Przebudowa i rozbudowa kanalizacji sanitarnej w ul. Braci Koszutzkich i na odcinkach ulic Olsztyńskiej i Szpitalnej w Mławie - etap II | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Przebudowa i rozbudowa kanalizacji sanitarnej w ul. Braci Koszutzkich i na odcinkach ulic Olsztyńskiej i Szpitalnej w Mławie - etap II

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

Aktualizacja 26.11.2015r. - powiadomienie o wyborze oferty

Przebudowa i rozbudowa kanalizacji sanitarnej w ul. Braci Koszutzkich i na odcinkach ulic Olsztyńskiej i Szpitalnej w Mławie
Numer ogłoszenia w BZP: 156383 - 2015; data zamieszczenia w BZP: 27.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mława , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 23 6546441, faks 23 6543652.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa kanalizacji sanitarnej w ul. Braci Koszutzkich i na odcinkach ulic Olsztyńskiej i Szpitalnej w Mławie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa i rozbudowa kanalizacji sanitarnej w ul. Braci Koszutzkich i na odcinkach ulic Olsztyńskiej i Szpitalnej w Mławie. Zakres zamówienia: Etap II w pasie drogowym ulicy Olsztyńskiej obejmuje: budowę sieci kanalizacji sanitarnej z rur kielichowych, PVC-U dn 200 od K19 do Ki16, długości 63,00mb, przebudowę przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur kielichowych, PVC-U dn 160-3 szt., długości 24,90m w pasie drogowym ulicy Szpitalnej obejmuje: budowę sieci kanalizacji sanitarnej z rur kielichowych, PVC-U dn 200 od K28 do Ki21, długości 123,30mb przebudowę i budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur kielichowych, PVC-U dn160-4 szt., długości 53,80m Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, będąca załącznikiem do SIWZ, Załącznik Nr 5 do SIWZ. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt opracuje projekt czasowej zmiany organizacji ruchu, dokonana niezbędnych uzgodnień oraz wprowadzi na czas prowadzenia robót budowlanych. Użyte w opisie technicznym określenia wskazujące znaki towarowe, pochodzenie przedmiotu zamówienia, należy odczytywać wraz z wyrazami -lub równoważne-. Opis przedmiotu zamówienia dopuszcza rozwiązania równoważne wymagane przez Zamawiającego..

II.1.5)  nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 6.000,00 zł, słownie: sześć tysięcy złotych. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 40 8213 0008 2003 0400 9999 0005, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w ofercie. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia i godziny wyznaczonej na składanie ofert. 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3-ch dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  •  
    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  •  
    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; wymagane wykonanie co najmniej jednej budowy polegającej na wykonaniu: budowy lub przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej, długości minimum 200,00mb
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  •  
    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  •  
    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  •  
    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Kryterium jakościowe - długość okresu gwarancji - 10

IV.2.2)

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I. Wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy 1.1 zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: 1.1.1 warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami SST, w tym usług, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 1.1.2 klęski żywiołowe; 1.2 zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp. w szczególności: 1.2.1 odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, skał, itp.); 1.2.2 odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; 1.2.3 niewypały i niewybuchy, zagrożenie tąpnięciami, wybuchem; 1.2.4 wykopaliska archeologiczne, szkody górnicze, nie przewidywane w SIWZ ; 1.3 zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: 1.3.1 wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; 1.3.2 konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń; 1.4 zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: 1.4.1 odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, 1.4.2 wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadku o którym mowa w art. 50 ust. 1 ustawy Prawo budowlane; 1.4.3 konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego -konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy; 1.4.4 konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy; 1.5 inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy 1.5.1 wystąpienie robót dodatkowych kolidujących i uniemożliwiających kontynuowanie robót podstawowych; 1.5.2 wystąpienie rażących błędów w dokumentacji uniemożliwiających kontynuowanie robót; W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1.1 - 1.5 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 2. Zmiany osobowe 2.1 zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach, 2.2 zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ 3. Zmiany organizacji spełniania świadczenia 3.1 zmiana szczegółowego harmonogramu wykonywania robót budowlanych bez zmiany ostatecznego terminu spełnienia świadczenia lub zmiana innych ustaleń dotyczących terminów spełniania świadczeń w ramach umowy; 3.2 zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego; 3.3 zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy; 4. Płatności 4.1 zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, 4.2 zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności częściowych na rzecz wykonawcy;. 4.3 zmiana wysokości wynagrodzenia w związku z art. 142 ust 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazania zamawiającemu udokumentowanego wpływu na koszty wykonania zamówienia. 5. Pozostałe zmiany 5.1 siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 5.2 zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu 5.3 rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 5.4 wprowadzenie nowego podwykonawcy lub zmiana przewidzianego w ofercie podwykonawcy po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego. 6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: 6.1 ograniczenie przedmiotu świadczenia, jeśli taką możliwość przewidywała umowa 6.2 zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) 6.3 zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami; Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mlawa.pl/wstep/masz-wybor-wybierz-mlawe.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Aktualizacja 26.11.2015r. - powiadomienie o wyborze oferty

Zamawiający informuje, iż w wyniku przeprowadzonych procedur postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej powyżej 30 000,00 euro, a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 poz. 907 ze zmianami) na realizację zadania inwestycyjnego pod nazwą: Przebudowa i rozbudowa kanalizacji sanitarnej w ul. Braci Koszutzkich i na odcinkach ulic Olsztyńskiej i Szpitalnej w Mławie złożono 8 ofert.

Zamawiający wybrał do realizacji w/w zamówienia ofertę firmy:

„MARBUD” Marek Jaworski

06-500 Mława, ul. Warszawska 46/2

cena brutto      79.950,00

słownie: siedemdziesiąt dziewięć tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt złotych.

 

Wybrana oferta w kryterium:

Cena brutto     90% otrzymała 90,00pkt

Kryterium jakościowe - długość okresu gwarancji    10% otrzymała 10,00 pkt

łącznie wybrana oferta otrzymała 100,0 pkt

 

Zestawienie ofert podlegających ocenie:

Nr oferty

Nazwa Wykonawcy

Cena /brutto/

punkty

Gwarancja lata/punkty

Razem

punkty

 

1.

„MARBUD”  Marek Jaworski,

06-500 Mława, ul. Warszawska 46/2

79.950,00

 90,00

 

5/10,00

 

100,00

 

2.

„BUDOKAN” Sp. Cywilna  Dariusz, Jarosław Łuszczewscy

05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Długa 75

362.576,96

19,85

 

5/10,00

 

29,85

 

4

Zakład Usługowo-Handlowy Marek Dylewski

87-600 Lipno, ul. Górna 20a

104.693,78

68,73

 

5/10,00

 

78,73

 

5.

KRUSZ-BET S.C. Zakład Inżynieryjno-Budowlany

 Dariusz Kruszewski, Adam Chmieliński 06-500 Mława, ul. Dobra 6

129.150,67

55,71

 

5/10,00

 

65,71

 

6.

Zakład Projektowo-Wykonawczy WOD-KAN, CO, Gazu

„ART-HAUS” Artur Hausman, 06-500 Mława, ul. Okólna 33

91.871,23

78,32

 

5/10,00

 

88,32

 

7.

Zakład Usług Wod-Kan. C.O. Gazu i Zaopatrzenia Wsi w Wodę

06-500 Mława, ul. Dzierzgowska 40

128.343,00

56,06

 

5/10,00

 

66,06

 

8.

Zakład Hydrauliczny INSMONT s.c.

06-500 Mława, ul. Nowoleśna 6a

93.657,50

76,83

 

5/10,00

 

86,83

 

 

Podmiot udostępniający informację: Piotr Tomaszewski
Osoba odpowiedzialna za informację: Krzysztof Jaros
Osoba wprowadzająca informację: Piotr Tomaszewski
Data wytworzenia informacji: 27.10.2015 13:08:21
Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:53:37
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
14.12.2023 11:53:37 admin_vobacom edycja strony
26.11.2015 10:49:00 Piotr Tomaszewski edycja strony
27.10.2015 13:54:09 Piotr Tomaszewski edycja strony
27.10.2015 13:08:21 Piotr Tomaszewski strona została dodana