Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: poprawa spójności komunikacyjnej i bezpieczeństwa ruchu drogowego w mieście Mława poprzez budowę ulicy Górnej. | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: poprawa spójności komunikacyjnej i bezpieczeństwa ruchu drogowego w mieście Mława poprzez budowę ulicy Górnej.

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. ,,Poprawa spójności komunikacyjnej i bezpieczeństwa ruchu drogowego w mieście Mława poprzez budowę ulicy Górnej"

Aktualizacja z dnia  15.03.2017 r.                                             

                                          OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: poprawa spójności komunikacyjnej i bezpieczeństwa ruchu drogowego w mieście Mława
poprzez budowę ulicy Górnej.

    1.  Przedmiot zamówienia:

      Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zarządzaniu, kontroli i nadzorze
      nad realizacją umowy o roboty budowlane dla zadania pn.: „Poprawa spójności komunikacyjnej
      i bezpieczeństwa ruchu drogowego w mieście Mława poprzez budowę ulicy Górnej
      ”.

      Dokumentacja techniczna wyżej wymienionej inwestycji jest  dostępna na stronie internetowej Zamawiającego:

      http://www.mlawa.pl/zamowienia-publiczne-2/poprawa-spojnosci-komunikacy…

      2. Termin wykonania zamówienia

      - od  dnia podpisania umowy  do momentu zakończenia i rozliczenia inwestycji będącej przedmiotem nadzoru. Zakończenie robót budowlanych przewiduje się na dzień: 29.09.2017r.

      - świadczenie usług obejmuje okres faktycznego zakończenia robót oraz rozliczenia końcowego inwestycji,   a także w okresie rękojmi wynoszącym 60 m-cy, liczonych od daty dokonania odbioru końcowego zamówienia.

      3.  Warunki ubiegania się o zamówienie.

      O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. – wymagane osoby z uprawnieniami o branży drogowej, branży sanitarnej i branży elektrycznej.

      4. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

      Ofertę na FORMULARZU OFERTY należy złożyć w terminie do dnia 15.03.2017r.  do godz. 10.00 (czasu lokalnego) w formie pisemnej.

      Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława.
      Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy
      bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie odwołania.

      Wykonawca powinien umieścić ofertę wraz z wymaganymi dokumentami  w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres Zamawiającego i zawierającym oznaczenie: Oferta na: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: poprawa spójności komunikacyjnej i bezpieczeństwa ruchu drogowego w mieście Mława poprzez budowę ulicy Górnej i Nie otwierać przed dniem 15.03.2017r. godz. 10:30.

      Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miasta Mława, Wydział Rozwoju i Inwestycji
      przy ul. Padlewskiego 13, 06-500 Mława w dniu 15.03.2017r. godz. 10:30 (czasu lokalnego).

      5Kryteria oceny ofert.

       1.   Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

             - oferta spełnia wymagania określone niniejszym zamówieniem,

             - oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,

             - Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymogami Zamawiającego,

      2.   Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

      Cena ofertowa - 100%

      6. Warunki umowy

      1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem   postanowień wynikających z treści niniejszego opisu oraz danych zawartych w ofercie.

      2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.

      3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących:

      Zmiany osobowe

      - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach,

      - zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem                           lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ.

      Zmiany organizacji spełniania świadczenia

      - zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego;

      - zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy;

      Nie stanowi zmiany umowy:

      - zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana
      nr rachunku bankowego)

      -  zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;

      Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania               do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.

      4. Wszelkie zmiany treści umowy, o których mowa w pkt. 3 wymagają powiadomienia Wykonawcy  i uzgodnienia z nim warunków ich wdrożenia.

      Aktualizacja z dnia  15.03.2017r.

      Powiadomienie  o wyborze oferty

      W ogłoszonym postepowaniu wpłynęła 1 oferta,  którą Zamawiający wybrał:

      Usługi Projektowe Andrzej Dusiński,

      ul.  Warszawska 1  lok. 19,

      06-500 Mława

      na kwotę 26 568,00 zł ( dwadzieścia sześć tysięcy  pięćset  sześćdziesiat osiem złotych 00/100 ).

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

                                                 

      Podmiot udostępniający informację: Andzrej Porzeziński
      Osoba odpowiedzialna za informację: Dariusz Nieznański
      Osoba wprowadzająca informację: Andrzej Porzeziński
      Data wytworzenia informacji: 09.03.2017 15:23:35
      Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:39:41
      Liczba odsłon: 0
      Pokaż rejestr zmian
      Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
      14.12.2023 11:39:41 admin_vobacom edycja strony
      12.05.2017 09:37:57 Andrzej Porzeziński edycja strony
      09.03.2017 16:20:58 Andrzej Porzeziński edycja strony
      09.03.2017 15:23:35 Andrzej Porzeziński strona została dodana