Aktualizacja z dnia 13.09.2022 r. - powiadomienie o wyborze oferty.
Aktualizacja z dnia 12.09.2022 r. - zbiorcze zestawienie ofert.
Opis przedmiotu zamówienia:
- demontaż i ponowny montaż części urządzeń niezbędny do dokonania wymiany nawierzchni, plac zabaw został wyposażony w:
- urządzenia zabawowe liczone w sztukach w tym:
zestaw wielofunkcyjny ze zjeżdżalnią i elementami sprawnościowymi, huśtawkę z siedziskiem typu bocianie gniazdo, linarium, wys. 4,5m, karuzelę na 3 sprężynach, tablicę edukacyjną dźwiękową – perkusja, tablicę edukacyjną dźwiękową – cymbałki.
- demontaż istniejącej nawierzchni poliuretanowej z wywozem i utylizacją na wysypisko śmieci (wymagane potwierdzenie przekazania odpadów),
- wykonanie nawierzchni poliuretanowej w technologii dwuwarstwowej. Spodnia warstwa (amortyzująca upadki z zachowaniem stref bezpieczeństwa określonych w dołączonej dokumentacji) wykonana z granulatu gumowego SBR frakcji 1-8 mm, połączonego lepiszczem poliuretanowym ( grubość warstwy 30 mm dla HIC do 1,5 m, 70 mm dla HIC
do 2,1m, 90 mm dla HIC do 2,5m, 110 mm dla HIC do 2,8m). Warstwa wierzchnia, ozdobna wykonana z granulatu EPDM w jednym kolorze - kolor niebieski (RAL 5015)
lub w zbliżonym odcieniu (w uzgodnieniu z Zamawiającym) frakcji 1-3,5 mm o grubości min. 10 mm. Technologia wykonania nawierzchni poliuretanowej powinna być zgodna
z aktualnie obowiązującymi Normami PN-EN 1176-2+AC:2020 i PN-EN 1177:2018+AC:2019,
- poniesienie kosztów wykonania badania metodą HIC celem przedłożenia do odbioru końcowego wykonanych przez niezależną akredytowaną jednostkę oraz zgodność z normą PN-EN 1177:22018+AC:2019 – Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki – Wyznaczanie krytycznej wysokości upadku. Potwierdzających wykonanie właściwej warstwy amortyzującej wokół urządzeń zabawowych. Badania należy wykonać w obecności przedstawiciela Zamawiającego.
- przywrócenie terenu do stanu pierwotnego.
Powierzchnia placu zabaw 212 m 2 w tym:
- strefa upadku 1,5 m - 97 m 2,
- strefa upadku 2,1 m – 115 m 2 .
Zamawiający przewiduje kolorystykę zastosowanej nawierzchni jednobarwną w kolorze zbliżonym do istniejącego (niebieskiego) bądź kolor inny w uzgodnieniu z Zamawiającym. Grubość zastosowanych warstw powinna uwzględniać strefy bezpieczeństwa dla elementów zabawowych, które są zlokalizowane na obiekcie.
Termin wykonania zamówienia.
W okresie 10 tygodni od dnia zawarcia umowy należy wykonać i przekazać kompletne opracowanie.
Aktualizacja z dnia 13.09.2022 r. - powiadomienie o wyborze oferty.
Aktualizacja z dnia 12.09.2022 r. - zbiorcze zestawienie ofert.