Aktualizacja z dnia 14.05.2020 r. - powiadomienie o wyborze oferty.
Aktualizacja z dnia 13.05.2020 r. - informacja z otwarcia ofert.
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Przebudowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 6 w Mławie."
- Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na kontroli i nadzorze nad realizacją umowy o roboty budowlane dla zadania pn.:
„Przebudowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 6 w Mławie" obejmująca:
a) ogrodzenie placu zabaw,
b) wymianę nawierzchni poliuretanowej.
- Termin wykonania zamówienia
- od dnia podpisania umowy do momentu zakończenia i rozliczenia robót będących przedmiotem nadzoru. Realizację robót budowlanych przewiduje się w okresie:
od dnia 22.06.2020 r. do 13.08.2020 r.
- świadczenie usług obejmuje okres faktycznego zakończenia robót oraz rozliczenia końcowego inwestycji, a także w okresie rękojmi wynoszącym 60 m-cy, liczonych od daty dokonania odbioru końcowego zamówienia.
- Warunki ubiegania się o zamówienie.
O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
a) wymagane osoby nadzorujące z uprawieniami umożliwiającymi nadzór nad realizacja przedmiotowego zadania.
b) doświadczenie zawodowe:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że osoba skierowana do realizacji zamówienia posiada uprawnienia budowlane i wykonała w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę nadzoru inwestorskiego (lub kierownika budowy) nad robotami budowlanymi dotyczącymi:
- budowy, przebudowy lub remontu obejmujących swym zakresem co najmniej dwóch placów zabaw, na których wykonywana była nawierzchnia poliuretanowa – wymagane złożenie wraz z ofertą załącznika nr 5.
c) Zamawiający po złożeniu ofert może wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych dokumentów np. referencji, kopii umowy za wykonaną usługę potwierdzających wykonanie nadzoru inwestorskiego bądź kierowania robotami nad robotami wskazanymi w pkt. 3 b).
- Opis sposobu przygotowania ofert:
1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2) Oferty należy przesyłać wyłącznie w formie elektronicznej na adres: piotr [dot] bodzialkomlawa [dot] pl (piotr[dot]bodzialko[at]mlawa[dot]pl)
3) wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
- Termin składania ofert: do 13.05.2020 r. do godz. 10.00.
- Otwarcie ofert:
1) Informacja w zakresie złożonych ofert zostanie przygotowana niezwłocznie po terminie na ich składanie i umieszczona zostanie na stronie internetowej.
- Kryteria oceny ofert.
1) Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
- oferta spełnia wymagania określone niniejszym zamówieniem,
- oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
- Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymogami Zamawiającego.
2) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Cena ofertowa - 100%
- Warunki umowy
1) Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego opisu oraz danych zawartych
w ofercie.
2) Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących:
Zmiany osobowe
- zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa
w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach;
- zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymogi zapytania ofertowego;
Zmiany organizacji spełniania świadczenia
- zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego;
- zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy;
Nie stanowi zmiany umowy:
- zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
- zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.
4) Wszelkie zmiany treści umowy, o których mowa w pkt. 3 wymagają powiadomienia Wykonawcy i uzgodnienia z nim warunków ich wdrożenia.
Aktualizacja z dnia 14.05.2020 r. - powiadomienie o wyborze oferty.
Aktualizacja z dnia 13.05.2020 r. - informacja z otwarcia ofert.