Usunięcie bariery poruszania się osób niepełnosprawnych po budynku Szkoły Podstawowej Nr 7, poprzez zakup i montaż platformy przychodowej. | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Usunięcie bariery poruszania się osób niepełnosprawnych po budynku Szkoły Podstawowej Nr 7, poprzez zakup i montaż platformy przychodowej.

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

Numer ogłoszenia: 354750 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mławy , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6546441, faks 023 6543652.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usunięcie bariery poruszania się osób niepełnosprawnych po budynku Szkoły Podstawowej Nr 7, poprzez zakup i montaż platformy przychodowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mechanicznym i elektrycznym w budynku szkoły fabrycznie nowej platformy przyschodowej .
Wymagania techniczne dla platformy przyschodowej do transportu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich:
a- długość toru do 25 m,
b- tor krzywoliniowy, dwa zakręty 900, trzy zakręty 1800,
c- wersja wewnętrzna,
d- rodzaj napędu - prąd elektryczny,
e- sterowanie z platformy - przyciskowe, przy użyciu pilota przewodowego podłączonego do platformy,
f- udźwig - nie mniej niż 200 kg,
g- prędkość - ok. 0,1 m / s,
h- ilość przystanków - 3,
i- wymiary platformy - ok. 900x800 mm, nie mniej jednak niż wynika to z potrzeb transportu typowego wózka inwalidzkiego,
j- wymagania minimalne dotyczące platformy:
- wykonanie ze stali pomalowanej antykorozyjnie,
- podłoga zapobiegająca poślizgom,
- poręcz na ścianie ułatwiająca wjazd na platformę osoby na wózku,
- elementy najazdowe na obu krawędziach platformy ułatwiające wjazd i wyjazd wózka z platformy oraz zabezpieczające przed zjazdem wózka podczas poruszania się platformy,
- dwie ruchome barierki zabezpieczające przed zjazdem wózka w czasie ruchu platformy z możliwością ich odchylenia w czasie postoju,
- blokady zabezpieczające przed korzystaniem z urządzenia przez osoby nieupoważnione
- rozmieszczone w skrzynkach sterowniczych przywoławczych,
- podłoga bezpieczeństwa,
- przycisk na platformie -STOP-,
- funkcja składania i rozkładania platformy - automatyczna,
k- sposób montowania - na torze umocowanym do słupków
- konstrukcja ta powinna odpowiadać także warunkom stawianym poręczom przyschodowym w przepisach budowlanych, a w szczególności powinna zapewniać bezpieczeństwo poruszania się klatką schodową osób pełnosprawnych w czasie nieużywania platformy.
l- wykonanie - wewnętrzne,
ł- zasilanie - trójfazowe 400V AC; TN-S (bezp. 16A + wyłącznik bezpiecznika 30 mA),
m- pobór mocy - ok. 2 kW,
n- wyposażenie dodatkowe - trzy kasety przywoławcze zamontowane na stałe na ścianach,
o- zabudowa toru jezdnego platformy płytami z tworzywa sztucznego typu PLEXI,
p- informacje dodatkowe:
- zamówienie należy wykonać na zasadzie zaprojektuj i wykonaj,
- miejsce montażu platformy oraz warunki organizacyjne wykonania prac montażowych należy uzgodnić z Dyrektorem Szkoły,
- dopuszcza się możliwość demontażu istniejącej balustrady przyschodowej,
- zamontowane urządzenie powinno być zgodne z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa poświadczone świadectwem zgodności lub innym dokumentem.
2. Warunki gwarancji dotyczące sprzętu.
1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony przedmiot dostawy, co najmniej na okres 24 - miesięcy od dnia dostawy i oddania do użytkowania. Warunki gwarancji zostaną określone w karcie gwarancyjnej.
2. Wykonawca zobowiąże się w ramach serwisu gwarancyjnego do usuwania wszelkich usterek i wad w czasie nie dłuższym niż 14 dni, licząc od dnia zgłoszenia usterki lub wady na własny koszt, bez względu na jego wysokość oraz zapewni bezpłatny transport urządzenia do punktu serwisowego.
3. W przypadku przedłużenia się naprawy przekraczającej 14 dni wykonawca zapewni urządzenie zastępcze o tych samych parametrach technicznych.
4. Wykonawca zobowiąże się do zapewnienia serwisu pogwarancyjnego oraz zapewni dostępność części zamiennych do przedmiotu zamówienia przez okres 6 lat od daty upływu gwarancji. Koszty dostawy sprzętu do naprawy Zamawiający pokrywa tylko do punktu serwisowego znajdującego się na terytorium RP.
3. Wymagane warunki dodatkowe.
1. Dokumentacja urządzenia - instrukcja obsługi, dokumentacja techniczno - ruchowa winny być w języku polskim.
2. Urządzenie musi posiadać orzeczenie o spełnieniu wymagań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska - dokument należy złożyć wraz z ofertą.
3. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania niezbędnej dokumentacji wymaganej do zgłoszenia do odbioru oraz zgłoszenia do odbioru i dopuszczenia do ruchu platformy przez Urząd Dozoru Tecznicznego.
4. Wykonawca zobowiąże się do przeszkolenia w terminie 7 dni od daty dopuszczenia do eksploatacji, osób wskazanych przez Zamawiającego do stopnia bezbłędnego, praktycznego opanowania umiejętności obsługi. Szkolenie przeprowadzi przedstawiciel wykonawcy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.22.16.20-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:
1. Wadium przetargowe w kwocie 1 500 zł (tysiąc pięćset złotych) Wykonawca powinien wnieść najpóźniej do 29.10.2009 r. do godz. 10.00.
2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu: przelewem na konto Zamawiającego nr 40 8213 0008 2003 0400 9999 0005 w Banku Spółdzielczym w Ciechanowie Oddział w Mławie, ul. Grzebskiego 10, 06-500 Mława, z dopiskiem: wadium przetargowe - sprawa: WI.340-79/09,
b) w poręczeniach bankowych,
c) w gwarancjach bankowych,
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) w poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa wart. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w formie ustalonej w pkt. 2 lit. b, c, d oraz e, niniejszej części SIWZ, musi być zdeponowane w oryginale w kasie Urzędu Miasta Mławy, przed terminem składania ofert, a kserokopię z adnotacją i podpisem Kasjerki o przyjęciu wadium oraz potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, należy dołączyć jako załącznik do oferty. W przypadku składania oferty drogą pocztową, do oferty należy dołączyć kserokopię gwarancji wadialnej potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oraz dołączyć osobno oryginał gwarancji wadialnej, który po otwarciu ofert zostanie przekazany Skarbnikowi, a jego kserokopia z adnotacją i podpisem Skarbnika o przyjęciu wadium zostanie przesłana do Wykonawcy pocztą.
4. Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium, będzie uznana za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 Pzp.
5. Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z przepisem art. 46 ust. 1 i ust. 2 Pzp.
6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli nastąpią okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Pzp.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) koncesji, zezwolenia lub licencji jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 3) złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch i więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (wymagane minimum - 1 dostawa platformy przyschodowej), z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3), 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, przy czym oświadczenie z art. 22 składa każdy z nich). Warunek zostaje uznany za spełniony na podstawie: 1) oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku wspólnego ubiegania się udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich (załącznik nr 2a do SIWZ). Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z regułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty załącznikach, oświadczeniach i dokumentach..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VII niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1) oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ, 2) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2a do SIWZ. 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu objętym niniejszym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy składający ofertę są wspólnikami spółki cywilnej do oferty należy dołączyć kserokopię umowy spółki, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (wymagane minimum - 1 dostawa platformy przyschodowej), z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do SIWZ; 7) w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał), określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 2. Dokumenty, o których mowa wyżej, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum Wykonawca zamieszcza w ofercie niezbędne dokumenty zgodnie z wskazówkami zawartymi w rozdziale IX niniejszej specyfikacji. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, tj: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS i aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, składa dokumenty potwierdzające, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Zamiast aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 Wykonawca składa zaświadczenie organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Uwaga: 1. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziałów postępowaniu lub którzy złoży dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 2. Zamawiający wzywa wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mlawa.pl/index-156-68.html#.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19 06-500 Mławie pokój 19.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009  godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19 06-500 Mławie pokój 19.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

OGŁOSZENIE O UNIEWAŻNIENIU ZAMÓWIENIA


Zamawiający informuje, że na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.);- unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia pod nazwą „Usunięcie bariery poruszania się osób niepełnosprawnych po budynku Szkoły Podstawowej Nr 7, poprzez zakup i montaż platformy przyschodowej”.

Uzasadnienie faktyczne.

Zamawiający, ogłaszając zamówienie publiczne na zakup i montaż platformy przyschodowej, planował na ten cel sumę 88 406 zł. Jedyna oferta złożona w terminie i nie podlegająca odrzuceniu deklaruje realizację zamówienia za cenę 122 000,00 zł. W tej sytuacji zamawiający nie posiadając wystarczających środków na realizację zamówienia został zmuszony do jego unieważnienia.

Data unieważnienia zamówienia:

2009-10-29

Załączniki do pobrania
Podmiot udostępniający informację: -
Osoba odpowiedzialna za informację: -
Osoba wprowadzająca informację: root@npc.pl
Data wytworzenia informacji: 29.10.2009 00:00:00
Data ostatniej modyfikacji: 29.10.2009 00:00:00
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
29.10.2009 00:00:00 root@npc.pl strona została dodana