1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zarządzaniu, kontroli i nadzorze
nad realizacją umowy o roboty budowlane dla zadania pn.: „budowa kanalizacji deszczowej
w ul. Podmiejskiej z odprowadzeniem wód opadowych w rejonie ul. Banku Miast w Mławie - etap II”. Roboty budowlane będą prowadzone zarówno w terenie kolejowym otwartym jak
i zamkniętym na działkach o nr: 1576/70, 1576/11, 1576/21, 1576/35. Osoba ubiegająca się
o sprawowanie nadzoru inwestorskiego zobowiązana będzie do uzyskania uprawnień do wstępu
na teren kolejowy otwarty i zamknięty własnym kosztem i staraniem.
2. Termin wykonania zamówienia
- od dnia zawarcia umowy do momentu zakończenia i rozliczenia inwestycji będącej przedmiotem nadzoru. Zakończenie robót budowlanych przewiduje się na dzień: 30.04.2015 r.
- świadczenie usług obejmuje okres faktycznego zakończenia robót oraz rozliczenia końcowego inwestycji, a także w okresie rękojmi wynoszącym 36 m-cy, liczonych od daty dokonania odbioru końcowego zamówienia.
3. Warunki ubiegania się o zamówienie.
O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia
do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – wymagane osoby z uprawnieniami o branży sanitarnej.
4. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
Ofertę na FORMULARZU OFERTY należy złożyć w terminie do dnia 26.11.2014r. do godz. 12.00 (czasu lokalnego) w formie pisemnej.
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława, pok. 19. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie odwołania.
Wykonawca powinien umieścić ofertę wraz z wymaganymi dokumentami w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres Zamawiającego i zawierającym oznaczenie: Oferta na: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji deszczowej
w ul. Podmiejskiej z odprowadzeniem wód opadowych w rejonie ul. Banku Miast w Mławie - etap II i Nie otwierać przed dniem 26.11.2014r. godz. 12.15.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miasta Mława w pok. nr 17, w dniu 26.11.2014 r. godz. 12.15 (czasu lokalnego).
5. Kryteria oceny ofert.
1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
- oferta spełnia wymagania określone niniejszym zamówieniem,
- oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
- Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymogami Zamawiającego,
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Cena ofertowa - 100%
6. Warunki umowy
1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego opisu oraz danych zawartych w ofercie.
2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących:
Zmiany osobowe
- zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach,
- zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ.
Zmiany organizacji spełniania świadczenia
- zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego;
- zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy;
Nie stanowi zmiany umowy:
- zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana
nr rachunku bankowego)
- zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.
4. Wszelkie zmiany treści umowy, o których mowa w pkt 3 wymagają powiadomienia Wykonawcy i uzgodnienia z nim warunków ich wdrożenia.
Link do zamówienia na roboty budowlane: