Aktualizacja 19.08.2015r. - pytania i odpowiedzi oraz dołączenie uzupełniającego kosztorysu; Aktualizacja 21.08.2015r. - zmiana kryterium jakościowego oraz zmiana terminu składania ofert; Aktualizacja 09.09.2015r. - powiadomienie o wyborze oferty
Przebudowa i rozbudowa kanalizacji sanitarnej w ul. Braci Koszutzkich i na odcinkach ulic Olsztyńskiej i Szpitalnej w Mławie
Numer ogłoszenia w BZP: 201708 – 2015
Data zamieszczenia w BZP: 07.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mława , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 23 6546441, faks 23 6543652.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa kanalizacji sanitarnej w ul. Braci Koszutzkich i na odcinkach ulic Olsztyńskiej i Szpitalnej w Mławie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową przyłączy w ulicach: Braci Koszutzkich, Olsztyńskiej, Szpitalnej, Kopernika w Mławie w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Przebudowa i rozbudowa kanalizacji sanitarnej w ul. Braci Koszutzkich i na odcinkach ulic Olsztyńskiej i Szpitalnej w Mławie. Zakres zamówienia: Etap I w pasie drogowym ulicy Braci Koszutzkich wraz z przełączeniem sieci kanalizacji sanitarnej SP ZOZ w Mławie, obejmuje: przebudowę i rozbudowę sieci kanalizacji sanitarnej z rur kielichowych PVC-U dn 250 od studni K1 do studni Ki15 długości 398,30mb, przebudowę przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur kielichowych PVC-U dn 160 13 szt. długości łącznej 62,90mb Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, będąca załącznikiem do SIWZ, Załącznik Nr 5 do SIWZ. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt opracuje projekt czasowej zmiany organizacji ruchu, dokonana niezbędnych uzgodnień oraz wprowadzi na czas prowadzenia robót budowlanych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000,00zł, słownie: piętnaście tysięcy złotych. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 40 8213 0008 2003 0400 9999 0005, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w ofercie. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia i godziny wyznaczonej na składanie ofert. 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3-ch dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; wymagane wykonanie co najmniej jednej budowy polegającej na wykonaniu: budowy lub przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej, długości minimum 200,00mb
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz, jakie części zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Kryterium jakościowe - długość okresu gwarancji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy 1.1 zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: 1.1.1 warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami SST, w tym usług, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 1.1.2 klęski żywiołowe; 1.2 zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp. w szczególności: 1.2.1 odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, skał, itp.); 1.2.2 odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; 1.2.3 niewypały i niewybuchy, zagrożenie tąpnięciami, wybuchem; 1.2.4 wykopaliska archeologiczne, szkody górnicze, nie przewidywane w SIWZ ; 1.3 zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: 1.3.1 wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; 1.3.2 konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń; 1.4 zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: 1.4.1 odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, 1.4.2 wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadku o którym mowa w art. 50 ust. 1 ustawy Prawo budowlane; 1.4.3 konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego -konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy; 1.4.4 konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy; 1.5 inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy 1.5.1 wystąpienie robót dodatkowych kolidujących i uniemożliwiających kontynuowanie robót podstawowych; 1.5.2 wystąpienie rażących błędów w dokumentacji uniemożliwiających kontynuowanie robót; W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1.1 - 1.5 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 2. Zmiany osobowe 2.1 zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach, 2.2 zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ 3. Zmiany organizacji spełniania świadczenia 3.1 zmiana szczegółowego harmonogramu wykonywania robót budowlanych bez zmiany ostatecznego terminu spełnienia świadczenia lub zmiana innych ustaleń dotyczących terminów spełniania świadczeń w ramach umowy; 3.2 zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego; 3.3 zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy; 4. Płatności 4.1 zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, 4.2 zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności częściowych na rzecz wykonawcy;. 4.3 zmiana wysokości wynagrodzenia w związku z art. 142 ust 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazania zamawiającemu udokumentowanego wpływu na koszty wykonania zamówienia. 5. Pozostałe zmiany 5.1 siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 5.2 zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu 5.3 rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 5.4 wprowadzenie nowego podwykonawcy lub zmiana przewidzianego w ofercie podwykonawcy po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego. 6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: 6.1 ograniczenie przedmiotu świadczenia, jeśli taką możliwość przewidywała umowa 6.2 zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) 6.3 zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami; Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mlawa.pl/zamowienia-publiczne-2/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Aktualizacja 19.08.2015r. - pytania i odpowiedzi oraz dołączenie uzupełniającego kosztorysu
Zamawiający informuje, że w dniu 14.08.2015r. wpłynęła prośba o wyjaśnienie SIWZ.
Pytanie Nr 1.
Założenia do kosztorysu jak i opis techniczny projektu wskazuje ze przy odtworzeniu nawierzchni asfaltowych należy uwzględnić wykonanie 20 cm mieszanki optymalnej z kruszywa łamanego 0/31,5. Przedmiar w poz. 8 wskazuje na wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr. 12cm. Proszę o wyjaśnienie tej rozbieżności.
Odpowiedź na pytanie Nr 1.
Do oferty należy przyjąć materiały jak w kosztorysie nakładczym; poz. 8;
warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 12 cm.
Pytanie Nr 2.
Brak w przedmiarze ujęcia 1 kaskady wskazanej na profilu przyłączy kanalizacji sanitarnej
przy studni K7. Proszę o uzupełnienie.
Odpowiedź na pytanie Nr 2.
Uzupełnienie w załączniku: Kosztorys nakładczy, Etap I – uzupełnienie.
Pytanie Nr 3.
Czy Zamawiający dopuszcza przy odtworzeniu nawierzchni użycie kostki brukowej betonowej
i trylinki tej samej wcześniej zdemontowanej (z odzysku), czy należy przewidzieć nowy materiał?
Odpowiedź na pytanie Nr 3.
Przewiduje się odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej i trylinki tej samej, wcześniej zdemontowanej, w całości z odzysku. W razie braków konieczne uzupełnienie nowym materiałem.
Aktualizacja 21.08.2015r. - zmiana kryterium jakościowego oraz zmiana terminu składania ofert
Zamawiający informuje, że w dniu 20.08.2015r. wpłynęła prośba o zmianę w SIWZ.
Prośba o zmianę.
„MARBUD” Marek Jaworski z siedzibą w Mławie przy ul. Warszawskiej 46/2 prosi o zmianę maksymalnego terminu okresu gwarancyjnego do 60 miesięcy. Związane jest to z tym,
że żaden Bank ani żadne Towarzystwo Ubezpieczeniowe w Polsce nie udziela gwarancji dłuższych ni 60 m-cy. W związku z powyższym uważamy, że specyfikacja istotnych warunków zamówienia na w/w inwestycję powinna być dostosowana do realiów panujących w naszym kraju.
Odpowiedź na prośbę.
Rozdział XV otrzymuje brzmienie.
XV. KRYTERIA OCENY OFERT I WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
- Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Cena brutto 90%
Kryterium jakościowe - długość okresu gwarancji 10%
Cena 90%
Ilości otrzymanych punktów dla poszczególnych ofert obliczana będzie według wzoru:
PC = ( CON/CDO ) x 90
w którym:
PC - ilość punktów otrzymanych przez ocenianą ofertę
CON - cena brutto oferty najtańszej
CDO – cena brutto danej oferty (ocenianej)
90 – waga kryterium (90%)
Kryterium jakościowe - długość okresu gwarancji 10%
3 lata – 0 pkt
4 lata – 50 pkt
5 lat - 100 pkt
W wyniku zmian w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na przebudowę i rozbudowę kanalizacji sanitarnej w ul. Braci Koszutzkich i na odcinkach ulic: Olsztyńskiej i Szpitalnej w Mławie, Zamawiający przedłuża termin składania ofert, który upływa w dniu 28.08.2015r. godz. 10.00
Aktualizacja 09.09.2015r. - powiadomienie o wyborze oferty
Zamawiający informuje, iż w wyniku przeprowadzonych procedur postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej powyżej 30 000,00 euro, a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 poz. 907 ze zmianami) na realizację zadania inwestycyjnego pod nazwą: Przebudowa i rozbudowa kanalizacji sanitarnej w ul. Braci Koszutzkich i na odcinkach ulic: Olsztyńskiej, Szpitalnej w Mławie złożono 7 ofert.
Zamawiający wybrał do realizacji w/w zamówienia ofertę firmy:
Zakład Usługowo-Handlowy inż. Z. Dylewski
87-600 Lipno, ul. Górna 20a
cena brutto 142.190,23
słownie: sto czterdzieści dwa tysiące sto dziewięćdziesiąt złotych, 23/100.
Wybrana oferta w kryterium:
Cena brutto 90% otrzymała 90,00pkt
Kryterium jakościowe - długość okresu gwarancji 10% otrzymała 10,00 pkt
łącznie wybrana oferta otrzymała 100,0 pkt
Zestawienie ofert podlegających ocenie:
Nr oferty |
Nazwa Wykonawcy |
Cena /brutto/ punkty |
Gwarancja lata/punkty |
Razem punkty |
1. |
„MARBUD” Marek Jaworski 06-500 Mława, ul. Warszawska 46/2 |
165.999,00 77,09 pkt |
5 lat/10 pkt |
87,09 |
2. |
Zakład Usługowo-Handlowy inż. Z. Dylewski 87-600 Lipno, ul. Górna 20a |
142.190,23 90,00 pkt |
5 lat/10 pkt |
100,00 |
3. |
Zakład Budowy i Eksploatacji Urządzeń Wodociągowo-Kanalizacyjnych Sp. z o.o., Miętne, ul. Garwolińska 3, 08-400 Garwolin |
268.000,00 47,75 pkt |
5 lat/10 pkt |
57,75 |
4 |
Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowe „WAPNOPOL” Adam Nowakowski 06-450 Glinojeck, ul. Nadrzeczna 12 |
160.103,74 79,93 pkt |
5 lat/10 pkt |
89,93 |
5. |
Przedsiębiorstwo Robót Wodno-Inżynieryjnych „MELWOBUD” Sp. z o.o. 06-400 Ciechanów, ul. Niechodzka 7 |
260.025,11 49,21 pkt |
5 lat/10 pkt |
59,21 |
6. |
Zakład Usług Wod-Kan. C.O.. Gazu i Zaopatrzenia Wsi w Wodę 06-500 Mława, ul. Dzierzgowska 40 |
175.559,20 72,89 pkt |
5 lat/10 pkt |
82,89 |
7. |
KRUSZ-BET S.C. Zakład Inżynieryjno-Budowlany Dariusz Kruszewski Adam Chmieliński 06-500 Mława, ul. Dobra 6 |
187.820,39 68,13 pkt |
5 lat/10 pkt |
78,13 |
Zamawiający informuje, że zgodnie z art.94 ust.2 o udzielenie zamówienia publicznego umowa może być zawarta po dniu 10.09.2015r.