Mława: Organizacja szkoleń i kursów zawodowych dla osób biorących udział w projekcie : Mławskie Centrum Integracji Społecznej i Zawodowej współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. ( Przetarg II )
Numer ogłoszenia: 279977 - 2010; data zamieszczenia: 08.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mławy , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6546441, faks 023 6543652.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkoleń i kursów zawodowych dla osób biorących udział w projekcie : Mławskie Centrum Integracji Społecznej i Zawodowej współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. ( Przetarg II ).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach projektu Mławskie Centrum Integracji Społecznej i Zawodowej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego . Wymagania zamawiającego odnośnie zakresu tematycznego szkoleń , zasad i metod ich organizacji określa Załącznik nr 1 do niniejszego SIWZ. Zamówienie publiczne zalicza się do usług o charakterze niepriorytetowym w zakresie Usług edukacyjnych i szkoleniowych oraz Usług szkolenia zawodowego, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. z 2010 r. Nr 12, poz. 68). 1.4. Zamówienie dotyczy przeprowadzenia różnych tematycznie szkoleń zawodowych dla łącznie maksymalnie 90 osób bezrobotnych 1.5. Zamówienie składa się z następujących części: I część zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Operator koparko - ładowarki kl. III, II część zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Sprzedawca z obsługą komputera, kasy fiskalnej, umiejętnością fakturowania + minimum sanitarne , III część zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Podstawy księgowości z obsługą komputera i programu płatnik, IV część zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Tworzenie witraży i biżuterii różnymi technikami, V część zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B, VI część zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Barman-kelner z obsługą przyjęć okolicznościowych i elementami sztuki flair, VII część zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Spawanie metodą MIG MAG i TIG, IX część zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Ogrodnictwo i florystyka, X część zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Opiekun osoby starszej i opiekun dziecięcy, XII część zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Grafika i animacja komputerowa oraz tworzenie stron www., XIII część zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kadry i płace...
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2, 2) złoży oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 3) polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do wysokości sumy nie mniejszej niż 100 000 zł; - przy czym, dla wykonawców składających oferty częściowe polisa ubezpieczeniowa odpowiedzialności cywilnej, o której mowa wyżej powinna opiewać na sumę nie mniejszą niż iloczyn 8000 zł razy ilość części zamówienia deklarowanych w ofercie wykonawcy. Wielkość sumy ubezpieczenia dla wykonawców deklarujących wykonanie wszystkich części zamówienia wynosi nie mniej niż 90 000 zł, - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone dokumenty wymienione w ustępie 1 i 2 dla każdego z nich.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: 1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie podobnych usług z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony według wzoru, który stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z nich. 2) Wykaz kadry zaangażowanej w realizację usługi, wraz z podaniem ich przygotowania i doświadczenia oraz zasad zatrudniania przy realizacji usługi - Załącznik nr 5.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek zostaje uznany za spełniony na podstawie: 1) oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2) informacji z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, z datą nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 20% kwoty będącej ceną brutto oferty przetargowej. - w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, przy czym oświadczenie z art. 22 składa każdy z nich.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
• Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- informację na temat podwykonawców - Załącznik nr 6 do SIWZ - (jeżeli dotyczy), - oświadczenie w sprawie udostępnienia lub wynajęcia bazy szkoleniowej - Załącznik nr 7 do SIWZ- (jeśli dotyczy), - proponowany harmonogram szkoleń i opis ich zawartości merytorycznej (części teoretycznej i praktycznej) - Załącznik nr 8 do SIWZ, - informację dotyczącą bazy sprzętowej, która zostanie wykorzystana do realizacji szkolenia - Załącznik nr 9 do SIWZ,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
• 1 - Cena - 60
• 2 - Doświadczenie kadry szkoleniowej i zaproponowane program i metody realizacji szkolenia - 20
• 3 - Zaplecze lokalowe, techniczne i wyposażenie w sprzęt podstawowy i specjalistyczny niezbędny w procesie szkolenia - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści zawartej umowy w następujących okolicznościach: a) zmian wynikających ze zmian zasad finansowania, realizacji, promocji i innych dokumentów strategicznych oraz wytycznych do realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b) zmian wprowadzonych przez Mazowiecka Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych w umowie o dofinansowanie projektu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mlawa.pl/index-156-135.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława pokój nr 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława pokój nr 18.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Tytuł Projektu: Mławskie Centrum Integracji Społecznej i Zawodowej. Umowa finansowa nr UDA-POKL.07.02.01-14-174/09-00.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nazwa szkolenia: Operator koparko - ładowarki kl. III..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa szkolenia: Operator koparko - ładowarki kl. III 2) CPV - 80530000-8 3) Liczba osób objętych szkoleniem : 5 osób biorących udział w zajęciach Mławskiego Centrum Integracji Społecznej i Zawodowej *). Miejsce szkolenia: Zamawiający nie określa ściśle miejsca szkolenia, jednak w przypadku odbywania się szkolenia poza Miastem Mława (miejscowość maksymalnie do 150 km i dobrze skomunikowana z Mławą) Zamawiający wymaga zapewnienia dojazdu dla uczestników szkolenia. Koszt dojazdu należy wliczyć do jednostkowego kosztu szkolenia. 4) Termin realizacji szkolenia : październik 2010 - marzec 2011. 5) Program szkolenia oraz liczba godzin powinny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych ( Dz. U. z 2001r., Nr 118, poz. 1263) oraz zatwierdzone przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego 6) Uczestnicy będą kierowani na kursy indywidualnie. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut 7) Zamawiający wymaga, aby jednostka szkoleniowa zobowiązała się do zorganizowania i przeprowadzenia egzaminu państwowego przed komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. Koszt egzaminu państwowego należy wliczyć do jednostkowego kosztu szkolenia..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nazwa szkolenia: Sprzedawca z obsługą komputera, kasy fiskalnej, umiejętnością fakturowania + minimum sanitarne.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Nazwa szkolenia: Sprzedawca z obsługą komputera, kasy fiskalnej, umiejętnością fakturowania + minimum sanitarne 2) CPV - 80530000-8 3) Liczba osób objętych szkoleniem : 5 osób biorących udział w zajęciach Mławskiego Centrum Integracji Społecznej i Zawodowej *). 4) Miejsce szkolenia: Zamawiający nie określa ściśle miejsca szkolenia, jednak w przypadku odbywania się szkolenia poza Miastem Mława (miejscowość maksymalnie do 150 km i dobrze skomunikowana z Mławą) Zamawiający wymaga zapewnienia dojazdu dla uczestników szkolenia. Koszt dojazdu lub należy wliczyć do jednostkowego kosztu szkolenia. 5) Termin realizacji szkolenia : październik 2010 - marzec 2011 - osoby będą kierowane na szkolenie indywidualnie lub w małych grupach. W tym okresie przewidujemy możliwość kierowania osób w kilu turach ( na różne terminy szkolenia). 6) Liczba godzin kursu: nie mniej niż 100 (godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut) z nastawieniem na cześć praktyczną. 7) Zakres szkolenia powinien obejmować co najmniej: ogólne przepisy bhp obowiązujące w jednostce handlowej, zapoznanie z podstawowymi pojęciami obowiązującymi w handlu, poznawanie otoczenia przedsiębiorstwa handlowego, marketing i reklama w handlu detalicznym, rodzaje punktów sprzedaży i ich charakterystyka, wyposażanie punktu sprzedaży detalicznej, zaopatrzenie i zakup towarów w jednostce handlu detalicznego, organizację gospodarki magazynowej, rozmieszczanie i przechowywanie towarów w jednostkach handlu detalicznego, obliczenia sklepowe, kształtowanie cen w jednostkach sprzedaży, inkasowanie należności za sprzedane produkty, wypełnianie dokumentacji związanej ze sprzedażą , obsługiwanie klienta z wykorzystaniem aktywnych metod sprzedaży, zawieranie transakcji sprzedaży, dekorowanie wnętrza sklepu i okna wystawowego, obsługa i wykorzystanie komputerów w działalności zawodowej ( w tym komputerowe fakturowanie), obsługa kas fiskalnych i innych urządzeń sklepowych, minimum sanitarne..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nazwa szkolenia: Podstawy księgowości z obsługą komputera i programu płatnik..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Nazwa szkolenia: Podstawy księgowości z obsługą komputera i programu płatnik 2) CPV - 80530000-8 3) Liczba osób objętych szkoleniem: 10 osób biorących udział w zajęciach Mławskiego Centrum Integracji Społecznej i Zawodowej *). 4) Miejsce szkolenia: Zamawiający nie określa ściśle miejsca szkolenia, jednak w przypadku odbywania się szkolenia poza Miastem Mława (miejscowość maksymalnie do 150 km i dobrze skomunikowana z Mławą) Zamawiający wymaga zapewnienia dojazdu dla uczestników szkolenia. Koszt dojazdu należy wliczyć do jednostkowego kosztu szkolenia. 5) Termin realizacji szkolenia: październik 2010 - marzec 2011 - osoby będą kierowane na szkolenie indywidualnie lub w małych grupach. W tym okresie przewidujemy możliwość kierowania osób w kilu turach ( na różne terminy szkolenia) 6) Liczba godzin kursu: nie mniej niż 100 (godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut) z nastawieniem na cześć praktyczną 7) Zakres szkolenia powinien obejmować co najmniej: podstawowe zagadnienia prawne - elementy prawa podatkowego, prawa gospodarczego oraz prawa cywilnego, rachunkowość - ogólne zasady, istota i zakres księgowości, w tym: istota i rodzaje kont księgowych, zadania i klasyfikacja dokumentów, zamykanie okresów księgowych, księgowe ujęcie rozrachunków, podatki rozliczenia z Urzędem Skarbowym i ZUS, obsługa komputera ( w tym, co najmniej jeden program finansowo- księgowy), program Płatnik..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nazwa szkolenia: Kurs witrażu i tworzenia biżuterii różnymi technikami..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Nazwa szkolenia: Kurs witrażu i tworzenia biżuterii różnymi technikami 2) CPV - 80530000-8 3) Liczba osób objętych szkoleniem : 5 osób biorących udział w zajęciach Mławskiego Centrum Integracji Społecznej i Zawodowej *). 4) Miejsce szkolenia: Zamawiający nie określa ściśle miejsca szkolenia, jednak w przypadku odbywania się szkolenia poza Miastem Mława (miejscowość maksymalnie do 150 km i dobrze skomunikowana z Mławą) Zamawiający wymaga zapewnienia dojazdu dla uczestników szkolenia. Koszt dojazdu należy wliczyć do jednostkowego kosztu szkolenia. 5) Termin realizacji szkolenia : październik 2010 - marzec 2011 - osoby będą kierowane na szkolenie indywidualnie lub w małych grupach. W tym okresie przewidujemy możliwość kierowania osób w kilu turach ( na różne terminy szkolenia). 6) Liczba godzin kursu: nie mniej niż 100 (godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut) z nastawieniem na cześć praktyczną. 7) Zakres szkolenia powinien obejmować co najmniej: prezentację technik tworzenia biżuterii w różnych częściach świata, profesjonalne nazewnictwo i terminologia, warsztaty projektowania i wzornictwa, narzędzia wykorzystywane w różnych technikach tworzenia biżuterii, tworzenie biżuterii metodą filcowania na sucho i na mokro, tworzenie biżuterii z wykorzystaniem drucików, koralików, rzemyków, wprowadzenie do techniki Tiffaniego i jej wykorzystanie do tworzenia witraży ściennych, okiennych oraz biżuterii, wykonanie witraży z wykorzystaniem ww. techniki (cięcie szkła, taśma miedziana, lutowanie, patyna, dolutowywanie elementów), biżuteria metodą Tiffaniego (z wykorzystaniem kaboszonów oraz szkła witrażowego), wprowadzenie do techniki wykonywania witraży metodą wyklejanki, wykonanie witraży metodą wyklejanki..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Nazwa szkolenia: Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Nazwa szkolenia: Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B . 2) CPV - 80530000-8. 3) Liczba osób objętych szkoleniem : 5 osób biorących udział w zajęciach Mławskiego Centrum Integracji Społecznej i Zawodowej *). 4) Miejsce szkolenia: Zamawiający nie określa ściśle miejsca szkolenia, jednak w przypadku odbywania się szkolenia poza Miastem Mława (miejscowość maksymalnie do 150 km i dobrze skomunikowana z Mławą) Zamawiający wymaga zapewnienia dojazdu dla uczestników szkolenia. Koszt dojazdu należy wliczyć do jednostkowego kosztu szkolenia. 5) Termin realizacji szkolenia : październik 2010 - marzec 2011 - osoby będą kierowane na szkolenie indywidualnie lub w małych grupach. W tym okresie przewidujemy możliwość kierowania osób w kilu turach ( na różne terminy szkolenia). 6) Liczba godzin kursu: nie mniej niż 135 (godzina kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut w części dot. szkolenia z zakresu przedstawiciela handlowego), w tym program i liczba godzin szkolenia w zakresie kursu prawo jazdy kat. B muszą być zgodne z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów. (Dz. U. z 2005 r. Nr 217 poz. 1834 z późn. zm.) i obejmować część teoretyczną i praktyczną szkolenia oraz egzamin wewnętrzny. 7) Inne wymagania: Cena podana w ofercie winna obejmować również koszt badań lekarskich, oraz koszty ubezpieczenia NNW wszystkich kursantów na czas uczestnictwa w kursie, a także koszt egzaminu wewnętrznego (jeżeli będzie odpłatny) i koszt egzaminu zewnętrznego 7) Zakres szkolenia w części dot. przedstawiciela handlowego powinien obejmować co najmniej: Charakterystyka zawodu przedstawiciel handlowy (wiedza przedstawiciela handlowego nt. produktu, indywidualna rozmowa z klientem jeden na jednego, prezentacja produktu , prezentacja pozycjonująca, lejek sprzedaży, identyfikacja profilu klienta); Cechy i predyspozycje do sprzedaży (własny plan sprzedaży, sposoby utrzymania pozytywnego nastawienia w środowisku pracy, przyciąganie uwagi klienta, cechy handlowe, jak wykazać przewagę swojej oferty nad innymi); Sprawna komunikacja i budowanie dobrych relacji z klientem (umiejętność słuchania rozmówców, umiejętność zatrzymania klienta); Kreowanie potrzeb klienta (wzbudzenie zainteresowania, wywołanie chęci zakupu); Sposoby prezentacji (cecha produktu - zaleta produktu - korzyść klienta, prezentacja, prezentacja handlowa z uwzględnieniem pięciu etapów procesu sprzedaży); Obsługa klienta jako klucz do sukcesu (idealny klient, filtr klientów niedoskonałych, przyciąganie uwagi, zamknięcie procesu sprzedaży, zgłaszanie zastrzeżeń) Budowanie pozytywnego wizerunku firmy Psychologia sprzedaży- znaczenie motywacji i własnych przekonań w procesie sprzedaży..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Nazwa szkolenia: Barman-kelner z obsługą przyjęć okolicznościowych i elementami sztuki flair..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Nazwa szkolenia: Barman-kelner z obsługą przyjęć okolicznościowych i elementami sztuki flair. 2) CPV - 80530000-8 3) Liczba osób objętych szkoleniem : 10 osób biorących udział w zajęciach Mławskiego Centrum Integracji Społecznej i Zawodowej *). 4) Miejsce szkolenia: Zamawiający nie określa ściśle miejsca szkolenia, jednak w przypadku odbywania się szkolenia poza Miastem Mława (miejscowość maksymalnie do 150 km i dobrze skomunikowana z Mławą) Zamawiający wymaga zapewnienia dojazdu dla uczestników szkolenia. Koszt dojazdu należy wliczyć do jednostkowego kosztu szkolenia. 5) Termin realizacji szkolenia : październik 2010 - marzec 2011 - osoby będą kierowane na szkolenie indywidualnie lub w małych grupach. W tym okresie przewidujemy możliwość kierowania osób w kilu turach ( na różne terminy szkolenia). 6) Liczba godzin kursu: nie mniej niż 100 (godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut) z nastawieniem na cześć praktyczną. 7) Zakres szkolenia powinien obejmować co najmniej nw. elementy: organizacja i techniki pracy barmana, sprzęt barmański i kelnerski - terminologia i zastosowanie, zastawy stołowe, platery, szkoło bielizna stołowa (obrusy, skirtingi, serwet, moltony, laufry, nakładki)- przygotowanie i zastosowanie, nowoczesne wyposażenie kuchni, nowoczesne produkty dla cateringu i logistyka cateringu, nowe trendy w kuchni i alkoholoznawstwo, techniki przyrządzania potraw i ich podawania Organizacja i obsługa przyjęć, baknietów i innych imprez okolicznościowych, rodzaje przyjęć i stosowany podczas nich system obsługi, Zasady serwowania (zup, dań zasadniczych, deserów, napojów w obecności gości, techniki tranżerowania) podstawy zarządzania barem, obsługa komputerowych systemów gastronomicznych i kas fiskalnych systemy obsługi stosowane w gastronomii, technika noszenia tac i naczyń, techniki podawania poszczególnych dań (przekąski, zupy, dania zasadnicze, desery, śniadania) technika podawania napojów zimnych i gorących, alkoholowych i bezalkoholowych, miksologia (stirred drinks in chilled cocktail glasses, cream drinks in chilled cocktail gasses, highballs, low ball drinks on rocks glasses, sour drinks, frozen drinks, pousse-cofes, koktaile specjalne, coctaile na winie I szampanie, koktaile na kawie i gorącej czekoladzie) podstawy pracy baristy - obsługa ekspresu ciśnieniowego i sztuka parzenia kawy koniaki i brandy sporządzanie koktajli w shakerze klasycznym i bostońskim dobór szkła do alkoholu podstawy enologii, sprzęt sommelierski, dobór wina do potraw..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Nazwa szkolenia: Kurs Spawacza met. MIG/MAG i TIG.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Nazwa szkolenia: Kurs Spawacza met. MIG/MAG i TIG 2) CPV - 80530000-8 3) Liczba osób objętych szkoleniem : 5 osób biorących udział w zajęciach Mławskiego Centrum Integracji Społecznej i Zawodowej *). Miejsce szkolenia: Zamawiający nie określa ściśle miejsca szkolenia, jednak w przypadku odbywania się szkolenia poza Miastem Mława (miejscowość maksymalnie do 150 km i dobrze skomunikowana z Mławą) Zamawiający wymaga zapewnienia dojazdu dla uczestników szkolenia. Koszt dojazdu należy wliczyć do jednostkowego kosztu szkolenia. 5) Termin realizacji szkolenia : październik 2010 - marzec 2011 - osoby będą kierowane na szkolenie indywidualnie lub w małych grupach. W tym okresie przewidujemy możliwość kierowania osób w kilu turach ( na różne terminy szkolenia). 6) Liczba godzin kursu i wymaganie odnośnie uzyskanych kwalifikacji : Szkolenie w wymiarze min. 230 godzin dydaktycznych zakończone będzie wydaniem świadectwa oraz Książeczki Spawacza według normy EN 287-1 wystawionej przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach z właściwymi wpisami dotyczącymi metod spawania oraz zakresem uprawnień. Uzyskane uprawnia dają kwalifikacje Europejskiego Spawacza Ręcznego w tych metodach. Przewidywane jest złożenie egzaminu zewnętrznego przed komisją zewnętrzną, powołaną przez Kierownika Ośrodka Certyfikacji Instytutu Spawalniczego Kurs powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 14 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U z dn. 19 maja nr 40 poz. 470) oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 1 grudnia 1990 r. w sprawie wykazu prac wzbronionych młodocianym (Dz. U. z dnia 14 grudnia 1990 r. nr 85 poz. 500 z późniejszymi zmianami) jak również przepisów szczegółowych dotyczących kwalifikacji zawodowych..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Nazwa szkolenia: Kurs ogrodniczo-florystyczny.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Nazwa szkolenia: Kurs ogrodniczo-florystyczny 2) CPV - 80530000-8 3) Liczba osób objętych szkoleniem : 5 osób biorących udział w zajęciach Mławskiego Centrum Integracji Społecznej i Zawodowej *). 4) Miejsce szkolenia: Zamawiający nie określa ściśle miejsca szkolenia, jednak w przypadku odbywania się szkolenia poza Miastem Mława (miejscowość maksymalnie do 150 km i dobrze skomunikowana z Mławą) Zamawiający wymaga zapewnienia dojazdu dla uczestników szkolenia. Koszt dojazdu należy wliczyć do jednostkowego kosztu szkolenia. 5) Termin realizacji szkolenia: październik 2010 - marzec 2011 - osoby będą kierowane na szkolenie indywidualnie lub w małych grupach. W tym okresie przewidujemy możliwość kierowania osób w kilu turach ( na różne terminy szkolenia). 6) Liczba godzin kursu: nie mniej niż 100 (godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut) z nastawieniem na cześć praktyczną. 7) Zakres szkolenia powinien obejmować co najmniej: OGRODNICTWO Planowanie zagospodarowania działki Narzędzia ogrodnicze. Zasady zmianowania upraw; stosowanie przed- i poplonów. Nawozy i substraty stosowane w ogrodzie Nawadnianie roślin - studnie, deszczownie. Zakładanie i pielęgnacja trawników Tunele i szklarnie Zakładanie skalniaków. Zakładanie oczka wodnego Drzewa i krzewy ozdobne. Zasady upraw roślin ozdobnych. Rośliny jednoroczne i byliny Uprawa drzew i krzewów owocowych. Sadzenie i pielęgnacja drzew i krzewów iglastych. Cięcie drzew i krzewów. Metody ochrony roślin przed chorobami i szkodnikami. Szkodliwe gryzonie na działce. Rośliny w mieszkaniu - przegląd wybranych gatunków. FLORYSTYKA materiałoznawstwo, umiejętność doboru dodatków florystycznych do odpowiednich kompozycji teoriA barw i kompozycji (dobór materiału florystycznego według zasad dotyczących koła barw). wiązanki okolicznościowe i techniki ich układania (wiązanki do chrztu, komunijne, wianki bransoletki, butonierki, diademy, przypinki) florystyka ślubna (wiązanki ślubne wykonywane w ręku metodą skrętoległą i w mikrofonie, wachlarz, berło, dysk, torebka, koszyczek.) florystyka żałobna (wykonanie wieńca pełnego z kwiatów żywych i sztucznych, wiązanka we florecie, kompozycje kondolencyjne, wykonanie wianuszków dekorujących znicze, wykonanie wieńca rzymskiego, dekoracja trumny, dekoracja urny, dekoracja znicza, wieńce adwentowe, dekoracja krzyża) sztuka układania kwiatów w naczyniach florystyka żałobna (wykonanie wieńca rzymskiego, dekoracja trumny, dekoracja urny, dekoracja znicza, wieńce adwentowe, dekoracja krzyża) kolaż (florystyczne obrazy) Techniki suszenia i utrwalania kwiatów i kompozycje z suszu Dekorację wnętrz Dekoracje przestrzenne wielkoformatowe..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Nazwa szkolenia: Opiekun osoby starszej i opiekun dziecięcy..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Nazwa szkolenia: Opiekun osoby starszej i opiekun dziecięcy 2) CPV - 80530000-8 3) Liczba osób objętych szkoleniem : 10 osób biorących udział w zajęciach Mławskiego Centrum Integracji Społecznej i Zawodowej *). 4) Miejsce szkolenia: Zamawiający nie określa ściśle miejsca szkolenia, jednak w przypadku odbywania się szkolenia poza Miastem Mława (miejscowość maksymalnie do 150 km i dobrze skomunikowana z Mławą) Zamawiający wymaga zapewnienia dojazdu dla uczestników szkolenia. Koszt dojazdu należy wliczyć do jednostkowego kosztu szkolenia. 5) Termin realizacji szkolenia: październik 2010 - styczeń 2011- osoby będą kierowane na szkolenie indywidualnie lub w małych grupach. W tym okresie przewidujemy możliwość kierowania osób w kilu turach ( na różne terminy szkolenia). 6) Liczba godzin kursu: nie mniej niż 120 (godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut) z nastawieniem na cześć praktyczną. 7) Zakres szkolenia powinien obejmować co najmniej: zapoznanie z podstawami wiedzy teoretycznej związanej z wiekiem starszym, dolegliwościami występującymi w tym okresie: choroby i ich przyczyny, potrzeby osób starszych; nabycie umiejętności pielęgnacyjnych oraz dotyczących przygotowania posiłków; podstawy wiedzy teoretycznej związanej z rozwojem dziecka, uwarunkowaniami psychologicznymi i medycznymi, potrzebami dzieci, przyczynami i objawami chorób występujących u dzieci; pierwsza pomoc przedmedyczna i zasady BHP; zajęcia aktywizacyjne osób starszych oraz dzieci..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Nazwa szkolenia: Grafika i animacja komputerowa oraz tworzenie stron www..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Nazwa szkolenia: Grafika i animacja komputerowa oraz tworzenie stron www 2) CPV - 80530000-8 3) Liczba osób objętych szkoleniem : 5 osób biorących udział w zajęciach Mławskiego Centrum Integracji Społecznej i Zawodowej *). 4) Miejsce szkolenia: Zamawiający nie określa ściśle miejsca szkolenia, jednak w przypadku odbywania się szkolenia poza Miastem Mława (miejscowość maksymalnie do 150 km i dobrze skomunikowana z Mławą) Zamawiający wymaga zapewnienia dojazdu dla uczestników szkolenia. Koszt dojazdu należy wliczyć do jednostkowego kosztu szkolenia. 5) Termin realizacji szkolenia: październik 2010 - styczeń 2011- osoby będą kierowane na szkolenie indywidualnie lub w małych grupach. W tym okresie przewidujemy możliwość kierowania osób w kilu turach ( na różne terminy szkolenia). 6) Liczba godzin kursu: nie mniej niż 100 (godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut) z nastawieniem na cześć praktyczną. 7) Zakres szkolenia powinien obejmować co najmniej: Obsługa programu Adobe Photoshop Tworzenie stron www z wykorzystaniem HTML i CSS Wprowadzenie do pozycjonowania stron internetowych Animacje komputerowe z wykorzystaniem programu Adobe Flash Adobe Morel DRAW - stopień podstawowy Adobe Illustrator..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Nazwa szkolenia: Kadry i płace..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Nazwa szkolenia: Kadry i płace 2) CPV - 80530000-8 3) Liczba osób objętych szkoleniem : 5 osób biorących udział w zajęciach Mławskiego Centrum Integracji Społecznej i Zawodowej *). 4) Miejsce szkolenia: Zamawiający nie określa ściśle miejsca szkolenia, jednak w przypadku odbywania się szkolenia poza Miastem Mława (miejscowość maksymalnie do 150 km i dobrze skomunikowana z Mławą) Zamawiający wymaga zapewnienia dojazdu dla uczestników szkolenia. Koszt dojazdu należy wliczyć do jednostkowego kosztu szkolenia. 5) Termin realizacji szkolenia: październik 2010 - styczeń 2011- osoby będą kierowane na szkolenie indywidualnie lub w małych grupach. W tym okresie przewidujemy możliwość kierowania osób w kilu turach ( na różne terminy szkolenia). 6) Liczba godzin kursu: nie mniej niż 100 (godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut) z nastawieniem na cześć praktyczną. 7) Zakres szkolenia powinien obejmować co najmniej: różne rodzaje umów o pracę (zawieranie-rozwiązywanie, tryby wypowiedzenia), odpowiedzialność materialna, okresy ochronne, sprawy sądowe i ugody), urlopy pracownicze (wypoczynkowe, na żądanie, macierzyńskie i wychowawcze, bezpłatne, ekwiwalenty, wyliczanie wymiaru urlopowego), czas pracy - ewidencja i rozliczanie, praca w nocy i w święta, godziny nadliczbowe, praca zmianowa, prowadzenie dokumentacji pracowniczej ( karty urlopowe, czasu pracy, zasiłkowe, wynagrodzeń, świadectwa pracy), obowiązki pracodawcy i pracownika, regulaminy, nagrody i wyróżnienia, zakaz konkurencji, podnoszenie kwalifikacji, współpraca ze związkami zawodowymi, uprawnienia związane z rodzicielstwem, BHP (obowiązki pracodawcy, szkolenia bhp, profilaktyka zdrowotna, wypadki przy pracy, choroby zawodowe) zasady obejmowania poszczególnymi rodzajami ubezpieczeń społecznych, składki na ubezpieczenie zdrowotne, na Fundusz Pracy i FGŚP, wypełnianie i korekty dokumentów ZUS, świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa (wynagrodzenie chorobowe, zasiłki, świadczenia rehabilitacyjne, zasiłki macierzyńskie), system wynagrodzeń, obowiązki rozliczeniowe zakładów pracy wobec urzędów skarbowych, koszty dojazdów i przejazdów, diety, noclegi i koszty reprezentacji w podróżach służbowych, obsługa programu PŁATNIK i lista płac z wykorzystaniem programu MS Excell, obsługa programu kadrowo-płacowego Symfonia Kadry i Płace Premium..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Zamawiający informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości powyżej 14 000 Euro, a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 PZP, na zadanie pod nazwą „Organizacja szkoleń i kursów zawodowych dla osób biorących udział w projekcie : Mławskie Centrum Integracji Społecznej i Zawodowej”, Część V - „Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B” (WI.340-108/U/10), złożono 1 ofertę.
Zamawiający wybrał do realizacji w/w zamówienia ofertę:
Konsorcjum:
1. Pełnomocnik:
Centrum Szkoleń i Rozwoju Biznesu EURO-PARTNER
ul. Dzierzgowska 8
06-500 Mława
2. Członek konsorcjum:
Liga Obrony Kraju Stowarzyszenie
ul. Chocimska 14
00-791 Warszawa
Ośrodek Szkolenia Zawodowego Kierowców w Mławie
ul. Narutowicza 19
06-500 Mława
Uzasadnienie wyboru: wybrana oferta w kryteriach:
- cena – 60 %,
- doświadczenie kadry szkoleniowej – 20 %,
- zaplecze lokalowe, techniczne i wyposażenie w sprzęt – 20 %
- uzyskała 100 punktów.
STRESZCZENIE OCENY I PORÓWNANIE ZŁOŻONYCH OFERT
Konsorcjum: - uzyskała 100 punktów.
1. Pełnomocnik:
Centrum Szkoleń i Rozwoju Biznesu EURO-PARTNER
ul. Dzierzgowska 8
06-500 Mława
2. Członek konsorcjum:
Liga Obrony Kraju Stowarzyszenie
ul. Chocimska 14
00-791 Warszawa
Ośrodek Szkolenia Zawodowego Kierowców w Mławie
ul. Narutowicza 19
06-500 Mława
OGŁOSZENIE O UNIEWAŻNIENIU ZAMÓWIENIA
Burmistrz Miasta Mławy, działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pod nazwą „Organizacja szkoleń i kursów zawodowych dla osób biorących udział w projekcie : Mławskie Centrum Integracji Społecznej i Zawodowej”, Części: I, II, III, IV, VI, VII, IX, X, XII, XIII - prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
Uzasadnienie:
Do upływu terminu składania ofert, do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta ( w odniesieniu do części zamówienia I, II, III, VI, VII, IX, XII ), bądź oferty podlegały odrzuceniu ( w odniesieniu do części zamówienia IV, X, i XIII ), co zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 1 pzp - skutkuje unieważnieniem postępowania.
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
Data unieważnienia zamówienia:
2010-11-09