terminie 72 godzin od jej zgłoszenia, z zastrzeżeniem zdania drugiego. Skomplikowane awarie będą usuwane w terminie uzgodnionym przez strony.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 b) złoży oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: a) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, b) oświadczenia, że osoby, które będą wykonywały zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; c) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (wymagane wykonanie jednej dostawy obejmujące co najmniej 3 zestawy komputerowe wraz z oprogramowaniem do elektronicznego obiegu dokumentów o wartości minimum brutto 10 000,00 zł ).
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek zostaje uznany za spełniony na podstawie: - oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz prawo odstąpienia od umowy w przypadku: a) zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności, braku dofinansowania z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej, (art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych), b) nieprzystąpienia Wykonawcy do realizacji przedmiotu umowy w terminie tygodnia od upływu terminu, o którym mowa w rozdziale V SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mlawa.pl/index-156-93.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława pokój nr 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława pokój nr 18.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i oprogramowania niezbędnego do wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów, który jest realizowany w ramach projektu: Wypożyczam z domu czyli e-usługi w bibliotece, który zgodnie z Uchwałą Nr 695/336/10 Zarządu Województwa Mazowieckiego z dnia 7 kwietnia 2010r. został zatwierdzony do dofinansowania w ramach konkursu zamkniętego z preselekcją RPOWM/2.2/1/2008 Priorytet II Przyśpieszenie e-Rozwoju Mazowsza dla Działania 2.2 Rozwój e-usług Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak



POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY


Zamawiający informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej powyżej 14 000 Euro, a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp – przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, na realizację zadania pod nazwą ,, Zakup sprzętu i oprogramowania niezbędnego do wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów do realizacji zadania pod nazwą Wypożyczam z domu, czyli e-usługi w bibliotece”. (WI.340-55/D/10) - złożono dwie oferty.

Zamawiający wybrał do realizacji w/w zamówienia ofertę numer 2 Firmy:

R-DATA Sp. z o. o.
ul. Aleje Jana Pawła II 190
31-982 Kraków

Wybrana oferta była najkorzystniejsza i zdobyła w kryterium: CENA – 100%, najwięcej punktów: 4 x 100 pkt. = 400 pkt.

STRESZCZENIE OCENY I PORÓWNANIE ZŁOŻONYCH OFERT

1. REKORD Systemy Informatyczne Sp. z o. o.
ul. Kasprowicza 5, 43-300 Bielsko-Biała - oferta uzyskała 204,56 pkt

2.  R-DATA Sp. z o. o.
ul. Aleje Jana Pawła II 190, 31-982 Kraków - oferta uzyskała 400 pkt

Podmiot udostępniający informację: -
Osoba odpowiedzialna za informację: -
Osoba wprowadzająca informację: root@npc.pl
Data wytworzenia informacji: 02.06.2010 09:43:15
Data ostatniej modyfikacji: 02.06.2010 09:43:15
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
02.06.2010 09:43:15 root@npc.pl strona została dodana