OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Nadzór inwestorski nad budową sieci wodociągowej w ul. Płockiej w Mławie – etap II -- odcinek od ul. Olesin do drogi krajowej S7.
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zarządzaniu, i nadzorzenad realizacją umowy o roboty budowlane dla zadania pn.: „Budowa sieci wodociągowej w ul. Płockiej w Mławie” - odcinek od ul. Olesin do drogi krajowej S7.
2. Termin wykonania zamówienia
- od dnia zawarcia umowy do momentu zakończenia i rozliczenia inwestycji będącej przedmiotem nadzoru. Zakończenie robót budowlanych przewiduje się na dzień: 30.11.2018r.
- świadczenie usług obejmuje okres faktycznego zakończenia robót oraz rozliczenia końcowego inwestycji, a także w okresie rękojmi wynoszącym 5 lat, liczonych od daty dokonania odbioru końcowego zamówienia.
3. Warunki ubiegania się o zamówienie.
O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. – wymagane osoby z uprawnieniami w branży sanitarnej.
4. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
Ofertę na FORMULARZU OFERTY należy złożyć w terminie do dnia 09.07.2018r. do godz. 11.00 (czasu lokalnego) w formie pisemnej.
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, kancelaria urzędu, 06-500 Mława. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie odwołania.
Wykonawca powinien umieścić ofertę wraz z wymaganymi dokumentami w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres Zamawiającego
i zawierającym oznaczenie: Oferta na: Nadzór inwestorski nad budową sieci wodociągowej w ul. Płockiej w Mławie i Nie otwierać przed dniem 09.07.2018r. godz. 11:30.
Otwarcie ofert nastąpi w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Mława przy ul. Padlewskiego 13, w dniu 09.07.2018r. godz. 11:30 (czasu lokalnego).
Do formularza oferty powinny być dołączone: Podpisane oświadczenie Wykonawcy, będącego osobą fizyczną, prowadzącym lub nie działalność gospodarczą (załącznik nr 3).
5. Kryteria oceny ofert.
1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
- oferta spełnia wymagania określone niniejszym zamówieniem,
- oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
- Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymogami Zamawiającego,
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Cena ofertowa - 100%
6. Warunki umowy
1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego opisu oraz danych zawartych
w ofercie.
2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących:
Zmiany osobowe
- zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach,
- zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ.
Zmiany organizacji spełniania świadczenia
- zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego;
- zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy;
Nie stanowi zmiany umowy:
- zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego)
- zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.
4. Wszelkie zmiany treści umowy, o których mowa w pkt. 3 wymagają powiadomienia Wykonawcy i uzgodnienia z nim warunków ich wdrożenia.
Aktualizacja z dnia 10.07.2018r. - powiadomienie o wyborze oferty