Remont chodnika w ul. Szpitalnej (droga powiatowa) na odcinku od ul. Piłsudskiego do ul. dr. A. Dobrskiej po stronie lewej oraz remont chodnika w ul. Granicznej (droga powiatowa) na odcinku od ul. Ks. Ignacego Krajewskiego do ul. ks. M. Czapli po stron | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Remont chodnika w ul. Szpitalnej (droga powiatowa) na odcinku
od ul. Piłsudskiego do ul. dr. A. Dobrskiej po stronie lewej
oraz remont chodnika w ul. Granicznej (droga powiatowa) na odcinku od ul. Ks. Ignacego Krajewskiego do ul. ks. M. Czapli po stron

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

Numer ogłoszenia: 209401 - 2010; data zamieszczenia: 04.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mławy , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6546441, faks 023 6543652.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika w ul. Szpitalnej (droga powiatowa) na odcinku od ul. Piłsudskiego do ul. dr. A. Dobrskiej po stronie lewej oraz remont chodnika w ul. Granicznej (droga powiatowa) na odcinku od ul. Ks. Ignacego Krajewskiego do ul. ks. M. Czapli po stronie lewej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest:
Część 1: Remont chodnika w ul. Szpitalnej (droga powiatowa) na odcinku od ul. Piłsudskiego do ul. dr. A. Dobrskiej po stronie lewej
Część 2: Remont chodnika w ul. Granicznej (droga powiatowa) na odcinku od ul. Ks. Ignacego Krajewskiego do ul. ks. M. Czapli po stronie lewej.
1.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
Część 1 (Remont chodnika w ul. Szpitalnej):
- Rozebranie chodnika z płyt bet. 35x35x5 cm na podsypce piaskowej 1046,6 m2
- Rozebranie obrzeży 8x30 cm na podsypce piaskowej 890,0 mb
- Rozebranie naw. z płyt bet. o gr.15 cm 41,7 m2
- Rozebranie naw. z klinkieru drogowego na pods. piask. 21,7 m2
- Ręczne wykonanie koryta 1110,0 m2
- Rowki pod krawężnik i ławy o wym. 30x30 cm 20,0 mb
- Ława pod krawężniki bet. zwykła 1,1 m3
- krawężniki bet. wystające o wym. 15x30 cm 20,0 mb
- Rowki pod krawężniki i ławy krawęż. o wym. 20x20 cm 890,0 mb
- Ława pod krawężniki betonowa zwykła 22,30 m3
- Obrzeża betonowe o wym. 20x6 cm na pods. pisk. 890,0 mb
- Mech. Zag. Warstwy odsącz. 1110,0 m2
- Podbudowa betonowa bez dylatacji gr. warstwy po zag.12 cm 72,0 m2
- Chodnik z kostki brukowej bet. gr. 6 cm na pods, piask. 1110,0m2
- Transport wew. kruszywa naturalnego 177,9 t
- Transport wew. kruszywa łamanego 146,0 t
- Regulacja pionowa studni 2 szt.

Część 2 (Remont chodnika w ul. Granicznej):
- Wykonanie koryta i wywóz urobku 230,0 m2
- Rowki pod krawężniki i ławy krawęż. o wym. 20x20 cm 120,0 mb
- Obrzeża betonowe o wym. 20x6 cm na ław. Bet. 120,0 mb
- Mech. Zag. Warstwy odsącz. gr. 10 cm 230,0 m2
- Wykonanie podbudowy bet. gr. 3 cm 230,0 m2
- Chodnik z kostki brukowej bet. gr. 6 cm na pods, piask. 230,0m2 zł,
- Wycinka drzew szt. 20

1.3 Warunki wykonania robót:
- W ramach oferowanej ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i pokrycia kosztów powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej oraz projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.
- Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego i terminowego wykonania powierzonych robót zgodnie z dokumentacją projektowo kosztorysową, kosztorysami ofertowymi, profesjonalną wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, przepisami technicznymi, bhp i p.poż., obowiązującymi normami technicznymi, przepisami prawa oraz zaleceniami Zamawiającego.
- Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu robót pod względem bhp i p.poż., oraz ponoszenia odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji umowy.
- Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia ewentualnych przeszkód stwierdzonych w czasie wizji lokalnej w terenie.
- Wykonawca zobowiązany jest na uzasadnione żądanie Zamawiającego lub Inspektorów Nadzoru do przedłożenia dowodów zakupu materiałów podstawowych i atestów stwierdzających zgodność użytych materiałów z obowiązującymi normami oraz przedłożenia na zakupione przez siebie materiały kart gwarancyjnych i wszelkich innych dokumentów koniecznych do realizacji uprawnień wobec producenta lub sprzedawcy materiałów.
- Wykonawca zobowiązany jest zapewnić objęcie kierownictwa budowy przez osoby posiadające uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności, wpisanej na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
- Wykonawca zobowiązany jest do zgłaszania inspektorowi nadzoru do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu. Nie zgłoszenie tych robót inspektorowi daje podstawę Zamawiającemu do żądania odkrycia robót i przywrócenia stanu poprzedniego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
- Wykonawca zobowiązany jest do przerwania robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonanych robót.
- Wykonawca zobowiązany jest do protokolarnego przekazania Zamawiającemu wykonanych robót.
- Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót.
- Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia Zamawiającemu oraz wszystkim osobom przez niego upoważnionym, pracownikom organów nadzoru budowlanego lub Państwowej Inspekcji Pracy dostępu do dziennika budowy oraz na teren budowy oraz do wszystkich miejsc, gdzie są wykonywane roboty budowlane lub gdzie przewiduje się ich wykonanie, a są związane z realizacją przedmiotu umowy oraz przeprowadzania kontroli lub wizytacji w każdym stadium jego realizacji.
- Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt wystąpić z wnioskiem o zajęcie pasa drogowego oraz po otrzymaniu decyzji do ponoszenia z tytułu zajęcia pasa drogowego opłat..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, - oświadczenie, że osoby, które będą wykonywały zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek zostaje uznany za spełniony na podstawie: - oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mlawa.pl/index-156-109.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława pokój 19.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława pokój 19.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont chodnika w ul. Szpitalnej (droga powiatowa) na odcinku od ul. Piłsudskiego do ul. dr. A. Dobrskiej po stronie lewej.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1 (Remont chodnika w ul. Szpitalnej):
- Rozebranie chodnika z płyt bet. 35x35x5 cm na podsypce piaskowej 1046,6 m2
- Rozebranie obrzeży 8x30 cm na podsypce piaskowej 890,0 mb
- Rozebranie naw. z płyt bet. o gr.15 cm 41,7 m2
- Rozebranie naw. z klinkieru drogowego na pods. piask. 21,7 m2
- Ręczne wykonanie koryta 1110,0 m2
- Rowki pod krawężnik i ławy o wym. 30x30 cm 20,0 mb
- Ława pod krawężniki bet. zwykła 1,1 m3
- krawężniki bet. wystające o wym. 15x30 cm 20,0 mb
- Rowki pod krawężniki i ławy krawęż. o wym. 20x20 cm 890,0 mb
- Ława pod krawężniki betonowa zwykła 22,30 m3
- Obrzeża betonowe o wym. 20x6 cm na pods. pisk. 890,0 mb
- Mech. Zag. Warstwy odsącz. 1110,0 m2
- Podbudowa betonowa bez dylatacji gr. warstwy po zag.12 cm 72,0 m2
- Chodnik z kostki brukowej bet. gr. 6 cm na pods, piask. 1110,0m2
- Transport wew. kruszywa naturalnego 177,9 t
- Transport wew. kruszywa łamanego 146,0 t
- Regulacja pionowa studni 2 szt..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont chodnika w ul. Granicznej (droga powiatowa) na odcinku od ul. Ks. Ignacego Krajewskiego do ul. ks. M. Czapli po stronie lewej..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 2 (Remont chodnika w ul. Granicznej):
- Wykonanie koryta i wywóz urobku 230,0 m2
- Rowki pod krawężniki i ławy krawęż. o wym. 20x20 cm 120,0 mb
- Obrzeża betonowe o wym. 20x6 cm na ław. Bet. 120,0 mb
- Mech. Zag. Warstwy odsącz. gr. 10 cm 230,0 m2
- Wykonanie podbudowy bet. gr. 3 cm 230,0 m2
- Chodnik z kostki brukowej bet. gr. 6 cm na pods, piask. 230,0m2 zł,
- Wycinka drzew szt. 20.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY


Zamawiający: Burmistrz Miasta Mławy
06-500 Mława
ul. Stary Rynek 19

informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości powyżej 14 000 Euro, a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie
art. 11, ust. 8 PZP, na zadanie pod nazwą „Remont chodnika w ul. Szpitalnej (droga powiatowa)
na odcinku od ul. Piłsudskiego do ul. dr. A. Dobrskiej po stronie lewej oraz remont chodnika
w ul. Granicznej (droga powiatowa) na odcinku od ul. Ks. Ignacego Krajewskiego
do ul. ks. M. Czapli po stronie lewej”, złożono dwie oferty.

Zamawiający wybrał do realizacji w/w zamówienia ofertę firmy:
KRUSZ-BET S.C. Zakład Inżynieryjno – Budowlany
Dariusz Kruszewski, Adam Chmieliński
ul. Dobra 6
06-500 Mława

Część 1 Remont chodnika w ul. Szpitalnej (droga powiatowa) na odcinku od ul. Piłsudskiego
do ul. dr. A. Dobrskiej po stronie lewej
Wybrana oferta w kryterium: cena – 100% uzyskała 4x100 pkt = 400 pkt

Część 2 Remont chodnika w ul. Granicznej (droga powiatowa) na odcinku od ul. Ks. Ignacego Krajewskiego do ul. ks. M. Czapli po stronie lewej.
Wybrana oferta w kryterium: cena – 100% uzyskała 4x100 pkt = 400 pkt

Złożone oferty nie podlegały odrzuceniu, Wykonawcy nie podlegali wykluczeniu. Termin, po którym umowa może zostać zawarta, zgodnie z art. 94 ust. 2 ustawy Pzp zamawiający określił na 24.08.2010r.

STRESZCZENIE OCENY I PORÓWNANIE ZŁOŻONYCH OFERT

Zestawienie ofert:
Oferta Nr 1: KRUSZ-BET S.C. Zakład Inżynieryjno – Budowlany
Dariusz Kruszewski, Adam Chmieliński, ul. Dobra 6, 06-500 Mława
- Część 1: 400pkt.
- Część 2: 400 pkt.
 
Oferta Nr 2: „GUTBRUK” inż. Tomasz Gutowski, Kaki Mroczki 18,
06-216 Krzynowłoga Mała
- Część 1: 314pkt.
- Część 2: 272,8  pkt.

Podmiot udostępniający informację: -
Osoba odpowiedzialna za informację: -
Osoba wprowadzająca informację: root@npc.pl
Data wytworzenia informacji: 18.08.2010 00:00:00
Data ostatniej modyfikacji: 18.08.2010 00:00:00
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
18.08.2010 00:00:00 root@npc.pl strona została dodana