Usunięcie bariery poruszania się osób niepełnosprawnych po budynku Gimnazjum Nr 1, poprzez zakup i montaż platformy przyschodowej | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Usunięcie bariery poruszania się osób niepełnosprawnych po budynku Gimnazjum Nr 1, poprzez zakup i montaż platformy przyschodowej

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mławy , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6546441, faks 023 6543652.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.malwa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usunięcie bariery poruszania się osób niepełnosprawnych po budynku Gimnazjum Nr 1, poprzez zakup i montaż platformy przychodowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mechanicznym i elektrycznym w budynku szkoły fabrycznie nowej platformy przyschodowej (wyprodukowanej nie wcześniej niż w 2010 r.), umożliwiającej transport osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich. Platforma przyschodowa powinna być zamontowana we wskazanej klatce schodowej komunikującej parter szkoły z wyższymi kondygnacjami. Zakłada się konieczność demontażu istniejącej balustrady przyschodowej i zamontowanie balustrady spełniającej jednocześnie dwie funkcje: dotychczasowej balustrady chroniącej osoby poruszające się klatką schodową, i pełniącą nową funkcję elementu nośnego, na którym należy zamocować tor jezdny platformy przychodowej. Obie funkcje balustrady mają w pełni zapewniać bezpieczeństwo osób chodzących klatką schodową i poruszających się przy pomocy platformy przychodowej. Wymagania techniczne dla platformy przyschodowej do transportu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich: a) długość toru do 25 m, b) tor krzywoliniowy, dwa zakręty 900, trzy zakręty 1800, c) wersja wewnętrzna, d) rodzaj napędu - prąd elektryczny, e) sterowanie z platformy - przyciskowe, przy użyciu pilota przewodowego podłączonego do platformy, f) udźwig - nie mniej niż 200 kg, g) prędkość - ok. 0,1 m/s, h) ilość przystanków - 3, i) wymiary platformy - ok. 900 x 800 mm, nie mniej jednak niż wynika to z potrzeb transportu osoby na typowym wózku inwalidzkim, j) wymagania minimalne dotyczące platformy: - wykonanie ze stali pomalowanej antykorozyjnie, - podłoga zapobiegająca poślizgom, - poręcz na ścianie ułatwiająca wjazd na platformę osoby na wózku, - ruchome dwupołożeniowe elementy najazdowe na obu krawędziach platformy ułatwiające wjazd i wyjazd wózka na i z platformy oraz zabezpieczające przed zjazdem wózka podczas poruszania się platformy, - dwie ruchome barierki zabezpieczające przed zjazdem wózka w czasie ruchu platformy z możliwością ich odchylenia w czasie postoju, - blokady zabezpieczające przed korzystaniem z urządzenia przez osoby nieupoważnione - rozmieszczone w skrzynkach sterowniczych przywoławczych, - podłoga bezpieczeństwa, - przycisk STOP na platformie, - funkcja składania i rozkładania platformy - automatyczna, k) sposób montowania - na torze umocowanym do słupków - konstrukcja ta powinna odpowiadać także warunkom stawianym poręczom przyschodowym w przepisach budowlanych, a w szczególności powinna zapewniać bezpieczeństwo poruszania się klatką schodową osób pełnosprawnych w czasie nieużywania platformy. l) wykonanie - wewnętrzne, m) zasilanie - trójfazowe 400V AC; TN-S (bezp. 16A + wyłącznik bezpiecznika 30 mA), n) pobór mocy - ok. 2 kW, o) wyposażenie dodatkowe - trzy kasety przywoławcze zamontowane na stałe na ścianach zabezpieczone przed nieupoważnionym użyciem, p) zabudowa toru jezdnego platformy płytami z tworzywa sztucznego typu PLEXI, q) informacje dodatkowe: - zamówienie należy wykonać na zasadzie zaprojektuj i wykonaj, - miejsce montażu platformy oraz warunki organizacyjno-techniczne wykonania prac montażowych należy uzgodnić z Dyrektorem Gimnazjum nr 1 w Mławie, - dopuszcza się możliwość demontażu istniejącej balustrady przyschodowej, - zamontowane urządzenie powinno być zgodne z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa, poświadczone świadectwem zgodności lub innym dokumentem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 33.19.62.00-2, 45.31.30.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium przetargowe w kwocie 2 000 zł ( dwa tysiące złotych) Wykonawca powinien wnieść najpóźniej do 16.08.2011 r. do godz. 10.00. 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu: przelewem na konto Zamawiającego nr 40 8213 0008 2003 0400 9999 0005 w Banku Spółdzielczym w Ciechanowie Oddział w Mławie, ul. Grzebskiego 10, 06-500 Mława, z dopiskiem: wadium przetargowe - sprawa: platforma przyschodowa WI.271.37.2011, b) w poręczeniach bankowych, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa wart. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie ustalonej w pkt. 2 lit. b, c, d oraz e, niniejszej części SIWZ, musi być zdeponowane w oryginale w kasie Urzędu Miasta Mławy, przed terminem składania ofert, a kserokopię z adnotacją i podpisem Kasjerki o przyjęciu wadium oraz potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, należy dołączyć jako załącznik do oferty. W przypadku składania oferty drogą pocztową, do oferty należy dołączyć kserokopię gwarancji wadialnej potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oraz dołączyć osobno oryginał gwarancji wadialnej, który po otwarciu ofert zostanie przekazany Skarbnikowi, a jego kserokopia z adnotacją i podpisem Skarbnika o przyjęciu wadium zostanie przesłana do Wykonawcy pocztą. 4. Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium, będzie uznana za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 Pzp. 5. Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z przepisem art. 46 ust. 1 i ust. 2 Pzp. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli nastąpią okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Pzp.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (wymagane minimum - 3 dostawy platform przyschodowych), z podaniem wartości oraz dat i miejsc wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostaje uznany za spełniony na podstawie: - oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, przy czym oświadczenie z art. 22 składa każdy z nich

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- parafowany projekt umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mlawa.pl/index-156-204.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława pokój 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława pokój 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY


Zamawiający: Burmistrz Miasta Mławy
06-500 Mława
ul. Stary Rynek 19
Wydział Inwestycji
tel. 23 654-64-32

informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, na zadanie pod nazwą Usunięcie bariery poruszania się osób niepełnosprawnych po budynku Gimnazjum Nr 1, poprzez zakup i montaż platformy przychodowej, (WI.271.37.2011), złożono dwie oferty.

Zamawiający wybrał do realizacji w/w zamówienia ofertę firmy:

RS Technika Ireneusz Rafalik
siedziba Kalinowo 86
07-300 Ostrów Mazowiecka

cena netto: 69 350,00 zł
cena brutto: 85 300,50 zł

(słownie: złotych osiemdziesiąt pięć tysięcy trzysta 50/100)

Wybrana oferta w kryteriach: Cena – 100% uzyskała: 3 x 100 pkt. = 300 pkt.

STRESZCZENIE OCENY I PORÓWNANIE ZŁOŻONYCH OFERT

1. RS Technika Ireneusz Rafalik, siedziba Kalinowo 86, 07-300 Ostrów Mazowiecka - 300  pkt

2. Firma Handlowa ARTMED, J. Sienkiewicz A. Kęsy Spółka jawna
ul. Św. Antoniego 18 lok. 3, 97-200 Tomaszów Mazowiecki - 201,99 pkt. 

 

Podmiot udostępniający informację: -
Osoba odpowiedzialna za informację: -
Osoba wprowadzająca informację: root@npc.pl
Data wytworzenia informacji: 18.08.2011 00:00:00
Data ostatniej modyfikacji: 18.08.2011 00:00:00
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
18.08.2011 00:00:00 root@npc.pl strona została dodana