Przebudowa odcinka ul. LG Electronics w Mławie | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Przebudowa odcinka ul. LG Electronics w Mławie

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

Aktualizacja 04.07.2016r. - odpowiedzi na pytania
Aktualizacja 14.07.2016r. - Powiadomienie o wyborze oferty

Mława: Przebudowa odcinka ul. LG Electronics w Mławie

Numer ogłoszenia w BZP: 94615 - 2016;

data zamieszczenia w BZP: 20.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mława , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 23 6546441, faks 23 6543652.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa odcinka ul. LG Electronics w Mławie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: przebudowę odcinka ul. LG Electronics w Mławie z wykonaniem jezdni szerokości 6,0 m o nawierzchni bitumicznej z odwodnieniem i oświetleniem, chodnika, ciągu pieszo-jezdnego wraz zagospodarowaniem zieleni towarzyszącej. Zamówienie obejmuje także: - poniesienie kosztów wynikających z przekazania i odbioru zajęcia pasa drogowego, wprowadzenia czasowej organizacji ruchu (w przypadku takiej konieczności), kosztów wywózki, zagospodarowania we własnym zakresie nadmiaru ziemi z wykopów gruzu i odpadów. - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, badania zagęszczenia oraz inne badania, niezbędne do wykazania należytego wykonania robót. - poniesienie przez Wykonawcę kosztów wynikających z: zabezpieczenia odpowiednich przejść i przejazdów w ruchu pieszym i kołowym, wykonania robót przygotowawczych (np. zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczenie istniejących obiektów przed uszkodzeniami) oraz ewentualnych kosztów związanych ze składowaniem ziemi z wykopów przeznaczonej do wywózki (w przypadku braku wskazania miejsca złożenia urobku przez Zamawiającego), kosztów wywózki, zagospodarowania we własnym zakresie nadmiaru ziemi, gruzu i odpadów, których nie zawierają przedmiary robót, a które wykonawca wykonuje we własnym zakresie bez dodatkowego wynagrodzenia. Z uwagi na sąsiedztwo zakładów produkcyjnych i związane z tym dostawy materiałowe należy tak organizować prace przy przebudowie ulicy, aby nie wstrzymywać odbywających się dostaw podzespołów do produkcji. Wskazane jest aby główne prace związane z przebudową nawierzchni tj. prace rozbiórkowe, montaż krawężników z przebudową nawierzchni asfaltowej i wyprowadzeniem przyłączy odwodnienia wykonywać w okresie przerwy technologicznej w produkcji tj.: od 23.07.2016r. do 07.08.2016r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, będąca załącznikiem do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2, 45.23.14.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostaje uznany za spełniony na podstawie: - oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i posumowaniem elementów (pomocniczy do fakturowania częściowego).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy 1.1 zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: 1.1.1 klęski żywiołowe; 1.2 zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp. w szczególności: 1.2.1 odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, skał, itp.); 1.2.2 odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; 1.2.3 niewypały i niewybuchy, zagrożenie tąpnięciami, wybuchem; 1.2.4 wykopaliska archeologiczne, szkody górnicze; 1.3 zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: 1.3.1 wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; 1.3.2 konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń; 1.4 zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: 1.4.1 odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, 1.4.2 wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadku o którym mowa w art. 50 ust. 1 ustawy Prawo budowlane; 1.4.3 konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego -konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy; 1.5 inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy 1.5.1 wystąpienie robót dodatkowych kolidujących i uniemożliwiających kontynuowanie robót podstawowych; 1.5.2 wystąpienie rażących błędów w dokumentacji uniemożliwiających kontynuowanie robót; W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1.1 - 1.5 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 2 Zmiany osobowe 2.1 zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach, 2.2 zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ 3 Zmiany organizacji spełniania świadczenia 3.1 zmiana szczegółowego harmonogramu wykonywania robót budowlanych bez zmiany ostatecznego terminu spełnienia świadczenia lub zmiana innych ustaleń dotyczących terminów spełniania świadczeń w ramach umowy; 3.2 zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego; 3.3 zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy; 4. Płatności 4.1 zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, 4.2 zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności częściowych na rzecz wykonawcy;. 5. Pozostałe zmiany 5.1 siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 5.2 zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu 5.3 rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 5.4 wprowadzenie nowego podwykonawcy lub zmiana przewidzianego w ofercie podwykonawcy po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego. 6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: 6.1 ograniczenie przedmiotu świadczenia, jeśli taką możliwość przewidywała umowa 6.2 zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) 6.3 zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mlawa.pl/zamowienia-publiczne-2/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mława ul. Padlewskiego 13, 06-500 Mława.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Mława ul. Stary Rynek 19, Kancelaria Urżędu 06-500 Mława.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Aktualizacja 04.07.2016r. - odpowiedzi na pytania

Zamawiający udziela odpowiedzi na złożone w postępowaniu pytania:

Poniżej wysyłam zapytania dotyczące przetargu: "Przebudowa odcinka ul. LG Electronics w Mławie."

1) Poz. 3,4 - Czyją własnością jest materiał z wycinki drzew? Czy Zamawiający posiada zgodę na wycinkę drzew?

Odpowiedź: W kosztorysie przyjęto, że drzewa po wycince będą własnością Wykonawcy robót.

2) Poz. 5 - Czyją własnością jest humus? Czy Zamawiający planuje wykorzystać humus w którejś z pozycji?

Odpowiedź: Zdjęty humus należy wykorzystać w miarę możliwości do założenia projektowanych terenów zielonych. W przypadku, gdy humusu zabraknie lub zdjęty będzie złej jakości, do założenia terenów zielonych należy dowieźć nowy humus.

2) Poz 15 - Jakiego typu włazów dotyczy regulacja?

Odpowiedź: Należy wykonać regulację wysokościową włazów kanalizacji deszczowej.

 


POWIADOMIENIE  O  WYBORZE  OFERTY

 

informuje, że w wyniku postępowania przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą: przebudowa odcinka ul. LG Electronics
w Mławie
złożono 7 ofert.

Zamawiający wybrał do realizacji zadania ofertę numer 6:

 

GUTBRUK Tomasz Gutowski

Kaki Mroczki 18

06-316 Krzynowłoga Mała

 

Cena ofertowa łączna brutto: 839 347,45 zł,

(słownie: osiemset trzydzieści dziewięć tysięcy trzysta czterdzieści siedem złotych
i 45/100).

Wybrana oferta była najkorzystniejsza i zdobyła w kryterium Cena 95%:  95,00 pkt,
w kryterium gwarancja 5%: 5 pkt. Łącznie 100,00 pkt.

 

Zestawienie ofert:

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Ilość punktów w kryterium cena  95%

Ilość punktów w kryterium gwarancja 5%

Łączna ilość punktów

1

"Planeta" Sp. z o.o., ul. Zdziarska 21, 03-289 Warszawa

80,96

5,00

85,96

2

Zakład hydrauliczny INSMONT s.c.                                                                                 06-500 Mława, ul. Nowoleśna 6a

81,59

5,00

86,59

3

Zakład Usług Wod-Kan., C.O. Gazu i Zaopatrzenia Wsi w Wodę Wiesław Kuczalski, ul. Dzierzgowska 40,              06-500 Mława

80,20

5,00

85,20

4

Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.

ul. Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki

81,59

5,00

86,59

5

Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Inżynieryjnych PRDI S.A. ul. S. Roweckiego "Grota" 8, 06-500 Mława

72,68

5,00

77,68

6

GUTBRUK Tomasz Gutowski

Kaki Mroczki 18, 06-316 Krzynowłoga Mała

95,00

5,00

100,00

7

BUDMAR Mariusz Budny

ul. Gwiaździsta 16, 06-323 Jednorożec

87,60

5,00

92,60

 

Przewidywany termin podpisania umowy: po 15.07.2016r.


Podmiot udostępniający informację: Piotr Tomaszewski
Osoba odpowiedzialna za informację: Krzysztof Jaros
Osoba wprowadzająca informację: Piotr Tomaszewski
Data wytworzenia informacji: 20.06.2016 14:19:54
Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:51:02
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
14.12.2023 11:51:02 admin_vobacom edycja strony
14.07.2016 12:00:47 Przemysław Więckiewicz edycja strony
04.07.2016 11:08:21 Piotr Tomaszewski edycja strony
20.06.2016 14:21:19 Piotr Tomaszewski edycja strony
20.06.2016 14:19:54 Piotr Tomaszewski strona została dodana