Opracowanie wielowariantowej koncepcji modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Mławie | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Opracowanie wielowariantowej koncepcji modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Mławie

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mławy , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6546441, faks 023 6543652.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie wielowariantowej koncepcji modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Mławie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielowariantowej koncepcji modernizacji i rozbudowy oczyszczalni Ścieków w Mławie opartej na technologii osadu czynnego z biologiczną eliminacją substancji biogennych wraz z ilościowo-jakościowym bilansem ścieków uwzględniającym stan istniejący i przyszły rozwój miasta. Koncepcja będzie elementem realizacji zadania: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Mławy (modernizacja oczyszczalni ścieków, budowa kolektorów kanalizacji sanitarnej) zgodnie z Rozporządzeniem Nr 106/2005 Wojewody Mazowieckiego z dn. 05 października 2005r. w sprawie wyznaczenia aglomeracji Mława, Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie sposobu wyznaczania obszaru i granic aglomeracji z dnia 22 grudnia 2004r. (Dz. U. 2004 nr 283 poz. 2841) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska zmieniającym rozporządzenie w sprawie sposobu wyznaczania obszaru i granic aglomeracji z dnia 19 października 2006r. (Dz. U. 2006 nr 199 poz. 1468).
2.1. Koncepcja powinna zawierać kompleksowe rozwiązania zagadnienia oczyszczania ścieków i przeróbki osadów, w pięciu wariantach techniczno - technologicznych.
2.2. Koncepcja powinna spełniać obowiązujące wymagania formalno - prawne, a w szczególności:
a) efekty oczyszczania ścieków muszą spełniać wymagania określone w Ustawie z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2005r. Nr 239, poz. 2019 z późniejszymi zmianami),
b) rozwiązanie utylizacji odpadów powstających w procesie oczyszczania ścieków muszą spełniać warunki określone w Ustawie o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. z późniejszymi zmianami (Dz. U. 2007. Nr 39 poz. 251),
c) dla emisji hałasu, wibracji, promieniowania, odorów i aerozoli powstających w procesie oczyszczania ścieków muszą być spełnione warunki określone w Ustawie Prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. z późniejszymi zmianami (Dz. U . z 2008r. Nr 25, poz. 150),
d) dla korzystania z wód powierzchniowych muszą być spełnione warunki określone w Ustawie z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2005r. Nr 239, poz. 2019 z późniejszymi zmianami),
e) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24.07.2006 (Dz. U. 2006r. nr 137 poz. 984) roku w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego.
2.3. Aktualne, obejmujące zakres opracowania mapy sytuacyjno - wysokościowe z naniesionym uzbrojeniem w skali 1:500 dla celów opracowania koncepcji zleca w ramach oferowanej ceny wykonawca, któremu zostało udzielone zamówienie objęte niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
2.4. Opracowanie koncepcji winno być poprzedzone szczegółową analizą stanu istniejącego, aktualizacją bilansu zarówno ilościowego jak i jakościowego ścieków doprowadzanych obecnie do oczyszczalni. Bilans winien dotyczyć stanu obecnego i perspektywicznego wszystkich ścieków komunalnych pochodzących z terenu aglomeracji Mławy. Bilans winien być zatwierdzony przez Zamawiającego. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy również analizy w oparciu o niemiecką wytyczną ATV A131-P.
2.5. Docelowa przepustowość oraz obciążenie ładunkiem oczyszczalni będzie wynikać z opracowanego bilansu ścieków i konsultacji z Zamawiającym.
2.6. Wymaga się opracowania koncepcji modernizacji oczyszczalni w ramach terenów zagospodarowanych pod istniejącą oczyszczalnię ścieków w Mławie.
2.7. Wykonawca zobowiązany będzie do zwoływania narad roboczych w razie potrzeb w uzgodnieniu z Zamawiającym, nie rzadziej niż raz na cztery tygodnie. Narady robocze odbywać się będą w siedzibie Zarządcy, z udziałem przedstawicieli Zamawiającego i Zarządcy oczyszczalni - przedstawicieli Zakładu Wodociągów, Kanalizacji i Oczyszczalni Ścieków WOD-KAN Sp. z o.o. w Mławie.
3. Zakres oraz warunki techniczne, jakim powinna odpowiadać koncepcja modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Mławie .
3.1. Opracowanie wielowariantowej koncepcji rozbudowy i modernizacji oczyszczalni ścieków w Mławie wraz z bilansem ścieków: Podejścia do istniejących obiektów i infrastruktury: Koncepcja powinna ocenić przydatność istniejących obiektów do wykorzystania w proponowanej technologii i przewidzieć ewentualny zakres ich remontu lub modernizacji. Podejście do sposobu opracowania koncepcji zgodnie z określoną technologią. Koncepcja powinna opierać się na najnowszej wiedzy technicznej, obejmować zastosowanie równoległych ciągów technologicznych. Założenia w koncepcji powinny uwzględniać nieprzerwaną pracę obiektów przy modernizacji oraz etapowość realizacji inwestycji.
3.2. Zamawiający wymaga otrzymania minimum:
a) pięciu wariantów koncepcji wraz z bilansem ilościowo- jakościowym ścieków wykonanych w czytelnej technice tekstowej, obliczeniowej i graficznej oraz wariantu zaniechania, oprawionych w okładki formatu A 4 w sposób uniemożliwiający dekompletację w ilości 3 kpl (każda z osobna) oraz materiałów niezbędnych do wystąpienia z wnioskiem o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego zawierających m.in. ocenę i raport oddziaływania inwestycji na środowisko, operat wodnoprawny (opracowany w oparciu o wybrany wariant) w ilości 3 egz.
b) wersji elektronicznej w/w koncepcji na nośnikach CD/DVD - 2 szt., w programach umożliwiających edycję dokumentów (World, EXEL, JPG, PDF);
c) opracowane dokumenty musza być dostarczone do siedziby Zamawiającego.
4. Warunki techniczne, jakim powinna odpowiadać koncepcja objęta zamówieniem publicznym.
4.1. Koncepcje muszą zawierać ocenę urządzeń pod względem dalszej eksploatacji i przydatności z uwzględnieniem przebudowy pracującego bloku oraz montaż nowych urządzeń. Powinny uwzględniać zwiększenie przepustowości oczyszczalni - dostosowanie do istniejących warunków z uwzględnieniem dodatkowych wpięć w związku z rozbudową kanalizacji w aglomeracji Mława.
4.1.1. W wyniku przebudowy istniejącej oczyszczalni ścieków Zamawiający chciałby uzyskać m.in.: - Równomierny dopływ ścieków do oczyszczalni. - Prawidłowe rozwiązanie mechanicznego oczyszczenia ścieków dopływających do obiektu w tym budynek krat, piaskownik, odtłuszczacz. - Na wypadek awarii uwzględnić drugi równoległy blok technologiczny w technologii np. napowietrzania powierzchniowego lub inne racjonalne rozwiązanie. - Niezależne osadniki np. radialne wtórne. - Wykorzystanie energii cieplnej i elektrycznej wytwarzanej w procesie oczyszczania ścieków na potrzeby własnej działalności. - Uporządkowanie gospodarki odpadowej dla odpadów powstających z procesów oczyszczania ścieków. - Modernizację układu sterowania i automatyki. - Pomiar przepływu wraz z samplerem do poboru prób ścieków.
4.1.2 W odniesieniu do procesu biologicznego oczyszczania ścieków:
- Proponuje się wykonanie koncepcji oczyszczalni ścieków w technologii osadu czynnego z biologiczną eliminacją substancji biogennych.
- Uwzględnić odzysk powstającego gazu pofermentacyjnego z wykorzystaniem do celów grzewczych i energetycznych. Przewidzieć ograniczenie oddziaływania na otoczenie (hermetyzacja uciążliwych obiektów, dezodoryzacja itp.).
- Rozwiązać ciąg odwadniania osadu, sposobu zagospodarowania powstającego osadu, jego przeróbki i składowania.
- W zależności od zaproponowanych rozwiązań w koncepcji przewidzieć niezbędne wyposażenie ruchome do zapewnienia prowadzenia procesu oczyszczania.
4.2. Koncepcja w rozumieniu niniejszego przetargu nieograniczonego jest opracowaniem wielofazowym. Wielofazowość koncepcji polega na tym, że w zakresie swoim musi ona obejmować: Przygotowanie wszystkich materiałów niezbędnych do skutecznego złożenia wniosków o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia oraz decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego (w oparciu o najbardziej efektywny wybrany wariant). Obowiązkiem Wykonawcy będzie uzupełnić wymagane dokumenty w przypadku takiej konieczności warunkujące wydanie wyżej wymienionych decyzji. Zamawiający dokona wyboru ostatecznego rozwiązania celem przygotowania wyszczególnionych dokumentów w ciągu 14 dni od dnia otrzymania wielowariantowej koncepcji. Wykonawca przedstawi warianty koncepcji do wyboru Zamawiającemu do dnia 30.06.2009r.
4.3. Koncepcja powinna zawierać m.in.:
a) lokalizację inwestycji,
b) wymagania terenu pod inwestycję z jego charakterystyką,
c) inwentaryzację stanu istniejącego kompleksu oczyszczalni,
d) szczegółowy opis przyjętych rozwiązań techniczno - technologicznych: - zagospodarowanie terenu, - technologię oczyszczania ścieków, utylizacji osadów i pozostałych odpadów wytwarzanych w procesie oczyszczania ścieków, - branżę budowlaną, - urządzenia i wyposażenie technologiczne, - rurociągi i kanały technologiczne,
e) opis inwestycji towarzyszących do inwestycji podstawowej,
f) opis skutków inwestycji dla środowiska i projektowane przeciwdziałania,
g) część kosztową - Zbiorcze Zestawienie Kosztów przedsięwzięcia dla pięciu wariantów wraz z oszacowaniem kosztów eksploatacyjnych w odrębnym zestawieniu.
h) wytyczne dla opracowania projektu budowlanego.
4.4. W ramach kosztów podanych w cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty towarzyszące opracowaniu koncepcji z racji celu, któremu ma służyć tj. m.in. pozyskanie map, niezbędne badania geotechniczne oraz udział w radach technicznych organizowanych w siedzibie Zarządcy.
4.5. Koncepcja powinna zawierać rozwiązania minimalizujące koszty eksploatacji oczyszczalni, a także ograniczające do minimum uciążliwość oczyszczalni dla środowiska. UWAGA: Powyżej podano ogólne wymogi w zakresie czynności jakie należy wykonać w trakcie opracowywania koncepcji.
5. Charakterystyka istniejącej oczyszczalni ścieków w Mławie
Istniejąca mechaniczno-biologiczna oczyszczalnia ścieków w Mławie przeznaczona jest do oczyszczania ścieków bytowo-gospodarczych z terenu miasta Mława. Dopływające do oczyszczalni ścieki, po mechanicznym oczyszczeniu na kratach, piaskowniku i odtłuszczaczu dopływają do komór napowietrzania, w których przebiega proces biologicznego oczyszczania ścieków metodą osadu czynnego. W komorach osadu czynnego ścieki wraz z osadem, recyrkulowanym z osadników wtórnych, napowietrzane są za pomocą mamutrotorów. Biologicznie oczyszczone ścieki kierowane są do osadników wtórnych, gdzie następuje oddzielenie osadu od ścieków oczyszczonych. Część recyrkulowanego osadu czynnego jako osad nadmierny kierowana jest do zagęszczaczy grawitacyjnych osadu, a następnie poddawana jest mechanicznemu odwadnianiu na prasie taśmowej. Wyposażenie czynnego bloku technologicznego, osadników wtórnych, krat pochodzi z okresu lat 2000-2001r. Oczyszczalnia ścieków w Mławie została wybudowana na początku lat 80-tych w oparciu o technologię osadu czynnego . W latach 2000-2001r wykonano częściową modernizację i rozbudowę oczyszczalni projektowana na Q śr.dob.8000m3 na dobę. Aktualnie w skład ciągu technologicznego wchodzą obiekty wykazane na załączniku graficznym. Oczyszczalnia jest usytuowana na działce ok. 7,5 ha, w granicach administracyjnych miasta Mławy. Oczyszczalnia ścieków posiada pozwolenie wodnoprawne ważne do 31 grudnia 2014r, wydane w oparciu o Rozporządzenie Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z 5.11.1991r.
Obiekty na terenie oczyszczalni ścieków.
Komora krat średnich
Mechaniczna krata średnia o prześwicie 2 cm, ze ślimakowym przenośnikiem skratek. Na obejściu awaryjnym krata ręczna o prześwicie 2 cm. Kraty po modernizacji. Brak budynku krat i higienizacji skratek.
Przepompownia
Jako pompy główne zamontowano dwie sztuki pomp typu 300ZK2 o wydajności 720m3/h i jedną pompę typu 250ZK2 o wydajności 500m3/h. Sterowanie pomp za pomocą pływaków. W przepompowni zamontowane sterowanie pompami za pomocą układów DCM - w chwili obecnej odłączone z powodu zapowietrzania się pomp. Z pompowni wychodzi rurociąg tłoczny o średnicy 400mm. Geometryczna wysokość pompowania około 13m.
Krata gęsta
Mechaniczna krata schodkowa ZAM 1100 firmy Zickert o prześwicie 3 mm, bez budynku krat. Brak higienizacji skratek.
Piaskownik poziomy
Wykonany jako typowy dwukomorowy piaskownik poziomy z mechanicznym usuwaniem piasku. Stan techniczny zły.
Osadniki wstępne
Brak


Odtłuszczacz
Odtłuszczacz napowietrzany z ręcznym usuwaniem tłuszczu. Stan techniczny układu napowietrzania zły.
Blok biologiczny
Komora biologicznej defosfatacji o wymiarach 15mx36m i głębokości czynnej 2,6m, wyposażona w dwa mieszadła wolnoobrotowe typu MT 100-150/45/2,2 o mocy 2,2 kW (Dane w załączniku) Komora symultanicznej denitryfikacji-nitryfikacji z przepływem ścieków w układzie labiryntowym o wymiarach 90mx36m i głębokości czynnej 3,0m, wyposażona w dwa mieszadła wolnoobrotowe j.w, i siedem wirników mamutowych firmy PASSAVANT (pięć wirników mamutowych jednobiegowych o mocy 30 kW i dwa wirniki mamutowe dwubiegowe o mocy 21/31 kW ).
Osadniki wtórne
Trzy równoległe osadniki poziome podłużne o wymiarach 36mx4,5m i średniej głębokości czynnej 4,0m, wyposażone w zgarniacze denne typu Z-2001 Zickert, zgarniacze powierzchniowe typu 3900 Zickert i zatapialne pompy osadu recyrkulowanego i nadmiernego typu AMAREX KRT F 100-210/024 UG-190. Dane w załączniku graficznym - załącznik nr 7 Stan techniczny zadowalający.
Instalacja dozowania PIX-u
Zamontowany zbiornik Pix-u- JKL 18 LA wraz z wyposażeniem oraz zespół dozujący. Stan techniczny zadowalający.
Przepompownia osadu nadmiernego
Wyposażona w dwie pompy 80Z2K o wydajności 230m .Stan techniczny zadowalający. Zagęszczacz grawitacyjny osadów
Dwa zbiorniki betonowe o pojemności 120 m3. Jeden zbiornik wyposażony w mieszadło, drugi bez wyposażenia. Stan techniczny zły.
Stacja odwadniania osadu
Wyposażona jest w prasę taśmową o wydajności około 16m3 osadu uwodnionego na godzinę, instalacje przygotowania polimeru. Brak instalacji wapnowania. Eksploatowana jest od 1997r. Wydajność prasy nie wystarcza do pracy jednozmianowej. Wymaga generalnego remontu instalacji elektrycznej i sterowania.
Budynek administracyjny.
Wymaga docieplenia.
Koryta ściekowe między obiektami
Stan techniczny koryt zły. Wymagają całkowitej przebudowy.
Wyposażenie ruchome oczyszczalni
Wyposażenie wymaga uzupełnienia bądź wymiany (dot. również laboratorium),
Uwaga: Ponadto na terenie oczyszczalni znajduje się nieczynny blok biologiczny w układzie 3-komorowym wyłączony z eksploatacji w 2000r. - stan techniczny zły. Wymiary analogiczne do bloku biologicznego i osadników wtórnych będących w użyciu. Do wykorzystania bądź likwidacji.
Sterowanie praca oczyszczalni odbywa się poprzez ciągły pomiar tlenu na bloku technologicznym..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) koncesji, zezwolenia lub licencji jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym,
3) złoży oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch i więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi:
1) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,
2) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie - (załącznik nr 3). Wymagane min. 2 dokumentacje projektowe budowy, rozbudowy, przebudowy lub modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 5000,0 m3/d każda z tych oczyszczalni, dla których uzyskano decyzję o pozwoleniu na budowę (załączyć poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie prawomocnych pozwoleń).
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, przy czym oświadczenie z art. 22 składa każdy z nich). Warunek zostaje uznany za spełniony na podstawie:
1) oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Do oferty należy załączyć polisę lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia do kwoty 500 000,00 PLN. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, taki dokument musi załączyć każdy z wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich (załącznik nr 2a do SIWZ). Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z regułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty załącznikach, oświadczeniach i dokumentach..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty:
1) oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ,
2) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2a do SIWZ.
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu objętym niniejszym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy składający ofertę są wspólnikami spółki cywilnej do oferty należy dołączyć kserokopię umowy spółki,
4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 5 do SIWZ),
7) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie - (załącznik nr 3 do SIWZ),
8) aktualne potwierdzenie przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osób realizujących zamówienie,
9) informację na temat podwykonawców (jeżeli dotyczy) (załącznik nr 6 do SIWZ)
10) w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał), określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy,
11) parafowany projekt umowy (załącznik nr 4 do SIWZ)
12) polisę lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia do kwoty 500 000,00 PLN.
2. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.
3. W przypadku konsorcjum Wykonawca zamieszcza w ofercie niezbędne dokumenty zgodnie z wskazówkami zawartymi w rozdziale VII niniejszej specyfikacji.
4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów tj: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS i w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 składa dokumenty potwierdzające, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Uwaga:
1. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziałów postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
2. Zamawiający wzywa wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mlawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19, pok. nr 19 06-500 Mława.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19, pok. nr 19, 06-500 Mława.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY


Zamawiający informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości powyżej 14 000 Euro, a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 PZP, na zadanie pod nazwą „Opracowanie wielowariantowej koncepcji modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Mławie”, złożono osiem ofert.

Zamawiający wybrał do realizacji w/w zamówienia ofertę firmy:

Biuro Projektowo – Badawcze „PROEKO” s. c.
Biruta Klepacka i Lech Dzienis
15-668 Białystok
ul. Upalna 2/2


Cena netto: 98 000 zł
Cena brutto: 119 560 zł

(słownie: sto dziewiętnaście tysięcy pięćset sześćdziesiąt złotych)

Wybrana oferta w kryteriach: Cena – 100% uzyskała:
5 x 100 pkt = 500 pkt

STRESZCZENIE OCENY I PORÓWNANIE ZŁOŻONYCH OFERT

Przedsiębiorstwo Inżynierii Sanitarnej „MEKOR”, 62-200 Gniezno, ul. Zabłockiego 10/8 oferta uzyskała 178,20 pkt
Pracownie Badawczo – Projektowe „Ekosystem” Sp. z o. o. 65-364 Zielona Góra, ul. Kożuchowska 20c oferta uzyskała 165,55 pkt
CENTRUM TECHNIKI BUDOWNICTWA KOMUNALNEGO EKOTECHNIKA Sp. z o. o. 00-810 Warszawa, ul. Srebrna 16 oferta uzyskała 128,95 pkt
Biuro Projektów Gospodarki Wodnej i Ściekowej, „Biprowod-Warszawa” Sp. z o. o. 01-793 Warszawa, ul. Rydygiera 8 oferta uzyskała 335,60 pkt
Konsorcjum:
- Coneco-BCE Sp. z o. o., 81-601 Gdynia, ul. Prostokątna 13
- Björnsen Beratende Ingenieure GmbH, 56-070 Koblencja, Niemcy, Maria Trost 3 oferta uzyskała 245,00 pkt 
Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego we Wrocławiu Sp. z o. o. 52-010 Wrocław, ul. Opolska 11-19 lok. 1 oferta uzyskała 251,70 pkt
Biuro Projektowo – Badawcze „PROEKO” s. c. Biruta Klepacka i Lech Dzienis 15-668 Białystok ul. Upalna 2/2 - oferta uzyskała 500 pkt.

Podmiot udostępniający informację: -
Osoba odpowiedzialna za informację: -
Osoba wprowadzająca informację: root@npc.pl
Data wytworzenia informacji: 27.02.2009 15:38:44
Data ostatniej modyfikacji: 27.02.2009 15:38:44
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
27.02.2009 15:38:44 root@npc.pl strona została dodana