OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mławy , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6546441, faks 023 6543652.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkoleń i kursów komputerowych w zakresie obsługi komputera i wybranych programów komputerowych oraz organizacji szkoleń w zakresie specjalistycznych aplikacji i oprogramowań informatycznych. (Przetarg II).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń i kursów komputerowych w zakresie obsługi komputera i wybranych programów komputerowych oraz organizacji szkoleń w zakresie specjalistycznych aplikacji i oprogramowań informatycznych w ramach projektu Urząd z klasą - przez kompetencje do nowoczesności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego . Zamówienie dotyczy przeprowadzenia różnych tematycznie szkoleń komputerowych i informatycznych dla 30 pracowników Urzędu Miasta w Mławie. Zamówienie składa się z następujących części: II część zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Adobe Accrobat Professional IV część zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia PHP- programowanie aplikacji internetowych - interaktywny interfejs użytkownika V część zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Dynamiczne elementy stron www oraz oprogramowanie interakcji w Adobe Flash, VI część zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Administrator Systemu Linux, VII część zamówienia: Organizacja, przeprowadzenie szkolenia i egzaminów w zakresie ECDL Core.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 80.53.32.00-1, 30.24.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2, 2) złoży oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 3) polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do wysokości sumy nie mniejszej niż 20 000 zł na jedno zadeklarowane szkolenie, (w przypadku realizacji większej ilości szkoleń suma ubezpieczenia powinna być odpowiednio proporcjonalnie zwielokrotniona).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: 1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych tematycznie i ilościowo, usług z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony według wzoru, który stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z nich.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: 1) Wykaz kadry zaangażowanej w realizację usługi, wraz z podaniem ich przygotowania i doświadczenia oraz zasad zatrudniania przy realizacji usługi - Załącznik nr 4.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostaje uznany za spełniony na podstawie: 1) oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2) informacji z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, z datą nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 50% kwoty będącej ceną brutto oferty przetargowej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) informację na temat podwykonawców - Załącznik nr 6 do SIWZ - (jeżeli dotyczy), 2) oświadczenie w sprawie udostępnienia lub wynajęcia bazy szkoleniowej - Załącznik nr 7 do SIWZ- (jeśli dotyczy), 3) proponowany harmonogram szkoleń i opis ich zawartości merytorycznej (części teoretycznej i praktycznej) - Załącznik nr 8 do SIWZ, 4) informację dotyczącą bazy sprzętowej, która zostanie wykorzystana do realizacji szkolenia - Załącznik nr 9 do SIWZ,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1 - Cena - 60
2 - Doświadczenie kadry szkoleniowej i zaproponowane program i metody realizacji szkolenia - 20
3 - Zaplecze lokalowe, techniczne i wyposażenie w sprzęt podstawowy i specjalistyczny niezbędny w procesie szkolenia - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mlawa.pl/index-156-166.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława pokój 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława pokój 18.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Urząd z klasą - przez kompetencje do nowoczesności Umowa finansowa nr UDA-POKL.05.02.01-00-034/10-00.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Zamawiający informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej powyżej 14 000 Euro, a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp – przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą: Organizacja szkoleń i kursów komputerowych w zakresie obsługi komputera i wybranych programów komputerowych oraz organizacji szkoleń w zakresie specjalistycznych aplikacji i oprogramowań informatycznych, w ramach projektu: Urząd z klasą - przez kompetencje do nowoczesności, (pięć części, D.271.1.2011, przetarg II) - złożono trzy oferty.
Zamawiający wybrał do realizacji części II zamówienia ( „Organizacja i przeprowadzenie szkolenia „Adobe Accrobat Professional” ), ofertę numer 1 Firmy:
THEBRAIN S. C.
Maciej Rybacki Dorota Maksymowicz
al. 3-go Maja 5/25
00-401 Warszawa
Cena ofertowa na wykonanie usługi j.w. wynosi:
Cena brutto: 15 300,00 zł
(słownie złotych brutto: piętnaście tysięcy trzysta 00/100)
STRESZCZENIE OCENY I PORÓWNANIE ZŁOŻONYCH OFERT
Wybrana oferta była najkorzystniejsza i zdobyła w kryteriach:
- cena – 60% , uzyskana ilość punktów: 60,
- doświadczenie kadry szkoleniowej – 20%, uzyskana ilość punktów: 10,
- zaplecze lokalowe, techniczne i wyposażenie w sprzęt – 20%, uzyskana ilość punktów: 20.
Razem ilość punktów w ocenie punktowej: 90.
Pozostałe firmy nie złożyły oferty na część nr II zamówienia.
OGŁOSZENIE O UNIEWAŻNIENIU ZAMÓWIENIA
Burmistrz Miasta Mławy, działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pod nazwą Organizacja szkoleń i kursów komputerowych w zakresie obsługi komputera i wybranych programów komputerowych oraz organizacji szkoleń w zakresie specjalistycznych aplikacji i oprogramowań informatycznych, dla:
części IV - Organizacja i przeprowadzenie szkolenia „PHP- programowanie aplikacji internetowych – interaktywny interfejs użytkownika”,
części V - Organizacja i przeprowadzenie szkolenia „ Dynamiczne elementy stron www oraz oprogramowanie interakcji w Adobe Flash,
części VI - Organizacja i przeprowadzenie szkolenia „Administrator Systemu Linux”,
części VII - Organizacja, przeprowadzenie szkolenia i egzaminów w zakresie ECDL Cure
Uzasadnienie:
W wyniku przeprowadzonego badania złożonych ofert w odniesieniu do części IV, V i VI, stwierdzono brak ofert, natomiast w odniesieniu do części VII: najkorzystniejsza oferta przewyższa kwotę, które zamawiający może przeznaczyć na sfinansowania zamówienia. Opisany stan faktyczny nie pozwala na dalsze prowadzenie postępowania i zawarcie umowy, w świetle art. 93 ust. 1 pkt 1 i 4 Pzp.
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
Data unieważnienia zamówienia:
2011-04-22