Usunięcie bariery poruszania się osób niepełnosprawnych po budynku Szkoły Podstawowej Nr 6, poprzez zakup i montaż platformy przyschodowej. | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Usunięcie bariery poruszania się osób niepełnosprawnych po budynku Szkoły Podstawowej Nr 6, poprzez zakup i montaż platformy przyschodowej.

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mławy, Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6546441, fax 023 6543652.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usunięcie bariery poruszania się osób niepełnosprawnych po budynku Szkoły Podstawowej Nr 6, poprzez zakup i montaż platformy przyschodowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mechanicznym i elektrycznym w budynku szkoły fabrycznie nowej platformy przyschodowej . Wymagania techniczne dla platformy przyschodowej do transportu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich:
a) długość szyny do 17 m,
b) tor krzywoliniowy, jeden zakręt 900, trzy zakręty 1800,
c) wersja wewnętrzna,
d)rodzaj napędu - prąd elektryczny
e) sterowanie z platformy - przyciskowe, przy użyciu pilota przewodowego podłączonego do platformy,
f) udźwig - nie mniej niż 200 kg, g) prędkość - ok. 0,1 m na s,
h) ilość przystanków - 4,
i) wymiary platformy - nie mniej niż 900x800 mm,
j) wymagania minimalne dotyczące platformy:
- wykonanie ze stali, pomalowanej antykorozyjnie,
- podłoga zapobiegająca poślizgom,
- poręcz na ścianie ułatwiająca wjazd na platformę osoby na wózku,
- elementy najazdowe na obu krawędziach platformy ułatwiające wjazd i wyjazd wózka z platformy oraz zabezpieczające przed zjazdem wózka podczas poruszania się platformy,
- dwie ruchome barierki zabezpieczające przed zjazdem wózka w czasie ruchu platformy z możliwością ich odchylenia w czasie postoju,
- blokady zabezpieczające przed korzystaniem z urządzenia przez osoby nieupoważnione
- rozmieszczone w skrzynkach sterowniczych przywoławczych,
- podłoga bezpieczeństwa,
- przycisk na platformie -STOP-,
- funkcja składania i rozkładania platformy - ręczna,
k) sposób montowania - na słupkach od poręczy schodów,
l) wykonanie - wewnętrzne,
ł) zasilanie - trójfazowe 400V AC; TN-S (bezp. 16A + wyłącznik bezpiecznika 30 mA),
m) pobór mocy - do 2 kW,
n) wyposażenie dodatkowe - trzy kasety przywoławcze zamontowane na stałe na ścianach,
o) informacje dodatkowe - urządzenie zgodne z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa, świadectwa zgodności.
Warunki gwarancji dotyczące sprzętu.
1. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na dostarczony przedmiot dostawy, co najmniej na okres 24 - miesięcy od dnia dostawy i oddania do użytkowania. Warunki gwarancji zostaną określone w karcie gwarancyjnej.
2. Wykonawca zobowiąże się w ramach serwisu gwarancyjnego do usuwania wszelkich usterek i wad w czasie nie dłuższym niż 14 dni, licząc od dnia zgłoszenia usterki lub wady na własny koszt, bez względu na jego wysokość oraz zapewni bezpłatny transport urządzenia do punktu serwisowego.
3. W przypadku przedłużenia się naprawy przekraczającej 14 dni wykonawca zapewni urządzenie zastępcze o tych samych parametrach technicznych.
4. Wykonawca zobowiąże się do zapewnienia serwisu pogwarancyjnego oraz zapewni dostępność części zamiennych do przedmiotu zamówienia przez okres 6 lat od daty upływu gwarancji. Koszty dostawy sprzętu do naprawy Zamawiający pokrywa tylko do punktu serwisowego znajdującego się na terytorium RP. 
Wymagane warunki dodatkowe.
1. Dokumentacja urządzenia - instrukcja obsługi, dokumentacja techniczno - ruchowa winny być w języku polskim.
2. Urządzenie musi posiadać orzeczenie o spełnieniu wymagań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska - dokument należy złożyć wraz z ofertą.
3. Wykonawca zobowiąże się do przeszkolenia w terminie 7 dni od daty dopuszczenia do eksploatacji, osób wskazanych przez Zamawiającego do stopnia bezbłędnego, praktycznego opanowania umiejętności obsługi. Szkolenie przeprowadzi przedstawiciel wykonawcy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.22.16.20-6.
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) koncesji, zezwolenia lub licencji jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym,
3) złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch i więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi:
1) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (wymagana minimum 1 dostawa platformy przyschodowej), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3),
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, przy czym oświadczenie z art. 22 składa każdy z nich). Warunek zostaje uznany za spełniony na podstawie:
1) oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży:
1) oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku wspólnego ubiegania się udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich (załącznik nr 2a do SIWZ). Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z regułą -spełnia - nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty załącznikach, oświadczeniach i dokumentach.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty:
1) oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ,
2) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2a do SIWZ.
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu objętym niniejszym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy składający ofertę są wspólnikami spółki cywilnej do oferty należy dołączyć kserokopię umowy spółki,
4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (wymagana minimum 1 dostawa platformy przyschodowej), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3 do SIWZ);
7) w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał), określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
2. Dokumenty, o których mowa w rozdziale IV niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę-y uprawnioną-e do reprezentacji Wykonawcy.
3. W przypadku konsorcjum Wykonawca zamieszcza w ofercie niezbędne dokumenty zgodnie z wskazówkami zawartymi w rozdziale VI niniejszej specyfikacji.
4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów tj: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS i aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 składa dokumenty potwierdzające, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Zamiast aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 Wykonawca składa zaświadczenie organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Uwaga:
1. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziałów postępowaniu lub którzy złoży dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
2. Zamawiający wzywa wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów. I
OFERTA WSPÓLNA
1) Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1.1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Wykonawcy-Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;
1.2. Oryginał pełnomocnictwa powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:
a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
c) ustanowionego Wykonawcy - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania;
1.3. Pełnomocnictwo musi być udzielone przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, w tym Wykonawcę - Pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji, o których mowa w rozdziale VII SIWZ, muszą zostać dołączone do oferty przez wszystkich wykonawców;
1.4. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt.1 rozdziału VI SIWZ, jak również wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, składa i podpisuje w imieniu wszystkich wykonawców, Wykonawca - Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną z zaznaczeniem Wykonawcy - Pełnomocnika;
1.5. Oświadczenia (inne niż wymienione w pkt 1.4. rozdziału V SIWZ), formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach muszą być podpisane przez Wykonawcę - Pełnomocnika. Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane -za zgodność z oryginałem- i podpisane przez Wykonawcę-Pełnomocnika;
1.6. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 ppkt. 2 rozdziału V SIWZ, podpisują w swoim imieniu wszyscy Wykonawcy (w tym Wykonawca - Pełnomocnik) składający ofertę wspólną. Każdy Wykonawca składa oświadczenie na odrębnym formularzu;
1.7. Dokumenty wymienione w pkt.1 ppkt. 3, 4, 5 rozdziału V SIWZ, muszą być załączone do oferty dla wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, a w przypadku załączenia ich kserokopii, muszą być opisane -za zgodność z oryginałem- i podpisane przez Wykonawcę - Pełnomocnika;
2. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą przez zamawiającego wyłącznie z Wykonawcą - Pełnomocnikiem.
3. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mlawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława pokój nr 19.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława pokój nr 19.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


OGŁOSZENIE O UNIEWAŻNIENIU ZAMÓWIENIA


Burmistrz Miasta Mławy informuje, że na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655/ - unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia pod nazwą „Usunięcie bariery poruszania się osób niepełnosprawnych po budynku Szkoły Podstawowej Nr 6, poprzez zakup i montaż platformy przyschodowej”

Uzasadnienie faktyczne.

Zamawiający, ogłaszając zamówienie publiczne na zakup i montaż platformy przyschodowej, planował na ten cel sumę 83 300 zł, w tym udział środków z PEFRON – - 54 145 zł. W wyniku informacji, jakie uzyskał zamawiający po terminie ogłoszenia zamówienia wynika, że środki te mogą być przyznane Gminie Mława dopiero w trzecim kwartale bieżącego roku. Procedury wewnętrzne PEFRON powoduję, że ewentualne sfinansowanie zadania ze środków zamawiającego przed rozpatrzeniem wniosku o dofinansowanie skutkuje utratą prawa do ubiegania się o dofinansowanie. W tej sytuacji zamawiający nie posiadając wystarczających środków na realizację zamówienia został zmuszony do jego unieważnienia.

Data unieważnienia zamówienia:

2008-05-13

Załączniki do pobrania
Podmiot udostępniający informację: -
Osoba odpowiedzialna za informację: -
Osoba wprowadzająca informację: root@npc.pl
Data wytworzenia informacji: 14.04.2008 12:45:47
Data ostatniej modyfikacji: 14.04.2008 12:45:47
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
14.04.2008 12:45:47 root@npc.pl strona została dodana