Świadczenie usługi komunikacji miejskiej na terenie Miasta Mława w latach 2018 - 2020 | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Świadczenie usługi komunikacji miejskiej na terenie Miasta Mława w latach 2018 - 2020

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

Aktualizacja z dnia 27.12.2017 r. - Unieważnienie postępowania.
Aktualizacja 11.12.2017 r. - Zbiorcze zestawienie ofert
Aktualizacja 02.11.2017r. - publikacja SIWZ i JEDZ

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa i adresy
Miasto Mława reprezentowane przez Burmistrza Miasta Mława

ul. Stary Rynek 19

Mława 06-500 Polska

Osoba do kontaktów: Piotr TomaszewskiTel.: +48 236543382E-mail: piotr [dot] tomaszewskiatmlawa [dot] pl (piotr[dot]tomaszewski[at]mlawa[dot]pl) Faks: +48 236543652  Kod NUTS: PL921
Adresy internetowe:
Główny adres: www.mlawa.pl
I.2)
Wspólne zamówienie
I.3)
Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://www.mlawa.pl/zamowienia-publiczne-2/swiadczenie-uslugi-komunikac…
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na następujący adres:

Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, Mława 06-500, Polska

Osoba do kontaktów: Piotr TomaszewskiTel.: +48 531144153E-mail: piotr [dot] tomaszewskiatmlawa [dot] pl (piotr[dot]tomaszewski[at]mlawa[dot]pl) Kod NUTS: PL
Adresy internetowe:
Główny adres: www.mlawa.pl
I.4)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)
Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne
Nazwa:
Świadczenie usługi komunikacji miejskiej na terenie Miasta Mława w latach 2018 - 2020
Numer referencyjny: WGK.271.12.2017.PT
II.1.2)
Główny kod CPV
60112000
II.1.3)
Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)
Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w okresie od 01.01.2018r. do 31.12.2020r. usługi przewozuregularnego osób i bagażu podręcznego w ramach lokalnego transportu zbiorowego na liniach autobusowych,funkcjonujących w ramach systemu komunikacji miejskiej organizowanej przez Miasto Mława, w ilości 927930,20 (dziewięćset dwadzieścia siedem tysięcy dziewięćset trzydzieści 20/100) wozokilometrów, zwanych dalej wozokm.
II.1.5)
Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)
Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Miasto Mława
II.2.4)
Opis zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w okresie od 01.01.2018r. do 31.12.2020r.  usługi  przewozu  regularnego osób i bagażu podręcznego w ramach lokalnego transportu zbiorowego na liniach autobusowych, funkcjonujących w ramach systemu komunikacji miejskiej organizowanej przez Miasto Mława, w ilości 927 930,20 (dziewięćset dwadzieścia siedem tysięcy dziewięćset trzydzieści 20/100) wozokilometrów, zwanych dalej wozokm. W tym:

 

Linia

2018

2019

2020

RAZEM

Podstawowa

145 491,30

145 255,70

146 433,40

437 180,40

Uzupełniające

163 257,40

162 851,60

164 640,80

490 749,80

Łącznie

308 748,70

308 107,30

311 074,20

927 930,20

 

  • na linii podstawowej – 437 180,40 wozokm.;
  • na liniach uzupełniających – 490 749,80 wozokm.

Usługi świadczone będą na trasach:

a)     Linia nr 1 (linia podstawowa):

Pętla Turystyczna – ul. Turystyczna – ul. Gdyńska – ul. Dworcowa – Dworzec PKP – ul. Dworcowa – Wiadukt Rypiński – Al. J. Piłsudskiego – ul. Kościelna – ul. Graniczna – ul. Napoleońska – Rondo Jana Pawła II – Al. J. Piłsudskiego – ul. Szpitalna – Al. Marszałkowska – ul. M. Kopernika – ul. J. Lelewela – ul. T. Kościuszki – ul. Zachodnia – ul. Sportowa – ul. Mariacka – ul. J.K. Ordona – ul. H. Sienkiewicza – ul. Powstańców Styczniowych – Rondo ks. Jerzego Popiełuszki – ul. Płocka – Stary Rynek – ul. Z. Padlewskiego – ul. Szkolna – ul. Wójtostwo – ul. Dobra – ul. Łąkowa – Pętla Łąkowa.

b)    Linia nr 2 (dawna A) (linia uzupełniająca):

Pętla Piekiełko – ul. Piekiełko – ul. Krajewo – ul. Studzieniec – ul. Mechaników – ul. Napoleońska – ul. Graniczna – ul. Napoleońska – Al. J. Piłsudskiego – Wiadukt Rypiński – ul. Dworcowa – Dworzec PKP – ul. S. Moniuszki – ul. S. Batorego – ul. Batalionów Chłopskich – ul. Podmiejska – ul. H. Sienkiewicza – ul. Banku Miast – ul. Radosna –  ul. H. Sienkiewicza – ul. J. Lelewela – ul. F. Żwirki – ul. Żeromskiego – ul. 3 Maja –  Stary Rynek – ul. Warszawska – ul. Browarna – ul. Nowowiejska – Pętla Nowowiejska

c)     Linia 3 (dawna B) (linia uzupełniająca):

Pętla Kościelna – ul. Batorego – Dworzec PKP – ul. Dworcowa – Wiadukt Rypiński – Al. J. Piłsudskiego – ul. Żwirki – ul. Żeromskiego – ul. 3 Maja – Stary Rynek – Rondo Wolności – ul. Warszawska – ul. Cegielnia – Pętla Cegielnia.

d)    Linia 4 (początkowo A2) (linia uzupełniająca):

Dworzec PKP – ul. S. Moniuszki – ul. S. Batorego – ul. Batalionów Chłopskich – ul. Podmiejska – ul. H. Sienkiewicza – ul. Banku Miast – ul. Radosna –  ul. H. Sienkiewicza – ul. J. Lelewela – ul. F. Żwirki – ul. Żeromskiego – ul. 3 Maja –  Stary Rynek – ul. Warszawska – ul. Browarna – ul. Nowowiejska – Pętla Nowowiejska.

e)     Linia 5 (początkowo B2)  (linia uzupełniająca):

Pętla Napoleońska – ul. Graniczna – ul. Kościelna – – Al. J. Piłsudskiego – ul. Żwirki – ul. Żeromskiego – ul. 3 Maja – Stary Rynek – ul. Spichrzowa – ul. Długa – ul Płocka – Pętla Płocka.

 

Mapa z przebiegiem tras stanowi Załącznik nr 1 do OPZ.

Wykaz przystanków stanowi Załącznik nr 2 do OPZ.

  1. Przewozy realizowane będą w dni robocze i świąteczne:

 

Dni

2018

2019

2020

RAZEM

Robocze

253

252

256

761

Świąteczne

112

113

110

335

Łącznie

365

365

366

1 096

 

zgodnie z rozkładami jazdy określonymi w załączniku nr 3 do OPZ.

Jako dzień świąteczny przyjmuje się sobotę, niedzielę i dni wolne ustawowo od pracy.

Jako dzień roboczy przyjmuje się dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyjątkiem tych dni, w których przypadają dni wolne ustawowo ustawowe święta.

Jako dzień roboczy należy traktować również dzień Wszystkich Świętych.

  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania korekt przebiegu tras, w tym ich skracania i wydłużania oraz zmiany lokalizacji przystanków.
  2. Usługi przewozowe Wykonawca będzie świadczył następującymi pojazdami:

1)    rok produkcji – 2012 lub późniejszy;

2)    autobusy obsługujące linię podstawową – 2 autobusy miejskie przystosowane
do przewożenia osób niepełnosprawnych dopuszczone przez właściwy organ administracji publicznej do przewożenia co najmniej 75 osób (w tym co najmniej 15 osób na miejscach siedzących) (posiadające po prawej stronie pojazdu co najmniej troje drzwi);

3)    autobusy obsługujące linie uzupełniające – 4 mikrobusy miejskie przystosowane do przewożenia osób niepełnosprawnych dopuszczone przez właściwy organ administracji publicznej do przewożenia co najmniej 40 osób (w tym co najmniej 12 osób na miejscach siedzących) (posiadające po prawej stronie pojazdu co najmniej dwoje drzwi);

4)    pojazdy muszą być napędzane silnikami wysokoprężnymi, spełniającymi normy ekologiczne, co najmniej EURO V;

5)    podłoga w pojazdach gładka z materiałów antypoślizgowych;

6)    wszystkie autobusy będą spełniać wymogi techniczne przewidziane przepisami prawa dla pojazdów używanych w komunikacji miejskiej;

7)    wszystkie drzwi w  pojazdach będą  otwierane  i  zamykane mechanicznie i  sterowane zdalnie przez kierowcę, a przy każdych drzwiach będzie łatwo dostępny dla pasażera przycisk sygnalizacji powiadamiającej kierowcę o zamiarze opuszczenia pojazdu przez pasażera;

8)    kierowcy wszystkich autobusów będą wyposażeni w środki łączności umożliwiające bezpośrednią łączność z dyspozytorem Wykonawcy;

9)    wszystkie autobusy będą sprawne technicznie i wolne od uciążliwych dla pasażera usterek, takich jak niesprawne drzwi, przeciekający wywietrznik dachowy, nieszczelne okna lub elementy karoserii, nieszczelny  układ  wydechowy,  przedostające  się  do  wnętrza  pojazdu  spaliny  i  inne  nieprzyjemne zapachy pochodzące od pracującego silnika itp., a ponadto będą mieć przejrzyste szyby, a ich wygląd zewnętrzny i wnętrze będzie estetyczne i czyste;

10) autobusy będą posiadać sprawnie działającą klimatyzację przedziału pasażerskiego.

11) autobusy obsługujące linie podstawową muszą być pojazdami identycznego typu.

12) autobusy obsługujące linie uzupełniające muszą być pojazdami identycznego typu.

  1. Oprócz pojazdów wymienionych w ust. 5 Wykonawca będzie dysponował rezerwą taborową w celu zastąpienia pojazdu wycofanego z powodu awarii, remontu, przeglądu itp., w postaci:

1)     co najmniej jednego autobusu spełniającego wymogi dla pojazdów obsługujących linę podstawową;

2)     co najmniej jednego autobusu spełniającego wymogi dla pojazdów obsługujących linie uzupełniające,

  1. Pojazdy, którymi Wykonawca wykonuje usługi przewozowe, będą czyste wewnątrz
    i z zewnątrz, a ich wystrój zewnętrzny i wewnętrzny będzie estetyczny. Za pojazd czysty uważa się pojazd, w którym przy wyjeździe pojazdu z zajezdni lub bazy przed rozpoczęciem przez pojazd pracy przewozowej:

1)    siedzenia,  poręcze,   wewnętrzne  szyby  i   ramy  okienne,  nie   noszą   widocznych  śladów zanieczyszczeń;

2)    na podłogach nie ma żadnych widocznych zanieczyszczeń: błota, kurzu itp.;

3)    zewnętrzna część pojazdu nie jest pokryta kurzem lub błotem;

  1. Pojazdy skierowane do obsługi linii będą sprawne technicznie oraz będą spełniać normy emisji spalin i hałasu.
  2. Przy temperaturze zewnętrznej poniżej + 5 stopni C, pojazdy powinny być ogrzewane, przy temperaturze zewnętrznej powyżej + 10 stopni C ogrzewanie powinno być wyłączone. Ogrzewanie powinno być również załączane lub wyłączane w zależności
    od potrzeb zgłaszanych przez pasażerów.
  3. Po zmroku wnętrze pojazdu będzie tak oświetlone, że zapewni możliwość łatwego odczytania informacji umieszczonych w  autobusie,  w  tym  cennika  opłat. Również oznakowanie zewnętrzne numeru linii i tablicy z kierunkiem jazdy będzie tak oświetlone, że jego odczytanie będzie możliwe w każdych warunkach pogodowych.
  4. Wszystkie pojazdy będą oznakowane na zewnątrz w sposób łatwo zauważalny numerem
    i znakiem identyfikującym pojazd oraz następującymi tablicami:

1)  elektroniczną tablicą czołową z numerem linii;

2)  wyświetlacz umieszczony z przodu pojazdu umożliwiający wyświetlenie realizowanej relacji;

3)  elektroniczną tablicą z numerem linii z tyłu pojazdu.

Sprzęt musi być zsynchronizowany z oprogramowaniem do informacji pasażerskiej.

  1. Wszystkie pojazdy komunikacji miejskiej będą oznakowane na zewnątrz zgodnie
    ze wzorem graficznym przekazanym przez Zamawiającego, najpóźniej w dniu podpisania umowy.
  2. Wewnątrz każdego z pojazdów Wykonawca umieści:

1)  elektroniczną tablicę wyświetlającą numer linii i nazwę przystanku docelowego, identyczną z nazwą zawartą w przekazanym przez Zamawiającego rozkładzie jazdy,

2)  czytniki kart zbliżeniowych zamontowane przy wszystkich drzwiach autobusu; czytniki muszą umożliwiać odczytywanie funkcjonujących w mieście Kart Mławiaka.

3)  regulamin przewozu osób i bagażu;

4)  tablica umieszczona wewnątrz pojazdu, zawierająca opis trasy z nazwami krańców;

5)  urządzenie fiskalne do sprzedaży biletów przez kierowcę.

6)  urządzenia zapewniające działanie bezpłatnej sieci WiFi;

7)  zapewni możliwość umieszczenia i zapewnienia działania pojedynczego monitora LCD w każdym z autobusów.

  1. Na zewnętrznych powierzchniach pojazdów mogą być umieszczane wyłącznie treści przekazane przez Zamawiającego, przy czym muszą być one umieszczone tak aby nie zmniejszały czytelności wymaganego oznakowania i informacji, o których mowa w
    ust. 10 i 11 oraz nie mogą być umieszczane na szybach, z wyjątkiem tylnej szyby pojazdu.
  2. Wewnątrz pojazdów mogą być umieszczane wyłącznie treści przekazane przez Zamawiającego.
  3. Wykonawca za zgodą Zamawiającego może umieszczać na zewnątrz i wewnątrz pojazdów własne informacje porządkowe skierowane do pasażerów.

16.  W pojazdach obsługujących linie określone w ust. 1, zwane dalej Liniami, honorowane będą następujące bilety określone w taryfie ustalonej przez właściwe organy samorządowe Miasta Mławy zwanej dalej Taryfą:

- jednorazowy normalny,

- jednorazowy ulgowy,

- miesięczny normalny,

- miesięczny ulgowy,

oraz uprawnienia do ulgowych albo bezpłatnych przejazdów środkami lokalnego transportu zbiorowego w Mławie, wynikające z Uchwały Nr XLI/401/2014 z dnia
24 czerwca 2014r. w sprawie ustalenia cen biletów oraz wykazu osób uprawnionych do przejazdów bezpłatnych i ulgowych w komunikacji miejskiej Miasta Mława wraz z aktami ją zmieniającymi to jest: Uchwałą Nr XXXII/380/2017 z dnia 26 czerwca 2017r. i Uchwałą Nr XXXIV/417/2017 z dnia 26 września stanowiącymi załącznik nr 4 do OPZ.

17.  Wykonawca zapewni, że kierowca autobusu będzie:

1)    odnosić się do pasażerów w sposób grzeczny i kulturalny;

2)    ubrany w strój służbowy, którego wygląd zostanie uzgodniony z Zamawiającym niezwłocznie po podpisaniu umowy.

3)    zatrzymywać pojazd na przystanku jak najbliżej krawężnika, o ile pozwalają
 na to warunki drogowe i techniczne;

4)    na przystankach otwierać na żądanie pasażerów wszystkie drzwi pojazdu, z tym,
że przy stosowaniu zasady wsiadania przednimi drzwiami, kierowca otwierając kolejne drzwi z opóźnieniem, nie może odmówić pasażerom opuszczenia pojazdu także przednimi drzwiami;

5)    umożliwiać wejście do pojazdu osobom niepełnosprawnym, z wózkami dla dzieci itp., poprzez wykorzystanie urządzeń znajdujących się na wyposażeniu pojazdu
i przeznaczonych do tego celu, przy czym osobie w widoczny sposób niesprawnej ruchowo, kierowca udzieli osobistej pomocy o ile pomocy tej nie udzielą pasażerowie;

6)    w czasie postoju udzielać pasażerom informacji o rozkładzie jazdy obsługiwanej linii, taryfach biletowych i innych sprawach związanych z podróżą;

7)    zabierać z przystanku każdego pasażera (z wyjątkiem osoby ewidentnie nietrzeźwej lub z bagażem nie odpowiadającym przepisom), z zachowania którego widać,
że zamierza wsiąść do pojazdu, w tym pasażera dobiegającego z przodu pojazdu zanim pojazd ruszył z przystanku, z zastrzeżeniem, że w przypadku przepełnienia pojazdu kierowca może nie zabrać pasażerów;

8)    niezwłocznie informować dyspozytora Wykonawcy o zauważonych dewastacjach infrastruktury przystankowej (wiaty i słupki przystankowe, rozkłady jazdy, kosze
na śmieci, ławki);

9)    niezwłocznie informować dyspozytora Wykonawcy o poważnych utrudnieniach
w ruchu drogowym powodujących opóźnienia w kursowaniu autobusów;

10) niezwłocznie informować telefonicznie policję bezpośrednio lub za pośrednictwem wskazanego przez Wykonawcę pracownika, o zauważonym lub zgłoszonym przez pasażera zagrożeniu bezpieczeństwa publicznego w pojeździe, w tym o chuligańskich lub przestępczych zachowaniach pasażerów i w miarę możliwości niezwłoczne podejmować działania zmierzające do ograniczenia takich zagrożeń i ich skutków;

11) na przystankach końcowych, na których czas postoju jest dłuższy niż 10 minut, usunąć z przedziału pasażerskiego papiery i większe śmieci, a w okresie zimowym błoto pośniegowe;

12) sprzedawać pasażerom bilety na zasadach określonych w ust 16, w tym bilety miesięczne, przy użyciu zainstalowanych w pojazdach urządzeń fiskalnych;

13) prowadzić kontrolę biletów i uprawnień pasażerów do przejazdów bezpłatnych
i ulgowych.

14) posiadać identyfikator o wyglądzie  uzgodnionym  przez  Wykonawcę
z  Zamawiającym.

18.  W razie awarii pojazdu kierowca poinformuje pasażerów o terminie jej usunięcia
i spodziewanym czasie opóźnienia, a w przypadku braku możliwości szybkiego usunięcia awarii, kierowca poinformuje pasażerów o komunikacji zastępczej;

19.  W razie awarii innego pojazdu wykonującego kurs na rzecz Zamawiającego, kierowca zatrzyma pojazd i zabierze, w miarę wolnych miejsc, oczekujących pasażerów.

20.  Wykonawca we wszystkich pojazdach komunikacji miejskiej zapewni monitoring wizyjny. Nagrania z monitoringu Wykonawca będzie przechowywał co najmniej przez okres 7 dni.

21.  Wykonawca będzie niezwłocznie powiadamiał Zamawiającego o wszelkich kwestiach związanych z kursowaniem autobusów, a dotyczących ewentualnych opóźnień, awarii, zmiany trasy itp,

22.  Wykonawca będzie powiadamiał Zamawiającego o zauważonych przez  kierowców dewastacjach infrastruktury przystankowej (wiaty i słupki przystankowe, rozkłady jazdy, kosze na śmieci, ławki). W przypadkach stwierdzenia szkody poza godzinami pracy Zamawiającego, Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego najpóźniej
w następnym dniu roboczym.

23.  Zamawiający zobowiązuje się do informowania pasażerów o rozkładach jazdy poprzez udostępnianie ich na swojej stronie internetowej. Umieszczenie aktualnych rozkładów jazdy na słupkach przystankowych znajdujących się na wszystkich przystankach, będzie należało do obowiązków Wykonawcy. Graficzny wzór rozkładu jazdy Zamawiający przekaże Wykonawcy najpóźniej w dniu podpisania umowy.

24.  Najpóźniej w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi Wykonawca uruchomi działanie oprogramowania, które będzie stanowiło system informacji pasażerskiej. Oprogramowanie musi działać:

  • w wersji online na elektronicznych tablicach na przystankach;
  • w wersji online w przeglądarkach www z możliwością rozpoznawania lokalizacji;
  • w wersji off-line w przeglądarkach www;
  • w wersji online na urządzeniach przenośnych obsługiwanych przez najpopularniejsze systemy operacyjne.

Oprogramowanie musi ponadto w wersji online podawać czasy przyjazdu pojazdów
z uwzględnieniem aktualnego położenia pojazdu i stanu komunikacji (czyli online) także
w wersji graficznej zaprezentowanej na mapie na której jest zaznaczona trasa przejazdu autobusu.

25.  Wykonawca  będzie  niezwłocznie  informował  Zamawiającego  o  zaistniałych  wypadkach  drogowych,  w których uczestniczył pojazd Wykonawcy, a które miały miejsce podczas wykonywania zleconych zadań przewozowych, kontaktując
się z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego.

26.  Wykonawca uzyska na swój koszt wszelkie niezbędne zezwolenia i zaświadczenia wymagane przepisami prawa do prowadzenia usług przewozowych będących przedmiotem niniejszej umowy.

27.  Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo podróżnych i szkody powstałe
z jego winy, na zasadach określonych w ustawie prawo przewozowe oraz w kodeksie cywilnym.

28.  Wykonawca wdroży elektroniczny system ewidencji przejazdów, który będzie m.in. umożliwiał analizę potoków pasażerów. System będzie obsługiwał karty mieszkańca (Karty Mławiaka) będące kartami zbliżeniowymi. W celu obsługi systemu Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do systemu ewidencji przejazdów oraz przekaże  urządzenia niezbędne do spersonalizowania kart, w tym w szczególności drukarkę termosublimacyjną, materiały eksploatacyjne do drukarki oraz aparat fotograficzny do wykonywania zdjęć, które będą umieszczane na karcie. Wzór graficzny kart biletów elektronicznych, wydawanych przez Wykonawcę osobom, które nie posiadają Karty Mławianka będzie uzgodniony z Zamawiającym.

29.  Wykonawca zapewni funkcjonowanie oprogramowania umożliwiającego uzyskanie danych odnośnie ilości pasażerów wsiadających do autobusów na poszczególnych przystankach (zarówno tych, którzy zakupią bilet jak też tych, którzy będą rejestrować przejazd przy użyciu Karty Mławiaka w czytnikach zamontowanych w każdych drzwiach wejściowych do autobusu). Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu bezpłatny dostęp do tego oprogramowania.

30.  Wykonawca o stanie realizacji usług z danego dnia będzie powiadamiał Zamawiającego pocztą elektroniczną następnego dnia roboczego, do godziny 9:00, podając w przypadku nie wykonania kursów, nazwę linii i okres w jakim linia nie była obsługiwana oraz przewidywany termin przywrócenia rozkładowej obsługi linii.

31.  Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu bezpośrednio, faxem lub pocztą elektroniczną, zbiorcze tygodniowe informacje o niewykonanych kursach
z wyszczególnieniem ilości niewykonanych wozokilometrów dla każdej linii, a także informacje o wszystkich kursach wykonanych taborem, który będzie miał mniejszą pojemność lub nie będzie spełniał określonych powyżej wymogów. Informacje te, obejmujące poprzedni tydzień kalendarzowy, Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu w każdy wtorek do godziny 10:00, a w przypadku, gdy wtorek będzie przypadał w dzień wolny od pracy, w najbliższy dzień roboczy przypadający po tym dniu.

32.  Wykonawca przekaże Zamawiającemu, raz na kwartał podczas trwania umowy, informację o liczbie i sposobie załatwienia skarg i reklamacji składanych przez pasażerów w związku z realizacją usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego oraz informację o liczbie i wysokości przyznanych odszkodowań.

33.  Wykonawca w przypadku awarii, podstawi pojazd zastępczy w ciągu 30 minut od chwili wystąpienia awarii.

34.  Przewozy na trasach podanych w załączniku nr 1 do umowy prowadzone będą po ulicach posiadających zróżnicowaną nawierzchnię drogową, w tym nawierzchnię asfaltową, gruntową. Miejscami na trasie mogą występować poprzeczne i podłużne nierówności nawierzchni.

35.  Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy wskaże Zamawiającemu miejsce, stanowiące bazę/zajezdnię dla pojazdów wykorzystywanych do świadczenia usługi komunikacji miejskiej.

36.  Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym opracuje regulamin przewozów. Regulamin musi być opracowany i upubliczniony nie później niż na dzień przed rozpoczęciem świadczenia usługi komunikacji miejskiej.

37.  Zamawiający określa następujące wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych związane z realizacją zamówienia, dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na usługi  przewozu  regularnego osób i bagażu podręcznego w ramach lokalnego transportu zbiorowego na liniach autobusowych, funkcjonujących w ramach systemu komunikacji miejskiej organizowanej przez Miasto Mława, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 60.962)
 w następujący sposób:

1) Zamawiający wymaga aby przy realizacji zamówienia, Wykonawca
i Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy wszystkie osoby wykonujące prace fizyczne (kierowcy autobusów, mechanicy) i prace dyspozytorów ruchu w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.

2) Wykonawca po podpisaniu Umowy zgodnie z jej postanowieniami, nie później niż
 w terminie 3 dni od dnia jej zawarcia, przedstawi Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności, oświadczenie, że wszystkie wymagane przez Zamawiającego osoby
są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie takie będzie również załączone do każdej faktury.

3) Zamawiający wymaga, aby zatrudnienie na podstawie umowy o pracę przy realizacji zamówienia, trwało w całym okresie wykonywania zamówienia przedmiotu umowy.

4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do przedstawienia
 w terminie 3 dni roboczych od wezwania, dowodów zatrudnienia na umowę o pracę osób, wskazanych w wykazie.

5) Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 37.1)

6) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy:
 Po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, a przed przystąpieniem
do realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu pisemne pod rygorem nieważności oświadczenie zawierające informacje dotyczące formy zatrudnienia wymaganych osób ze wskazaniem imion i nazwisk, rodzaju umowy o pracę oraz wymiaru etatu i funkcji, które będą wykonywane w trakcie realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia (wykaz osób). Zamawiający uprawniony jest
do wstrzymania się z wydaniem Wykonawcy terenu bazy (zajezdni taboru autobusowego)
do momentu otrzymania oświadczenia (pkt. 37.2) i wykazu osób, o którym mowa powyżej. Wynikłe z tego powodu opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia będzie traktowane jako opóźnienie z winy Wykonawcy i nie będzie obciążało Zamawiającego.

Kryterium jakości -

Nazwa: Termin płatności / Waga: 40

Cena - Waga: 60

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Okres w miesiącach: 36

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

II.2.14)Informacje dodatkowe

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału

III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestruzawodowego lub handlowego

Wykaz i krótki opis warunków:1.Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z uzyskaniem zezwolenia nawykonywanie zawodu przewoźnika drogowego.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się zezwoleniem na wykonywanie zawoduprzewoźnika drogowego, zgodnie z art.5 ustawy z dnia 6 września 2001r.o transporcie drogowym ( Dz. u. z2016 r. poz.1907).

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług, wokresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniemdowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodamio których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi byływykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionejprzyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczeniewykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub innedokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przedupływem terminu składania ofert,

b) wykaz środków transportu publicznego, jakimi dysponuje Wykonawca, wyposażenia zakładu lub urządzeńtechnicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją opodstawie do dysponowania tymi zasobami,

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonałlub wykonuje, z należytą starannością przewóz osób i bagaży środkami komunikacji publicznej na co najmniejjednej linii o długości nie mniejszej niż 5 km.

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.2)Warunki dotyczące zamówienia

III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu

III.2.2)Warunki realizacji umowy:

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówieniaSekcja IV: Procedura

IV.1)Opis

IV.1.1)Rodzaj procedury

Procedura otwarta

IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu

IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej

IV.2)Informacje administracyjne

IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania

IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

Data: 11/12/2017

Czas lokalny: 11:30

IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:Polski

IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.2.7)Warunki otwarcia ofert

Data: 11/12/2017

Czas lokalny: 12:00

Miejsce:Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówieniaJest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak

Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń:Przy zakończeniu realizacji zamówienia.

VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych

VI.3)Informacje dodatkowe:

VI.4)Procedury odwoławcze

VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza

ul. Postępu 17a

Warszawa 02-676

PolskaTel.: +48 224587801E-mail: odwolaniaatuzp [dot] gov [dot] pl (odwolania[at]uzp[dot]gov[dot]pl) Faks: +48 224587800

Adres internetowy:https://www.uzp.gov.pl/kio

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne

VI.4.3)Składanie odwołańDokładne informacje na temat terminów składania odwołań:Zgodnie z ustawą Pzp.

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołańUstawa Prawo zamowień publicznych5 / 5WarszawaPolska

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:30/10/2017

Aktualizacja 02.11.2017r. - publikacja SIWZ i JEDZ

Zamieszczono pliki.

Aktualizacja z dnia 11.12.2017 r. - Zbiorcze zestawienie ofert.

Podmiot udostępniający informację: -
Osoba odpowiedzialna za informację: Piotr Tomaszewski
Osoba wprowadzająca informację: Piotr Tomaszewski
Data wytworzenia informacji: 30.10.2017 15:06:39
Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:37:13
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
14.12.2023 11:37:13 admin_vobacom edycja strony
27.12.2017 10:17:11 Andrzej Porzeziński edycja strony
11.12.2017 15:19:44 Andrzej Porzeziński edycja strony
02.11.2017 11:56:07 Piotr Tomaszewski edycja strony
30.10.2017 15:31:38 Piotr Tomaszewski edycja strony
30.10.2017 15:06:39 Piotr Tomaszewski strona została dodana