OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pod nazwą: „Przebudowa ulicy Księcia Maciusia w Mławie”.
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zarządzaniu, kontroli i nadzorze nad realizacją umowy o roboty budowlane dla zadania „Przebudowa ulicy Księcia Maciusia w Mławie”.
2. Termin wykonania zamówienia
1) od dnia podpisania umowy do momentu zakończenia i rozliczenia inwestycji będącej przedmiotem nadzoru. Zakończenie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia przewiduje się w terminie: do dnia 31.10. 2018r.
2) świadczenie usług obejmuje okres faktycznego zakończenia robót oraz rozliczenia końcowego zadania, a także w okresie rękojmi wynoszącym
36 m-cy, liczonych od daty dokonania odbioru końcowego zamówienia.
3. Warunki ubiegania się o zamówienie.
O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – wymagane osoby z uprawnieniami budowlanymi w branży instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych.
4. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
Ofertę na FORMULARZU OFERTY należy złożyć w terminie do dnia 23.05.2018r. do godz. 11.00 (czasu lokalnego) w formie pisemnej.
Ofertę należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie odwołania.
Wykonawca powinien umieścić wypełniony i podpisany formularz oferty w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres Zamawiającego i zawierającym adnotacje: „Oferta na pełnienie nadzoru inwestorskiego nad Przebudową ulicy Księcia Maciusia w Mławie” oraz
„Nie otwierać przed dniem 23.05.2018r. godz. 11:30.
Otwarcie ofert nastąpi w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Mława, przy ul. Padlewskiego 13 w Mławie, w dniu 23.05.2018r. godz. 11:30 (czasu lokalnego).
5. Kryteria oceny ofert.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie brał pod uwagę tylko jedno kryterium wyboru, w 100% cenę ofertową. Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagane kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów.
Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
Sposób obliczania wartości punktowej kryterium - zastosowane wzory do obliczenia punktowego kryterium ceny.
Wzór: najniższa cena brutto wykonania zadania z ważnych ofert / cena brutto wykonania zadania rozpatrywanej oferty x 100 pkt.
Sposób oceny: najkorzystniejsza ta, która otrzyma najwięcej punktów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów, spośród ofert
nie podlegających odrzuceniu.
6. Warunki umowy
1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego opisu oraz danych zawartych w ofercie.
2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących:
1) Zmiany osobowe
a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami,
o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo energetyczne lub innych ustawach,
b) zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia
na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg oferty.
2) Zmiany organizacji spełniania świadczenia
a) zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby Zamawiającego;
b) zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych Zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy;
3) Dane, niestanowiące zmiany umowy:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego)
b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.
7. Wszelkie zmiany treści umowy, o których mowa w pkt 3 wymagają powiadomienia Wykonawcy i uzgodnienia z nim warunków ich wdrożenia.
Aktualizacja z dnia 25.05.2018 r.- Powiadomienie o wyborze oferty
Aktualizacja z dnia 24.05.2018 r. - Zestawienie ofert