Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa ciągu komunikacyjnego nad rzeką Seracz na odcinku od ul. Torfa Załęskiego do ul. Wójtostwo w Mławie | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa ciągu komunikacyjnego nad rzeką Seracz na odcinku od ul. Torfa Załęskiego do ul. Wójtostwo w Mławie

Termin składania ofert
-
Termin związania ofertą
Opis przedmiotu zamówienia

Aktualizacja z dnia 24.07.2024 r. - zbiorcze zestawienie ofert i wybór najkorzystniejszej oferty.

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Budowa ciągu komunikacyjnego nad rzeką Seracz na odcinku od ul. Torfa Załęskiego do ul. Wójtostwo w Mławie w ramach zadania "Budowa i przebudowa dróg na terenie Miasta Mława - poprawa infrastruktury drogowej".

 

  1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług, polegających na zarządzaniu, kontroli i nadzorze nad realizacją umowy o roboty budowlane dla zadania pn.: Budowa ciągu komunikacyjnego nad rzeką Seracz na odcinku od ul. Torfa Załęskiego do ul. Wójtostwo w Mławie w ramach zadania "Budowa 
i przebudowa dróg na terenie Miasta Mława - poprawa infrastruktury drogowej".

  1. Zamawiający powierzy Wykonawcy nadzór nad realizacją zadania w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót oraz wykonania obiektu zgodnie z dokumentacją projektową, w ustalonym w umowie z Wykonawcą robót terminie.

  2. Obowiązki ogólne:

    1. podczas realizacji kontraktu na roboty:


      1. utrzymywanie na bieżąco łączności i sprawozdawczości między wszystkimi uczestnikami procesu i Zamawiającym;

      2.  monitorowanie i kontrola kontraktu pod względem technicznym, finansowym i organizacyjnym,

      3. informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach istniejących i przewidywanych razem ze sposobami ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi, mającymi na celu usuwanie takich problemów,

      4. współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień kontraktu, 

      5. nadzór, kontrola i zapobieganie, monitorowanie między innymi fizycznego i finansowego postępu robót,

      6. współpraca z Zamawiającym w administrowaniu i finansowym zarządzaniu kontraktem,

      7. wszystkie inne czynności i zadania nie wymienione w niniejszym zakresie zadań, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji kontraktu (zgodnie z wymaganiami Zamawiającego) oraz zabezpieczenie jego interesów.

    2. podczas okresu zgłaszania wad i monitorowania:


      1. po zakończeniu robót, podczas okresu zgłaszania wad, lecz nie dłużej niż przewiduje to końcowa data kontraktu, Wykonawca będzie uczestniczył w nadzorowaniu inspekcji gwarancyjnych, końcowych akceptacji i rozwiązywaniu sporów. 

      2. w szczególności, zadania te zawierają:

- regularne inspekcje wad usuwanych przez Wykonawcę;

- wydanie opinii końcowej sprawdzenie końcowego oświadczenia Wykonawcy;

- zatwierdzenie rozliczenia kontraktu,

- uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów zgodnie z warunkami kontraktu.

  1. Wykonawca zapewni pełny nadzór z ramienia Zamawiającego i dokona następujących czynności: 


    1. pełny nadzór inwestorski nad realizowanymi robotami min. 5 pobytów w tygodniu w przypadku nieprzerwanej realizacji prac, ze szczególnym uwzględnieniem polskiego Prawa Budowlanego i innych odnośnych regulacji prawnych. Każdorazowy pobyt na placu budowy winien być potwierdzony w rejestrze (lista obecności) zlokalizowanym w siedzibie Zamawiającego. W przypadku niedostępności rejestru wpis uzupełnia się w następnym możliwym terminie. 

- Zamawiający ma prawo do wnioskowania o dodatkowe dni obecności wybranych Inspektorów Nadzoru w przypadkach uzasadnionych koniecznością prawidłowego wykonania zobowiązań umownych w terminie nie krótszym niż 2 dni przed planowanym pobytem Inspektorów na placu budowie a Wykonawca zobowiązuje się do uwzględnienia wniosków Zamawiającego.

- Nieobecność Inspektorów Nadzoru na budowie w trakcie wykonywania robót w częstotliwości wskazanej w ppkt a) oraz na wezwanie Zamawiającego lub pełnienie obowiązków inspektorów przez osoby niezatwierdzone przez Zamawiającego jest traktowane jako przypadek nieprawidłowego wykonywania umowy i oprócz naliczenia kar umownych z tego tytułu może skutkować odstąpieniem od umowy z winy Wykonawcy na zasadach określonych w niniejszej umowie.

  1. pełny nadzór inwestorski nad robotami, ze szczególnym uwzględnieniem polskiego Prawa Budowlanego i innych odnośnych regulacji prawnych. Nadzór musi być prowadzony przez zespół specjalistów, którzy posiadają odpowiednie certyfikaty wymagane przez polskie Prawo Budowlane,

  2.  monitorowanie postępu robót,

  3. organizowanie, wraz z Zamawiającym cyklicznych narad koordynacyjnych, o których zawiadamia Zamawiający na min. 3 dni przed datą jej ustalenia lub w trybie natychmiastowym w przypadkach uzasadnionych, minimum raz na 2 tygodnie, na placu budowy oraz przygotowanie notatek w celu utrwalenia podjętych decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót, sporządzanie protokołów z narad. Wykonawca jest zobowiązany do oddelegowania branżowych Inspektorów Nadzoru do uczestnictwa w naradach a Zamawiający w przypadkach uzasadnionych tj. stwierdzenia wykonywania robót niezgodnie z umową lub projektem lub w sposób zagrażający życiu lub zdrowiu lub mieniu, ma prawo wezwania branżowych Inspektorów Nadzoru do niezwłocznego stawienia się na placu budowy, na czas urlopu lub nieobecności danego Inspektora Nadzoru, Wykonawca zobowiązany jest do zastąpienia go pracownikiem tymczasowym, zatwierdzonym przez Zamawiającego.

  4. przeglądanie i analiza rysunków wykonawczych i dokumentów wykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę z komentarzami dla Zamawiającego (jeżeli wystąpi taka potrzeba), jeśli chodzi o zgodność (lub niezgodność) z robotami kontraktowymi,

  5. przegląd dokumentacji projektowej przygotowanej przez Zamawiającego,

  6. przeglądanie rysunków roboczych Wykonawcy zawierających zmiany, zatwierdzanie robót zamiennych,

  7. ustalanie i określanie wartości wykonanych robót zgodnie z kontraktem, 

  8. przeprowadzanie regularnych inspekcji placu budowy sprawdzających jakość wykonania i materiałów zgodnie z kontraktem oraz dobrą praktyką inżynierską,

  9. zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń oraz dostaw Wykonawcy, sprawdzanie jakości dokumentów, zezwoleń, deklaracji zgodności, certyfikatów itd., 

  10. organizowanie testów jakości przez specjalistyczne instytuty, jeżeli jest to potrzebne, na prośbę Zamawiającego, 

  11. sprawdzanie odpowiedniości i autentyczności wszystkich certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności itd., za które Wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami kontraktu,

  12. zatwierdzanie proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe zaproponowane przez Wykonawcę,

  13. szacowanie i weryfikowanie robót koniecznych zaproponowanych przez Wykonawcę, w zakresie rzeczowym i finansowym,

  14.  uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót,

  15. negocjowanie z Wykonawcą i pisemne rekomendowanie Zamawiającemu na bieżąco wszystkich robót z poza harmonogramu,

  16. przejrzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej i dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót w formie uzgodnionej z Zamawiającym,

  17.  przeprowadzenie inspekcji końcowej i sporządzenie protokołu odbioru i listy usterek i innych dokumentów związanych z warunkami kontraktu,

  18. skompilowanie dokumentacji Wykonawcy i oświadczeń wymaganych przez odpowiednie uregulowania oraz współpraca z Zamawiającym w otrzymaniu pozwolenia na użytkowanie obiektu, 

  19. ścisła współpraca z nadzorem autorskim, zapewnionym przez Zamawiającego,

  20. ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń lub dyskusji i problemów narastających podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne,

  21. zapewnienie, że roboty są wykonywane zgodnie z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,

  22. asystowanie Wykonawcy przy otrzymaniu wszystkich niezbędnych dokumentów i zezwoleń,

  23. zatwierdzenie protokołów przerobowych,

  24. wykonanie dokumentacji fotograficznej z przebiegu realizacji inwestycji i przekazanie jej na nośniku CD Zamawiającemu, po zakończeniu pełnienia funkcji inspektora wiodącego

  25. SKŁAD ZESPOŁU WYKONAWCY 

    1. Kierownik Zespołu Nadzoru Inwestorskiego - Insp. Nadz. Robót drogowych 1 osoba:

Kwalifikacje: Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót drogowych, przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 

Doświadczenie zawodowe:co najmniej 5 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami lub pracy na stanowisku Inspektora Nadzoru Robót drogowych.

  1. Insp. Nadz. Robót wod.-kan. 1 osoba

Kwalifikacje: Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót wod.-kan., przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.

Doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami lub pracy na stanowisku Inspektora Nadzoru robót wod.-kan.

  1. Insp. Nadz. Robót elektrycznych 1 osoba

Kwalifikacje: Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót elektroenergetycznych, przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.

Doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami lub pracy na stanowisku Inspektora Nadzoru robót elektroenergetycznych.

Wykonawca może przewidzieć, jeżeli uzna za konieczne, zatrudnienie innych osób, niż wymieniono powyżej, których wynagrodzenie należy uwzględnić w wynagrodzeniu personelu podstawowego. Insp. nadzoru robót budowlanych oraz pozostałe osoby powinny być dostępne na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy Robót.

  1. W przypadku gdyby Wykonawca zamierzał zatrudnić do realizacji przedmiotu umowy Podwykonawców (na rachunek i ryzyko Wykonawcy), powinien powiadomić o tym fakcie Zamawiającego w zakresie określonym w art. 36 b ustawy Pzp oraz przedstawić Zamawiającemu przed przystąpieniem podwykonawców do realizacji usługi, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii zawartej umowy o podwykonawstwo, której postanowienia nie mogą być sprzeczne z postanowieniami niniejszej umowy. 

  2. Zakres robót, nad którym pełnić należy nadzór określony jest w dokumentacji projektowej zamieszczonej na stronie internetowej pod linkiem: https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/budowa-ciagu-komunikacyjnego-nad-rzeka-seracz-na-odcinku-od-ul-torfa

  3. Termin wykonania zamówienia

  4. termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do momentu zakończenia i rozliczenia inwestycji będącej przedmiotem nadzoru. Przewidywany termin zakończenia przewiduje się na dzień 25 listopada 2024 r.

  5. świadczenie usług obejmuje okres faktycznego zakończenia robót oraz rozliczenia końcowego inwestycji, a także w okresie gwarancji i rękojmi wynoszącym 60 miesięcy, liczonych od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego zamówienia.

  6. Warunki ubiegania się o zamówienie:

udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Zamawiający uzna warunki w tym zakresie za spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie i prawidłowo min. 1 usługę nadzoru inwestorskiego, polegającą na  nadzorowaniu budowy lub przebudowy drogi o wartości robót budowlanych min. 1 500 000 zł brutto (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych brutto), oraz potwierdzi dowodami, że usługa nadzoru inwestorskiego 
lub kierowania robotami budowlanymi została wykonana należycie – wymagane złożenie wraz z ofertą Załącznika nr 4.

  1. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:

71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego. 

  1. Opis sposobu przygotowania ofert:

  2. każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, 

  3. w przypadku złożenia przez dwa lub kilka podmiotów oferty wspólnej (konsorcja), muszą być spełnione następujące warunki:

    1. do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo /upoważnienie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi i podpisane przez prawnie upoważnionych  przedstawicieli każdego z partnerów,

    2. oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika,

    3. ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu.

  4. oferta, na której Wykonawca nie złoży podpisu pod zgodą na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby niniejszego postępowania, będzie odrzucona.

  5. oferta, na której Wykonawca nie złoży podpisu pod oświadczeniem dotyczącym uwzględnienia przesłanek wykluczenia z art. 4 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego na potrzeby niniejszego postępowania, będzie odrzucona.

  6. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

  7. oferty można składać w formie e-mail na adres dariusz [dot] nieznanskiatmlawa [dot] pl (dariusz[dot]nieznanski[at]mlawa[dot]pl)  wskazane jest aby formularz oferty był załącznikiem do e-maila, termin składania ofert obowiązuje jak w pkt. 2.

  8. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. 

  9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.07.2024 r. po godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego:

Urząd Miasta Mława

Wydział Inwestycji

ul. Padlewskiego 13

06-500 Mława

a informacja z otwarcia ofert zostanie zamieszczona na stronie Zamawiającego niezwłocznie po otwarciu ofert.

  1. Kryteria oceny ofert.

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: Cena ofertowa        100%.

Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.

  1. Sposób obliczania wartości punktowej kryterium:

Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:

Nazwa kryterium:                      cena

Wzór:                                                     najniższa cena z ważnych ofert / cena rozpatrywanej oferty x 100 pkt. 

Sposób oceny:             najkorzystniejsza ta, która otrzyma najwięcej punktów 

  1. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu

  2. Warunki umowy

Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej oferty wraz z załącznikami.

  1. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.

  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian treści umowy po jej podpisaniu. Zmiany te mogą dotyczyć w szczególności:

    1. przedłużenia terminu realizacji ze względu na:  

- uzyskanie wymaganych uzgodnień i opinii,

  1.  zmiany osobowe:

- zmiana osób przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami  i kwalifikacjami.

- zmiana umowy w związku z przekształceniem firmy lub wynikająca z następstwa prawnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

Wybór najkorzystniejszej oferty
Uwagi

Aktualizacja z dnia 24.07.2024 r. - zbiorcze zestawienie ofert i wybór najkorzystniejszej oferty.

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Mława
Osoba odpowiedzialna za informację: Dariusz Nieznański
Osoba wprowadzająca informację: Piotr Tomaszewski
Data wytworzenia informacji: 17.07.2024 12:50:22
Data ostatniej modyfikacji: 24.07.2024 15:56:31
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
24.07.2024 15:56:31 Aneta Malinowska edycja strony
17.07.2024 12:50:22 Piotr Tomaszewski strona została dodana