Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: „Budowa sygnalizacji świetlnej w ul. Studzieniec w Mławie. | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: „Budowa sygnalizacji świetlnej w ul. Studzieniec w Mławie.

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zarządzaniu, kontroli i nadzorze nad realizacją umowy o roboty budowlane dla zadania pn.: „Budowa sygnalizacji świetlnej w ul. Studzieniec w Mławie” w zakresie: Budowa przyłącza elektroenergetycznego do sygnalizacji świetlnej, budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Studzieniec z Al. Marszałkowską oraz Abpa Nowowiejskiego,likwidacja istniejących progów zwalniających i odtworzenie konstrukcji nawierzchni jezdni.

  OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: „Budowa sygnalizacji świetlnej  w ul. Studzieniec w Mławie.

    Przedmiot zamówienia:

      Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zarządzaniu, kontroli   i nadzorze nad realizacją umowy o roboty budowlane dla zadania pn.: „Budowa sygnalizacji świetlnej w  ul. Studzieniec w Mławie” w zakresie:

      1.1. Budowa przyłącza elektroenergetycznego do sygnalizacji świetlnej,

      1.2. Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Studzieniec  z Al. Marszałkowską  oraz Abpa Nowowiejskiego,

      1.3.Likwidacji istniejących progów zwalniających i odtworzenia konstrukcji nawierzchni jezdni.

      2. Termin wykonania zamówienia

      - od dnia zawarcia umowy do momentu zakończenia i rozliczenia inwestycji będącej przedmiotem nadzoru. Zakończenie robót budowlanych przewiduje się na dzień: 31.05.2017r.

      - świadczenie usług obejmuje okres faktycznego zakończenia robót oraz rozliczenia końcowego inwestycji, a także w okresie rękojmi wynoszącym 60 m-cy, liczonych od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego zamówienia.

      3. Warunki ubiegania się o zamówienie.

      O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. – wymagane osoby z uprawnieniami branży elektrycznej i elektroenergetycznej oraz drogowej.

      4. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

      Ofertę na FORMULARZU OFERTY należy złożyć w terminie do dnia 15.03.2017r.  do godz. 12.00 (czasu lokalnego) w formie pisemnej.

      Ofertę należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława, Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie odwołania.

      Wykonawca powinien umieścić ofertę wraz z wymaganymi dokumentami w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres Zamawiającego i zawierającym adnotacje: „Oferta na pełnienie  nadzoru  inwestorskiego  na  zadaniu: „Budowa  sygnalizacji  świetlnej  w ulicy Studzieniec w Mławie” oraz „Nie otwierać przed dniem 15.03.2017r. godz. 12:00.

      Otwarcie  ofert nastąpi  w  Wydziale  Inwestycj i Urzędu  Miasta  Mława, przy  ul.  Padlewskiego  13 w Mławie, w dniu 15.03.2017 r. godz. 12:30 (czasu lokalnego).

      5. Kryteria oceny ofert.

      1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

      - oferta spełnia wymagania określone niniejszym zamówieniem,

      - oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,

      - Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymogami Zamawiającego,

      2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

      Cena ofertowa - 100%

      6. Warunki umowy

      1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem        postanowień wynikających z treści niniejszego opisu oraz danych zawartych w ofercie.

      2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.

      3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian    dotyczących:

      6.1.Zmiany osobowe

      a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo energetyczne lub innych ustawach,

      b) zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące  się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ.

      6.2.Zmiany organizacji spełniania świadczenia

      a) zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy  to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby Zamawiającego;

      b) zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych Zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy;

      6.3.Dane, niestanowiące zmiany umowy:

      a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego)

      b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;

      Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.

      4. Wszelkie zmiany treści umowy, o których mowa w pkt 6 wymagają powiadomienia Wykonawcy i uzgodnienia z nim warunków ich wdrożenia.   

       

       

       

       

       

      Podmiot udostępniający informację: Andrzej Porzeziński
      Osoba odpowiedzialna za informację: Edward Gajur
      Osoba wprowadzająca informację: Andrzej Porzeziński
      Data wytworzenia informacji: 03.03.2017 16:14:56
      Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:39:41
      Liczba odsłon: 0
      Pokaż rejestr zmian
      Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
      14.12.2023 11:39:41 admin_vobacom edycja strony
      20.03.2017 08:10:47 Andrzej Porzeziński edycja strony
      03.03.2017 16:33:21 Andrzej Porzeziński edycja strony
      03.03.2017 16:29:24 Andrzej Porzeziński edycja strony
      03.03.2017 16:14:56 Andrzej Porzeziński strona została dodana