Wykonanie czyszczenia i monitoringu wizyjnego sieci kanalizacji deszczowej Miasta Mława | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Wykonanie czyszczenia i monitoringu wizyjnego sieci kanalizacji deszczowej Miasta Mława

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie czyszczenia i monitoringu wizyjnego sieci kanalizacji deszczowej Miasta Mława
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mławy , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6546441, faks 023 6543652.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie czyszczenia i monitoringu wizyjnego sieci kanalizacji deszczowej Miasta Mława.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obejmuje nw. ulice: Konopnickiej Skłodowskiej Wojska Polskiego Różana Osiedle Młodych Obrońców Mławy Kościuszki Słowackiego Graniczna Brukowa Graniczna Piechowskiego PCK Padlewskiego Szpitalna.  Zakres usług związanych z realizacją zamówienia obejmuje:
1.1. wykonanie kompleksowego czyszczenia sieci kanalizacji deszczowej o łącznej długości 7918 mb  z wszelkich osadów i przeszkód wraz z wycinką przerostów korzeni na odcinkach o łącznej długości około 2350 mb oraz wydobyciem transportem i przekazaniem odpadów,
1.2. wykonanie inspekcji TV-monitoringu wizyjnego o łącznej długości 6973 mb, wyczyszczonej sieci kanalizacji deszczowej i dostarczenie na nośniku DVD lub CD w ilości 1 egz. dla każdego monitorowanego odcinka,
1.3. wykonanie kwalifikacji poszczególnych odcinków sieci kanalizacyjnej do wykonania renowacji, w tym bezwykopowej, z podaniem technologii dla poszczególnych odcinków,
1.4. wykonanie inwentaryzacji i opracowania pisemnego wyczyszczonej sieci kanalizacji deszczowej i dostarczenie w ilości 1 egz. dla każdego monitorowanego odcinka, w tym: a) zestawienie zinwentaryzowanych oczyszczonych odcinków sieci kanalizacji deszczowej, b) kwalifikacja odcinków kanalizacji do renowacji, c) wskazanie technologii renowacji.
1.5 przekazanie na koszt własny odpadów wytworzonych w trakcie czyszczenia sieci kanalizacyjnej do zakładu unieszkodliwiania - Wykonawca zobowiązany jest prowadzić karty ewidencji i przekazywania odpadów zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów - Wykonawca zobowiązany jest do załączania do protokołu odbioru prac potwierdzenia przez zakład unieszkodliwiania przyjęcia odpadów i osadów z okresu, jaki obejmuje protokół.
2. Inspekcja TV/ monitoring wizyjny / wyczyszczonej sieci kanalizacji deszczowej na długości około 7918 mb..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.64.10.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 2 000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych).
2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 40 8213 0008 2003 0400 9999 0005, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego pok. 19, a potwierdzoną kserokopię załączyć w ofercie.
4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 3 listopada 2010 r., do godz. 1000.
5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego, a kserokopia dowodu wpłaty będzie załączone do oferty.
6. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3-ch dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się.
7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 - złoży oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch i więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączna wiedza i doświadczenie i kwalifikacje. - zgodnie z art 26 ust. 2b ustawy wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenia osób, które będą wykonywały zamówienie, o posiadaniu wymaganych uprawnień, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch i więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny. Zgodnie z art 26 ust. 2b ustawy wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, - oświadczenia osób, które będą wykonywały zamówienie, o posiadaniu wymaganych uprawnień, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, przy czym oświadczenie z art. 22 składa każdy z nich Warunek zostaje uznany za spełniony na podstawie: - oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących:
1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy
1.1 zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności:
1.1.1 warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonywania usługi
1.1.2 klęski żywiołowe;
1.2 inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1.1 - 1.2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty.
2 Zmiany osobowe
2.1 zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne, 2.2 zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mlawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19, pok. nr 19,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19, pok. nr 19,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Informuję, że w dniu 27.10.2010r. wpłynęły zapytania od Wykonawcy nw. treści:

Pytanie:
W pkt. IV pkt 1 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA –zakres usług związanych z realizacją zamówienia Zamawiający określił:
1.1. wykonanie kompleksowego czyszczenia sieci kanalizacji deszczowej o łącznej długości 7 918,00mb z wszelkich osadów i przeszkód wraz z wycinką przerostów korzeni na odcinkach o łącznej długości około 2 350mb oraz wydobyciem, transportem i przekazaniem odpadów,
1.2. wykonanie inspekcji TV – monitoringu wizyjnego o łącznej długości 6 973,00mb, wyczyszczonej sieci kanalizacji deszczowej i dostarczenie na nośniku DVD lub CD w ilości 1 egz. dla każdego monitorowanego odcinka,
oraz dalej
W punkcie 2. Inspekcja TV / monitoring wizyjny/ wyczyszczonej sieci kanalizacji deszczowej na długości około 7918,00mb
W projekcie umowy Zamawiający podaje:
Zakres usług związanych z realizacją zamówienia obejmuje:
1.1. wykonanie kompleksowego czyszczenia sieci kanalizacji deszczowej o łacznej długości 12656mb (zgodnie z wykazem będącym treścią załącznika nr 9 do SIWZ) z wszelkich osadów i przeszkód wraz z wycinką przerostów korzeni na odcinkach o łącznej długości około 270mb oraz wydobyciem, transportem i przekazaniem odpadów,
1.2. wykonanie inspekcji TV – monitoringu wizyjnego o łącznej długości 12656mb, wyczyszczonej sieci kanalizacji deszczowej i dostarczenie na nośniku DVD lub CD w ilości 1 egz. dla każdego monitorowanego odcinka,

Ponadto Zamawiający w pkt VII określił oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, (załącznik nr 5) - w SIWZ widnieje jako załącznik nr 4
2) informację na temat podwykonawców (załącznik nr 7 - jeżeli dotyczy) - w SIWZ widnieje jako załącznik nr 5
3) Parafowany projekt umowy. – rozbieżność długości kanalizacji deszczowej zawartej w projekcie umowy z treścią SIWZ

W związku z powyższym proszę o sprecyzowanie, jaką wielkość sieci kanalizacji deszczowej (mb) obejmuje zakres zamówienia, co jest treścią załącznika nr 9 do SIWZ, który nie został dołączony do
SIWZ, oraz czy Wykonawca umieszcza kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi na własnym druku na podstawie tabeli zawartej w SIWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Lokalizacja.

Odpowiedź:
Dziękuję za przedstawione pytania i przepraszam za powstałe nieścisłości. Uprzejmie informuję, że:
- Wykonawca ma oczyścić 7918mb sieci. Na około 2350mb sieci mogą znajdować się korzenie do wycięcia,
- Wykonawca ma przeprowadzić monitoring wizyjny 7918mb sieci.
- Wykonawca umieszcza o ofercie kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi na własnym druku na podstawie tabeli zawartej w SIWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Lokalizacja.

Zamawiający nie zmienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY


Burmistrz Miasta Mławy informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości powyżej 14 000 Euro, a poniżej kwot określonych
w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 PZP, na zadanie pod nazwą „nazwą „Wykonanie czyszczenia i monitoringu wizyjnego sieci kanalizacji deszczowej Miasta Mława”  złożono 7 ofert.

Zamawiający wybrał do realizacji w/w zamówienia ofertę:

„KOGUT” Usługi Komunalne
Ksenia Tyszyńska
82-400 Sztum
ul. Żeromskiego 12

Uzasadnienie wyboru: wybrana oferta w kryterium: cena – 100% uzyskała 5x100 pkt. = 500 pkt.

STRESZCZENIE OCENY I PORÓWNANIE ZŁOŻONYCH OFERT

Zestawienie ofert:

1. Separator Service Sp. Z.o.o. - oferta uzyskała: 77,15 pkt.
05-500 Piaseczno
ul. Gen. Okulickiego 4
2. DANKAN Sp. Z.o.o. - oferta uzyskała: 161,35 pkt.
88-100 Inowrocław
ul. Metalowców 7
3. Przedsiębiorstwo Inżynieryjne Haniel-Serwis - oferta uzyskała: 69,30 pkt.
S.C. J. i M. Wojtkowscy
32-500 Chrzanów
ul. Marszałka F. Focha 12/22
4. EKO-SERVICE Sp. Z.o.o. Sp. k. - oferta uzyskała: 332,40 pkt.
32-500 Chrzanów
ul. Szpitalna 80C
5. Ekos Poznań Sp. Z.o.o. - oferta uzyskała: 200,50 pkt.
61-022 Poznań
ul. Krańcowa 15
6. KOZAK Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe - oferta uzyskała: 193,20 pkt.
01-329 Warszawa
ul. Łęgi 2
7. „KOGUT” Usługi Komunalne Ksenia Tuszyńska - oferta uzyskała: 500,00 pkt.
82-400 Sztum
ul. Żeromskiego 12

Podmiot udostępniający informację: -
Osoba odpowiedzialna za informację: -
Osoba wprowadzająca informację: root@npc.pl
Data wytworzenia informacji: 04.11.2010 00:00:00
Data ostatniej modyfikacji: 04.11.2010 00:00:00
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
04.11.2010 00:00:00 root@npc.pl strona została dodana