Aktualizacja 12.03.2013r. - odpowiedzi i pytania 1; Aktualizacja 15.03.2013r. - odpowiedzi i pytania 2 oraz przedłużenie terminu składania ofert; Aktualizacja 19.03.2013r. - odpowiedzi i pytania 3, Aktualizacja 25.03.2013r. - powiadomienie o wyborze oferty.
Mława: Poprawa spójności komunikacyjnej Mławy poprzez przebudowę ul. Zuzanny Morawskiej oraz budowę przedłużenia ul. Szpitalnej w Mławie.
Numer ogłoszenia w BZP: 82024 - 2013; data zamieszczenia w BZP: 27.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mława , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 23 6546441, faks 23 6543652.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa spójności komunikacyjnej Mławy poprzez przebudowę ul. Zuzanny Morawskiej oraz budowę przedłużenia ul. Szpitalnej w Mławie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest poprawa spójności komunikacyjnej Mławy poprzez przebudowę ul. Zuzanny Morawskiej oraz budowę przedłużenia ul. Szpitalnej w Mławie. Zakres zamówienia obejmuje: 1) kompleksową przebudowę ul. Zuzanny Morawskiej obejmującą: - wymianę nawierzchni ulicy i chodników, - budowę miejsc parkingowych, 2) budowę przedłużenia ul. Szpitalnej obejmującą: - budowę kompleksową przedłużenia ul. Szpitalnej, w skład której wchodzi wykonanie nawierzchni, obustronnych chodników, ścieżki rowerowej, odwodnienia, rozbudowy oświetlenia, sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej. Zamówienie obejmuje także opracowanie i uzgodnienie tymczasowej organizacji ruchu, badania zagęszczenia oraz inne badania, niezbędne do wykazania należytego wykonania robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, będąca załącznikiem do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2, 45.23.14.00-9, 45.23.24.10-9, 45.23.13.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 40 8213 0008 2003 0400 9999 0005, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego pok. 18, a kserokopię załączyć w ofercie. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia i godziny wyznaczonej na składanie ofert 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3-ch dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (wymagane wykonanie minimum jednej budowy lub przebudowy drogi o nawierzchni asfaltowej o długości min. 500mb).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wymagana osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej), - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostaje uznany za spełniony na podstawie: - oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty nie związane z potwierdzeniem spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 26 ust 2d ustawy Pzp, Załącznik Nr 10 do SIWZ. b) kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i posumowaniem elementów (pomocniczy do fakturowania częściowego). c) Kalkulacja ceny ofertowej, Załącznik Nr 8 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
I. Wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy 1.1 zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: 1.1.1 warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami SST, w tym usług, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 1.1.2 klęski żywiołowe; 1.2 zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp. w szczególności: 1.2.1 odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, skał, itp.); 1.2.2 odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; 1.2.3 niewypały i niewybuchy, zagrożenie tąpnięciami, wybuchem; 1.2.4 wykopaliska archeologiczne, szkody górnicze, nie przewidywane w SIWZ ; 1.3 zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: 1.3.1 wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; 1.3.2 konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń; 1.4 zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: 1.4.1 odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, 1.4.2 wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadku o którym mowa w art. 50 ust. 1 ustawy Prawo budowlane; 1.4.3 konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego -konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy; 1.4.4 konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy; 1.5 inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy 1.5.1 wystąpienie robót dodatkowych kolidujących i uniemożliwiających kontynuowanie robót podstawowych; 1.5.2 wystąpienie rażących błędów w dokumentacji uniemożliwiających kontynuowanie robót; W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1.1 - 1.5 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 2 Zmiany osobowe 2.1 zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach, 2.2 zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ 3 Zmiany organizacji spełniania świadczenia 3.1 zmiana szczegółowego harmonogramu wykonywania robót budowlanych bez zmiany ostatecznego terminu spełnienia świadczenia lub zmiana innych ustaleń dotyczących terminów spełniania świadczeń w ramach umowy; 3.2 zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego; 3.3 zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy; 4. Płatności 4.1 zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, 4.2 zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności częściowych na rzecz wykonawcy;. 5. Pozostałe zmiany 5.1 siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 5.2 zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu 5.3 rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 5.4 wprowadzenie nowego podwykonawcy lub zmiana przewidzianego w ofercie podwykonawcy po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego. 6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: 6.1 ograniczenie przedmiotu świadczenia, jeśli taką możliwość przewidywała umowa 6.2 zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) 6.3 zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami; Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mlawa.pl/zamowienia-publiczne-2
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Aktualizacja 12.03.2013r. - odpowiedzi i pytania 1
Burmistrz Miasta Mławy informuje, że w dniu 08.03.2013r. wpłynęło pytanie następującej treści:
W ubiegłym roku na ulicy Zuzanny Morawskiej były wykonywane roboty kanalizacyjne związane z poprawa odwodnienia ulicy (kanalizacja deszczowa). W przedmiarze w poz. 1.4-1.6 ujęte roboty związane z odtworzeniem nawierzchni wraz z podbudową po robotach kanalizacyjnych wykonanych w poprzednich latach w ilości 350,90m2. Na dzień dzisiejszy po robotach kanalizacyjnych (kanalizacji deszczowej) wykonanych w ubiegłym roku nawierzchnia ulicy w miejscach przekopów uległa zniszczeniu oraz zapadnięciu (osiadanie) na głębokość nawet do 8 cm. Niektóre studnie ściekowe i rewizyjne wymagają regulacji wysokościowej gdyż osiadają.
Zachodzi więc pytanie, czy roboty związane z odtworzeniem nawierzchni wraz z podbudową po tych robotach będą wykonywane w ramach robót gwarancyjnych przez wykonawcę tych robót, czy też będzie to spoczywało na Wykonawcy robót związanych z przebudową ul. Zuzanny Morawskiej?. W przypadku wykonania tych robót przez Wykonawcę, który wygra przetarg prosimy o zamieszczenie pozycji kosztorysowej (przedmiaru) z podaniem zakresu i ilości robót do wykonania związanych z odtworzeniem nawierzchni po robotach kanalizacyjnych.
W pozycji przedmiarowej 3.8. przyjęto na wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej 125 kg/m2 mieszanki mineralno-asfaltowej tj. ok. 5 cm grubości. Przy tym stanie nawierzchni jaki jest na dzień dzisiejszy (zapadnięcia nawierzchni po przekopach) trwała deformacja nawierzchni oraz zniszczenia pozimowe ilość 125 kg/m2 (tj. 5 cm) jest stanowczo za mało. Grubość ta powinna wynosić od 6 do 8 cm.
W związku z powyższym prosimy o zapoznanie się z sytuacją i udzielenie stosownych odpowiedzi celem przygotowania odpowiedniej oferty i dokonania prawidłowej wyceny."
Odpowiedź:
W przedmiarze w poz. 1.4-1.6 ujęto roboty do wykonania związane z odtworzeniem nawierzchni wraz z podbudową po robotach wynikających z przebudowy sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej wykonanych w poprzednich latach.
Roboty związane z odtworzeniem nawierzchni wraz z podbudową po robotach związanych z wybudowaniem kanalizacji deszczowej będą wykonywane w ramach robót gwarancyjnych przez Wykonawcę tych robót. W miejscach zapadnięć nawierzchni wskazanych wyrywkowo zostaną dokonane odkrywki w obecności Wykonawcy kanalizacji deszczowej i nadzoru inwestorskiego celem zbadania stopnia zagęszczenia podłoża po wykonanych robotach i prawidłowości odtworzonych warstw nawierzchni.
W pozycji przedmiarowej 3.8. przyjęto na wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej 125 kg/m2 mieszanki mineralno-asfaltowej. Dokonano konsultacji z autorem projektu i uzyskano potwierdzenie prawidłowości zastosowanej kalkulacji. Zamawiający nie wprowadza dodatkowych pozycji i zmian do załączonego do SIWZ przedmiaru. Ponadto informujemy, że przedmiar robót pełni role dokumentu pomocniczego, a wyceny ryczałtowej przedmiotu zamówienia należy dokonać w oparciu o załączoną dokumentację projektową i SST z uwzględnieniem wszelkich robót pomocniczych koniecznych do prawidłowego zrealizowania zadania a nie uwzględnionych w przedmiarach.
Aktualizacja 15.03.2013r. - przedłużenie terminu składania ofert.
Burmistrz Miasta Mławy informuje, że w dniu 12.03.2013r. wpłynęło pytanie następującej treści:
- Prosimy o uzupełnienie dokumentacji projektowej odnośnie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych dla Budowa nawierzchni z odwodnieniem w ul. Z. Morawskiej w Mławie.
- Jednocześnie zwracamy się z prośbą o zaktualizowanie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Nawierzchnie z betonu asfaltowego dla Budowa nawierzchni na przedłużeniu ulicy Szpitalnej w Mławie zgodnie z obowiązującymi wytycznymi WT-2010.
Odpowiedź na pytanie 1 i 2:
Zamawiający wprowadza dokumentację uzupełniającą do SIWZ i zamieszcza na stronie internetowej Zamawiającego nw. dokumenty:
- Szczegółowe Specyfikacje Techniczne dla Budowa nawierzchni z odwodnieniem w ul. Z. Morawskiej w Mławie,
- zaktualizowane Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Nawierzchnie z betonu asfaltowego dla Budowa nawierzchni na przedłużeniu ulicy Szpitalnej w Mławie.
Ponadto Zamawiający informuje, że w dniu 15.03.2013r. został poinformowany pisemnie przez projektanta zadania będącego przedmiotem postępowania przetargowego pismem następującej treści:
„W związku z zadawanymi mi w dniu dzisiejszym telefonicznie pytaniami osób przygotowujących oferty na w/w przetarg dokonałem sprawdzenia prawidłowości obliczeń powierzchni płyt na przejeździe kolejowym i niestety stwierdziłem, że w pozycji 4.2 przedmiaru pojawił się błąd. Zamiast ilości 150,0 m2 powinno być 45,5 m2. Drobne zmiany wprowadziłem również w pozycjach nr 2.1, 2.3, 2.4, 2.8, 2.9, 2.10, 4.1. Załączam przedmiar z naniesionymi poprawkami. Przepraszam za zaistniałą sytuację.”.
Zamawiający wprowadza dokumentację uzupełniającą do SIWZ i zamieszcza na stronie internetowej Zamawiającego zaktualizowany przedmiar dot. części przebudowa przejazdu kolejowego w ciągu ulicy Szpitalnej, według którego należy dokonać wyceny. Pozostałe kosztorysy nie ulegają zmianie.
W związku z powyższym Burmistrz Miasta Mławy informuje, że na podstawie art. 38 ust. 4a Ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) Zamawiający zmienia termin składania ofert z dnia 15.03.2013r. na dzień 22.03.2013r. godz. 1000 oraz termin otwarcia ofert z dnia 15.03.2013r. na dzień 22.03.2013r. godz. 1030.
Aktualizacja 19.03.2013r. - odpowiedzi i pytania 3
Burmistrz Miasta Mławy informuje, że w dniu 18.03.2013r. wpłynęło pytanie następującej treści:
Zwracamy się z prośbą o wyjaśnienie rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, a przedmiarem dotyczącym przejazdu kolejowego w pozycji 4.2:”Budowa nawierzchni przejazdów kolejowych ze sprężonych płyt gumowych typu STRAIL”.
Rysunek załączony do dokumentacji przetargowej przedstawia przejazd długości 15,60 m, a przedmiar długości 18,20 m.
Która długość jest prawidłowa?
Ponadto pragniemy zwrócić uwagę, iż nie jest możliwe ułożenie przejazdu długości 18,20 m. Długość może być wielokrotnością ilości1,2 m, a więc 15,6 16,8 18,0 lub 19,20m, ponieważ taka jest długość płyty STRAIL.
Odpowiedź:
Na planie zagospodarowania podano długość 18,20 m. Do wyceny należy przyjąć ułożenie przejazdu na długości 18,00 m. W związku z powyższym przedmiar w poz. 4.1 należy przyjąć równy 4,86 m3 oraz w poz. 4.2 należy przyjąć równy 45,00 m2.
Pozostałe pozycje przedmiaru nie ulęgają zmianie.
Aktualizacja 25.03.2013r.
Zamawiający informuje, że w wyniku postępowania przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą: „Poprawa spójności komunikacyjnej Mławy poprzez przebudowę ul. Zuzanny Morawskiej oraz budowę przedłużenia ul. Szpitalnej w Mławie”, - złożono pięć ofert.
Zamawiający wybrał do realizacji zadania ofertę numer 3:
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Inżynieryjnych PRDI S.A. Mława
ul. Stefana Roweckiego "Grota" 8
06-500 Mława
Cena ofertowa łączna brutto: 1 418 296,97 zł
(słownie złotych brutto: jeden milion czterysta osiemnaście tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt sześć 97/100 złotych).
Wybrana oferta była najkorzystniejsza i zdobyła w kryterium Cena 100%: 500 pkt.
Zestawienie ofert:
1. Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o, ul. Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki - 362,39 pkt
2. Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno - Budowlanych Export - Pribex Sp. z o.o., ul. Modlińska 310/312 Warszawa - 429,29 pkt
3. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Inżynieryjnych PRDI S.A. Mława, ul. Stefana Roweckiego "Grota" 8, 06-500 Mława - 500 pkt
4. STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków - 472,91pkt
5. Przedsiębiorstwo Transportowo - Handlowe "WAPNOPOL" Adam Nowakowski, ul. Nadrzeczna 12, 06-450 Glinojeck - 400,54 pkt.