Przebudowa nawierzchni z odwodnieniem w ul. Srebrnej w Mławie | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Przebudowa nawierzchni z odwodnieniem w ul. Srebrnej w Mławie

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

Aktualizacja 06.05.2016r. - odpowiedź na pytania oraz uzupełnienie dokumentacji technicznej; Aktualizacja 12.05.2016r. - powiadomienie o wyborze oferty

 Mława: Przebudowa nawierzchni z odwodnieniem w ul. Srebrnej w Mławie

Numer ogłoszenia w UZP: 46025 - 2016;

data zamieszczenia w UZP: 25.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mława , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 23 6546441, faks 23 6543652.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni z odwodnieniem w ul. Srebrnej w Mławie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni w ul. Srebrnej wraz z wymianą części istniejącego kolektora deszczowego. W ramach dotychczas wykonanych robót części etapu I wykonano odcinek kanalizacji deszczowej od studni D1 do D5. Zamówienie obejmuje także: poniesienie kosztów wynikających z zajęcia pasa drogowego, kosztów wywózki, zagospodarowania we własnym zakresie i składowania nadmiaru ziemi, wykonanie badania zagęszczenia oraz innych badań, niezbędnych do wykazania należytego wykonania robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, będąca załącznikiem do SIWZ. Zamawiający planuje finansować zadanie w latach 2016 - 2018 z przeznaczeniem środków: Rok 2016 - do kwoty 100 000,00 zł Rok 2017 - do kwoty 400 000,00 zł Rok 2018 - pozostała należność. Wykonawca zobowiązany jest zaplanować realizację zadania w taki sposób, aby płatności brutto nie przekroczyły środków zaplanowanych przez Zamawiającego. Kwoty planowane mogą zostać zmienione do wysokości posiadanych środków.

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

nie dotyczy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i posumowaniem elementów (pomocniczy do fakturowania częściowego)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących:

1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy 1.1 zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: 1.1.1 klęski żywiołowe; 1.2 zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp. w szczególności:

1.2.1 odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, skał, itp.);

1.2.2 odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych;

1.2.3 niewypały i niewybuchy, zagrożenie tąpnięciami, wybuchem;

1.2.4 wykopaliska archeologiczne, szkody górnicze;

1.3 zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:

1.3.1 wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego;

1.3.2 konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń;

1.4 zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności:

1.4.1 odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej,

1.4.2 wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadku o którym mowa w art. 50 ust. 1 ustawy Prawo budowlane;

1.4.3 konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego -konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy;

1.5 inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy

1.5.1 wystąpienie robót dodatkowych kolidujących i uniemożliwiających kontynuowanie robót podstawowych;

1.5.2 wystąpienie rażących błędów w dokumentacji uniemożliwiających kontynuowanie robót;
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1.1 - 1.5 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty.

2 Zmiany osobowe

2.1 zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach,

2.2 zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ

3 Zmiany organizacji spełniania świadczenia

3.1 zmiana szczegółowego harmonogramu wykonywania robót budowlanych bez zmiany ostatecznego terminu spełnienia świadczenia lub zmiana innych ustaleń dotyczących terminów spełniania świadczeń w ramach umowy;

3.2 zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego;

3.3 zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy;

 

4. Płatności

4.1 zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy,

4.2 zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności częściowych na rzecz wykonawcy;.

5. Pozostałe zmiany

5.1 siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;

5.2 zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu

5.3 rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł
w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.

5.4 wprowadzenie nowego podwykonawcy lub zmiana przewidzianego w ofercie podwykonawcy
po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego.

6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych
w szczególności:

6.1 ograniczenie przedmiotu świadczenia, jeśli taką możliwość przewidywała umowa

6.2 zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy
(np. zmiana nr rachunku bankowego)

6.3 zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mlawa.pl/zamowienia-publiczne-2/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mława Wydział Rozwoju i Inwestycji ul. Padlewskiego 13, 06-500 Mława.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Mława Kancelaria Urzędu ul. Stary Rynek 19,

06-500 Mława.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,

w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone

na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Aktualizacja 06.50.2016r. - odpowiedź na pytania oraz uzupełnienie dokumentacji technicznej

Zamawiający informuje, że w dniu 04.05.2016r. wpłynęły następujące pytania:

Pytanie nr 1

Brak przekroju normalnego dla warstw konstrukcyjnych drogi oraz szczegółów konstrukcyjnych dotyczących m.in. posadowienia krawężników na ławie betonowej wraz z wymiarami.

Odpowiedź nr 1

Zamawiający zamieścił na stronie internetowej dodatkowe rysunki dla warstw konstrukcyjnych drogi oraz dokumentację dot. części sanitarnej.

Pytanie nr 2

Przedmiar pkt. 6.6 - W przedmiarze mowa jest o wykonaniu nasypu przy grubości warstwy
po zagęszczeniu 15 cm, natomiast w opisie technicznym mowa jest o gr. warstwy 20 cm. Proszę
o wyjaśnienie rozbieżności.

Odpowiedź nr 2

Zamawiający informuje, że wystąpił błąd w przedmiarze - należy przyjąć 20 cm jak w opisie
i  na rysunku przekroju normalnego.

Pytanie nr 3

Czy Zamawiający przewiduje wbudowywanie krawężników betonowych łukowych? Jeśli tak,
to proszę o podanie ich długości.

Odpowiedź nr 3

Wykonawca może zastosować krawężniki łukowe jeśli jest to dla niego wygodniejsze lub ciąć  krawężniki proste i formować z odcinków elementy łuków.

Aktualizacja 12.05.2016r. - powiadomienie o wyborze oferty

Zamawiający informuje, że w wyniku postępowania przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą: przebudowa nawierzchni z odwodnieniem
w ul. Srebrnej w Mławie
  złożono 5 ofert.

Zamawiający wybrał do realizacji zadania ofertę numer 2:

 

Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Inżynieryjnych PRDI S.A. Mława

ul. Stefana Roweckiego "Grota" 8

06-500 Mława

 

Cena ofertowa łączna brutto: 610 923,08

(słownie: sześćset dziesięć tysięcy dziewięćset dwadzieścia trzy złote
i 08/100).

Wybrana oferta była najkorzystniejsza i zdobyła w kryterium Cena 95%:  95,00 pkt,
w kryterium gwarancja 5%: 5 pkt Łącznie 100,00 pkt.

 

Zestawienie ofert:

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Ilość punktów w kryterium cena  95%

Ilość punktów w kryterium gwarancja 5%

Łączna ilość punktów

1

Zakład Usług Wod-Kan., C.O. Gazu i Zaopatrzenia Wsi w Wodę Wiesław Kuczalski,
ul. Dzierzgowska 40, 06-500 Mława

70,21

5,00

75,21

2

 Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Inżynieryjnych PRDI S.A. Mława, ul. Stefana Roweckiego "Grota" 8, 06-500 Mława 

95,00

5,00

100,00

3

Zakład hydrauliczny INSMONT s.c.                                                                                 06-500 Mława, ul. Nowoleśna 6a

76,10

5,00

81,10

4

KRUSZ-BET S.C. Zakład Inżynieryjno-Budowlany Dariusz Kruszewski, Adam Chmieliński, 
ul. Dobra 6, 06-500 Mława

85,47

5,00

90,47

5

Przedsiębiorstwo Transportowo - Handlowe "WAPNOPOL" Adam Nowakowski,
ul. Nadrzeczna 12, 06-450 Glinojeck 

85,63

5,00

90,63

 

Przewidywany termin podpisania umowy: po 13.05.2016r.

Podmiot udostępniający informację: Piotr Tomaszewski
Osoba odpowiedzialna za informację: Krzysztof Jaros
Osoba wprowadzająca informację: Piotr Tomaszewski
Data wytworzenia informacji: 25.04.2016 13:50:48
Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:51:02
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
14.12.2023 11:51:02 admin_vobacom edycja strony
12.05.2016 14:39:11 Piotr Tomaszewski edycja strony
06.05.2016 13:46:47 Piotr Tomaszewski edycja strony
26.04.2016 09:57:15 Piotr Tomaszewski edycja strony
25.04.2016 14:37:40 Piotr Tomaszewski edycja strony
25.04.2016 13:50:48 Piotr Tomaszewski strona została dodana