Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową odcinka ul. LG Electronics w Mławie | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową odcinka ul. LG Electronics w Mławie

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

Aktualizacja 25.07.2016r. - odpowiedź na pytania

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową odcinka ul. LG Electronics w Mławie.

1.        Przedmiot zamówienia:

    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zarządzaniu, kontroli i nadzorze nad realizacją umowy o roboty budowlane dla zadania pn.: przebudowa odcinka ul. LG Electronics w Mławie.

    2. Termin wykonania zamówienia

    - od  dnia podpisania umowy  do momentu zakończenia i rozliczenia inwestycji będącej przedmiotem nadzoru. Zakończenie robót budowlanych przewiduje się na dzień: 14.10.2016r.

    - świadczenie usług obejmuje okres faktycznego zakończenia robót oraz rozliczenia końcowego inwestycji, a także w okresie rękojmi wynoszącym 60 m-cy, liczonych od daty dokonania odbioru końcowego zamówienia.

    3.  Warunki ubiegania się o zamówienie.

    O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia
    do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. – wymagane osoby z uprawnieniami o branży drogowej, branży sanitarnej i branży elektrycznej.

    4. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

    Ofertę na FORMULARZU OFERTY należy złożyć w terminie do dnia 27.07.2016r.  do godz. 10.00 (czasu lokalnego) w formie pisemnej.

    Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Mława, Kancelaria Urzędu ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława.
    Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy
    bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie odwołania.

    Wykonawca powinien umieścić ofertę wraz z wymaganymi dokumentami  w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres Zamawiającego i zawierającym oznaczenie: Oferta na: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową odcinka ul. LG Electronics w Mławie i Nie otwierać przed dniem 27.07.2016r. godz. 10:30.

    Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miasta Mława, Wydział Rozwoju i Inwestycji
    przy ul. Padlewskiego 13, 06-500 Mława w dniu 27.07.2016 r. godz. 10:30 (czasu lokalnego).

    5Kryteria oceny ofert.

     1.   Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

           - oferta spełnia wymagania określone niniejszym zamówieniem,

           - oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,

           - Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymogami Zamawiającego,

    2.   Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

    Cena ofertowa - 100%

    6. Warunki umowy

    1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem   postanowień wynikających z treści niniejszego opisu oraz danych zawartych w ofercie.

    2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.

    3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących:

    Zmiany osobowe

    - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach,

    - zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ.

    Zmiany organizacji spełniania świadczenia

    - zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego;

    - zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy;

    Nie stanowi zmiany umowy:

    - zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana
    nr rachunku bankowego)

    -  zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;

    Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.

    4. Wszelkie zmiany treści umowy, o których mowa w pkt. 3 wymagają powiadomienia Wykonawcy i uzgodnienia z nim warunków ich wdrożenia.

    Aktualizacja 25.07.2016r. - odpowiedź na pytania

    Zamawiający informuje, że w dniu 22.07.2016r. wpłynęło następujące pytanie:

     

    Pytanie nr 1

    1. W ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający zastrzega, że „ (…) Czas, o którym mowa w ust. 1 może zostać na wniosek Zamawiającego wydłużony lub skrócony stosownie do rzeczywistego czasu wykonania robót, nad którymi sprawowany będzie nadzór. Nie podlega to dodatkowemu wynagrodzeniu.(…)”.

    Wnosimy o wykreślenie w/w zapisu bądź dokonanie zmiany nadając brzmienie „Z tytułu wydłużonego terminu pełnienia usług Inspektora nadzoru inwestorskiego strony przewidują dodatkowe wynagrodzenie w wysokości proporcjonalnej do ustalonego wynagrodzenia”.

    Inspektor nadzoru nie może być obarczany brakiem wynagrodzenia np. z tytułu wydłużenia terminu realizacji z winy Wykonawcy robót lub z tytułu błędów w dokumentacji projektowej. Zamawiający nie może przerzucać ryzyka na Wykonawcę usługi.

    Zwracamy uwagę, że na cenę oferty w zakresie świadczenia usług w tym przypadku nadzoru inwestorskiego szczególne znaczenie ze względu na specyfikę usługi i charakter kosztów związanych z realizacją ma czas realizacji. Brak wskazania terminu pełnienia usługi jest działaniem naruszającym art. 29 ust. 1 ustawy Pzp. Zgodnie ze stanowiskiem przyjętym w orzecznictwie Sądów powszechnych, np. wyrok Sądu Okręgowego Warszawa z dnia 23.11.2005r., sygn. akt. IV Ca508/05, KIO z dnia 16.07.2012 sygn. akt. KIO 1337/12; KIO 1353/12; KIO 2970/13 negującym przerzucenie w całości ryzyka gospodarczego kontraktu na Wykonawcę, to na Zamawiającym spoczywa obowiązek zagwarantowania Wykonawcy pewność co do określonego minimalnego pułapu zamówienia, który pozwoli uczestnikom postępowania dokonać analizy kosztów wymiernie wpływających na wysokość ceny.

    Odpowiedź nr 1

    Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie do projektu umowy zaproponowanych zmian. 

    Podmiot udostępniający informację: Piotr Tomaszewski
    Osoba odpowiedzialna za informację: Janina Budzichowska
    Osoba wprowadzająca informację: Piotr Tomaszewski
    Data wytworzenia informacji: 20.07.2016 13:19:09
    Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:51:02
    Liczba odsłon: 0
    Pokaż rejestr zmian
    Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
    14.12.2023 11:51:02 admin_vobacom edycja strony
    25.07.2016 14:49:27 Piotr Tomaszewski edycja strony
    20.07.2016 13:19:09 Piotr Tomaszewski strona została dodana