Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Budowa placu zabaw w Parku Miejskim w Mławie”. | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Budowa placu zabaw w Parku Miejskim w Mławie”.

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Budowa placu zabaw w Parku Miejskim w Mławie”.

 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Budowa placu zabaw  w Parku Miejskim w Mławie”.

1. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zarządzaniu, kontroli i nadzorze nad realizacją umowy o roboty budowlane dla zadań pn.: „Budowa placu zabaw w Parku Miejskim w Mławie”.

2. Termin wykonania zamówienia

1) od dnia zawarcia umowy do momentu zakończenia i rozliczenia inwestycji będącej przedmiotem nadzoru. Zakończenie robót budowlanych przewiduje się na dzień: 30.09.2018r.

2) świadczenie usług obejmuje okres faktycznego zakończenia robót oraz rozliczenia końcowego zadania, a także w okresie rękojmi wynoszącym 60 m-cy, liczonych od daty dokonania odbioru końcowego zamówienia.

3. Warunki ubiegania się o zamówienie.

O  udzielenie  niniejszego  zamówienia  ubiegać  się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – wymagane osoby z uprawnieniami w branży budowlanej.

4. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

Ofertę na FORMULARZU OFERTY należy złożyć w terminie do dnia 06.04.2018r.   do godz. 11.00 (czasu lokalnego) w formie pisemnej.

Ofertę należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława, Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie odwołania.

Wykonawca powinien umieścić wypełniony i podpisany formularz oferty w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres Zamawiającego i zawierającym adnotację:

Oferta  na:  Nadzór  inwestorski  nad  realizacją  zadania  pod nazwą.: „Budowa placu zabaw    
w Parku Miejskim w Mławie”
i Nie otwierać przed dniem 06.04.2018r. godz. 11:45. 

Otwarcie  ofert  nastąp i w  Wydziale  Inwestycji  Urzędu  Miast a Mława,  przy  ul.  Padlewskiego  13 w Mławie, w dniu 06.04.2018r. godz. 11:45 (czasu lokalnego).

5. Kryteria oceny ofert.

1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

1) oferta spełnia wymagania określone niniejszym zamówieniem,

2) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,

3) Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymogami Zamawiającego,

2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

Cena ofertowa - 100%

6. Warunki umowy

1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego opisu oraz danych zawartych w ofercie.

2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących:

1) Zmiany osobowe

a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo energetyczne, geologiczne lub innych ustawach,

b) zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące  się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg oferty.

2) Zmiany organizacji spełniania świadczenia

a) zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby Zamawiającego;

b) zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych Zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy;

3) Dane, niestanowiące zmiany umowy:

a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego)

b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;

Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.

4. Wszelkie zmiany treści umowy, o których mowa w pkt 3 wymagają powiadomienia Wykonawcy i uzgodnienia z nim warunków ich wdrożenia.   

 

 

 

Uwagi

Aktualizacja z dnia 20.04.2018 r. - Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Podmiot udostępniający informację: Andrzej Porzeziński
Osoba odpowiedzialna za informację: Edward Gajur
Osoba wprowadzająca informację: Andrzej Porzeziński
Data wytworzenia informacji: 26.03.2018 10:31:24
Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:16:15
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
14.12.2023 11:16:15 admin_vobacom edycja strony
09.05.2018 12:34:50 Andrzej Porzeziński edycja strony
26.04.2018 11:08:44 Andrzej Porzeziński edycja strony
09.04.2018 09:16:28 Andrzej Porzeziński edycja strony
26.03.2018 10:36:07 Andrzej Porzeziński edycja strony
26.03.2018 10:31:24 Andrzej Porzeziński strona została dodana