Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: przebudowa nawierzchni z odwodnieniem w ul. Srebrnej w Mławie. | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: przebudowa nawierzchni z odwodnieniem w ul. Srebrnej w Mławie.

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

 

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: przebudowa nawierzchni
z odwodnieniem w ul. Srebrnej  w Mławie.

1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zarządzaniu, kontroli i nadzorze
nad realizacją umowy o roboty budowlane dla zadania pn.: przebudowa nawierzchni
z odwodnieniem w ul. Srebrnej  w Mławie.

2. Termin wykonania zamówienia

- od  dnia podpisania umowy  do momentu zakończenia i rozliczenia inwestycji będącej przedmiotem nadzoru. Zakończenie robót budowlanych przewiduje się na dzień: 30.06.2018r.

- świadczenie usług obejmuje okres faktycznego zakończenia robót oraz rozliczenia końcowego inwestycji,   a także w okresie rękojmi wynoszącym 60 m-cy, liczonych od daty dokonania odbioru końcowego zamówienia.

3.  Warunki ubiegania się o zamówienie.

O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia
do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. – wymagane osoby z uprawnieniami o branży drogowej, branży sanitarnej.

4. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

Ofertę na FORMULARZU OFERTY należy złożyć w terminie do dnia 25.08.2016r.  do godz. 10.00 (czasu lokalnego) w formie pisemnej.

Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Mława, Kancelaria Urzędu ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława.
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy
bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie odwołania.

Wykonawca powinien umieścić ofertę wraz z wymaganymi dokumentami  w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres Zamawiającego i zawierającym oznaczenie: Oferta na: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: przebudowa nawierzchni
z odwodnieniem w ul. Srebrnej  w Mławie  
i Nie otwierać przed dniem 25.08.2016r. godz. 10:30.

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miasta Mława, Wydział Rozwoju i Inwestycji
przy ul. Padlewskiego 13, 06-500 Mława w dniu 25.08.2016 r. godz. 10:30 (czasu lokalnego).

 

5Kryteria oceny ofert.

 1.   Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

       - oferta spełnia wymagania określone niniejszym zamówieniem,

       - oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,

       - Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymogami Zamawiającego,

2.   Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

Cena ofertowa - 100%

6. Warunki umowy

1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem   postanowień wynikających z treści niniejszego opisu oraz danych zawartych w ofercie.

2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących:

Zmiany osobowe

- zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach,

- zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ.

Zmiany organizacji spełniania świadczenia

- zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego;

- zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy;

Nie stanowi zmiany umowy:

- zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana
nr rachunku bankowego)

-  zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;

Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania  do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.

 

4. Wszelkie zmiany treści umowy, o których mowa w pkt. 3 wymagają powiadomienia Wykonawcy  i uzgodnienia z nim warunków ich wdrożenia. 

 

Podmiot udostępniający informację: Piotr Tomaszewski
Osoba odpowiedzialna za informację: Krzysztof Jaros
Osoba wprowadzająca informację: Piotr Tomaszewski
Data wytworzenia informacji: 17.08.2016 13:12:10
Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:48:22
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
14.12.2023 11:48:22 admin_vobacom edycja strony
17.08.2016 13:12:10 Piotr Tomaszewski strona została dodana