Opracowanie P.T. dla przedłużenia Al. Św. Wojciecha w Mławie. | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Opracowanie P.T. dla przedłużenia Al. Św. Wojciecha w Mławie.

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie P.T. dla przedłużenia Al. Św. Wojciecha w Mławie.

Aktualizacja z dnia 05.09.2017 r. - Zbiorcze zestawienie ofert.

Opis przedmiotu zamówienia:

Opracowanie P.T. dla przedłużenia Al. Św. Wojciecha w Mławie.

1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem  zamówienia  jest  wykonanie  dokumentacji  projektowo-kosztorysowej  dla  budowy gminnej drogi publicznej wraz z infrastrukturą od ul. Sienkiewicza do ul. Płockiej w Mławie.

Projekt techniczny  ma obejmować wykonanie przedłużenia Al. Świętego Wojciecha od ul. Sienkiewicza do ul. Płockiej  wraz  z rozwiązaniem budowy skrzyżowań z ulicami: Bursztynową, Bednarską i projektowanymi drogami (załącznik- mapa poglądowa).

W zakres pasa drogowego powinno wchodzić:

- jezdnia szerokości 7m

- dwustronnie chodnik szerokości 2m

- jednostronnie ścieżka rowerowa szerokości minimum 2m

- odwodnienie drogi (kanalizacja deszczowa)

- sieć wodociągowa i kanalizacji sanitarnej

- oświetlenie uliczne

- zjazdy na przyległe nieruchomości

- szacowana długość drogi – ok. 700 m

Dokumentacja  powinna  zawierać  rozwiązania  techniczne  w  korelacji  z  istniejącą infrastrukturą.

Opracowanie obejmuje:

1) mapę  do  celów  projektowych, wypisy   i wyrysy  działek  oraz  innych dokumentów niezbędnych do prowadzenia prac projektowych,

2) dostarczenie  materiałów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę zgodnie z przepisami   Ustawy z  dnia  10  kwietnia   2008r.  o  szczególnych   zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008r. Nr 193 poz. 1194 ze zmianami),

3) uzyskanie   niezbędnych   uzgodnień  do  uzyskania  pozwolenia  na  budowę  decyzji  ZRID   wraz z     przygotowaniem     wniosku     o     wydanie     ww.   decyzji, wniosku    o    wydanie   warunków do  projektowania   do   Zarządcy   sieci  w  imieniu  Inwestora,  (np.  decyzji środowiskowej, raportu oddziaływania na środowisko (w przypadku takiej konieczności),

4) przeprowadzenie procedur mających na celu dokonanie podziałów działek ok. 54 podziałów, 

5) przygotowanie koncepcji przebiegu drogi oraz ich modyfikacja zgodnie z  uwagami  Zamawiającego,

6) opracowanie   dokumentacji   technicznej  związanej  z  usunięciem kolizji istniejącej infrastruktury z projektowaną drogą, wraz z niezbędnymi uzgodnieniami,

7) dokumentacji geotechnicznej i geologicznej - 3 egz.,

8) projekt budowlano-wykonawczy branży drogowej z wycinką i zielenią- 5 egz.,

9) projekt budowlano-wykonawczy branży sanitarnej – kanalizacji deszczowej - 5 egz.

10) projekt   budowlano-wykonawczy   branży  elektrycznej  oświetlenie  LED - 5 egz.,

11) projekty rozbiórek budowli kolidujących z przebiegiem drogi,

12) uzgodnione projekty usunięcia kolizji - po 5 egz.

13) projekt stałej i czasowej organizacji ruchu - 3 egz.

14) przedmiar robót i kosztorys ofertowy z podziałem na branże - 2 egz.

15) ZZK i kosztorys inwestorski - 2 egz.

16) specyfikacje techniczne - 2 egz.

17) inwentaryzacja zieleni oraz dokumenty do wystąpienia o wycinkę drzew i krzewów –2 egz.

18) przygotowania   operatów   wodno - prawnych   oraz  dokumentów   do  uzyskania  pozwolenia wodno-prawnego (w przypadku takiej konieczności),

19) dokumentację    projektowo – kosztorysową   (projekty   budowlano - wykonawcze, specyfikacje  techniczne, przedmiar  robót  i  kosztorys ofertowy) opisującą przedmiot zamówienia   oprócz  formy  tradycyjnej  również  w  formie  cyfrowej  z  zapisem PDF i ath. (dla przedmiarów)–2szt.,

20) wykonanie   podziałów   geodezyjnych   i   opracowanie  dokumentacji  geodezyjnej   niezbędnej do pozyskania decyzji o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (ok. 54 podziałów).

Dokumentacja  powinna  być  zgodna  z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia  2   września 2004r. (Dz. U. Nr 202 poz. 2072) w/s   szczegółowego   zakresu   i   formy dokumentacji  projektowej, specyfikacji   technicznej   wykonania   i  odbioru  robót  budowlanych  oraz  programu  funkcjonalno-użytkowego.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 74232000-4 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.

Dokumentacja powinna zawierać składniki umożliwiające wystąpienie o pozwolenie na budowę.

Wykonawca  zobowiązany  jest  przygotować  harmonogram  pracy  nad  dokumentacją oraz comiesięcznie składać pisemne raporty z postępu prac.

Wykonawca w terminie do 8 tygodni od dnia podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu koncepcję przedłużenia przedmiotowej drogi.

2. Dokumentacja

Powinna   być   zgodna   z   Rozporządzeniem   Ministra   Infrastruktury   z  dnia  2  września   2004r. (Dz. U. Nr 202 poz. 2072) w/s szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

3. Termin wykonania zamówienia

Do dnia 30.09.2018r. należy wykonać i przekazać kompletne opracowanie z kompletem uzgodnień
i dokumentów umożliwiających wykonanie robót budowlanych.

4. Warunki ubiegania się o zamówienie.

O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 

5. Opis sposobu przygotowania ofert.

1) każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,

2) oferty  należy  składać  w  nieprzejrzystych, zaklejonych  i  nienaruszonych  opakowaniach,

3) koperta zewnętrzna winna być zaadresowana:

Miasto Mława Stary Rynek 19, 06-500 Mława

oraz opisana: Oferta na opracowanie P.T. dla przedłużenia Al. Św. Wojciecha w Mławie,
 nie otwierać przed dniem 05.09.2017r. godz. 10.00.

4) koperty z ofertami, w interesie wykonawcy winny być skutecznie zabezpieczone przed ich otwarciem.

Wykonawca, który    na    etapie    sporządzenia    oferty    zamierza   powierzyć   część   zamówienia podwykonawcy, zobowiązany jest do podania tego w ofercie (Załącznik nr 2 do Formularza oferty) wraz  z  załączeniem  podstawowych   informacji  o  podwykonawcy, nazwa, adres, zakres  rzeczowy
i wartościowy planowany do realizacji przez podwykonawcę.

W przypadku złożenia przez dwa lub kilka podmiotów oferty wspólnej (konsorcja), muszą być spełnione następujące warunki:

1) do  oferty  musi być  dołączone  pełnomocnictwo /upoważnienie do reprezentowania wykonawców
w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi i podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów,

2) oferta  winna  być  podpisana  przez  każdego  partnera lub ustanowionego pełnomocnika,

3) ustanowiony    pełnomocnik    winien   być  upoważniony  do  zaciągania  zobowiązań  i  płatności  w     imieniu    każdego    partnera,  na    rzecz    każdego    z    partnerów    oraz    do    wyłącznego występowania  w realizacji kontraktu.

6. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

1) oferty     można     składać     osobiście     lub     przesłać    pocztą    za   potwierdzeniem   odbioru,
na adreszamawiającego. W takim przypadku za termin złożenia ofert uznaje się datę i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez Zamawiającego.

2) oferty    należy    składać  w  siedzibie  Zamawiającego  pokój  19  w  nieprzekraczalnym  terminie
do dnia 05.09.2017r
. do godz. 10.00.

3) Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.09.2017r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego:

Urząd Miasta Mława

Wydział Inwestycji

ul. Padlewskiego 13

06-500 Mława

7. Kryteria oceny ofert.

Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującym kryterium

Cena ofertowa 100%

Oferta  spełniająca w  najwyższym  stopniu  wymagania  kryterium  otrzyma maksymalną ilość

punktów. Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.

1) sposób obliczania wartości punktowej kryterium

Zastosowane wzory do obliczenia punktowego

Nazwa kryterium: cena

Wzór: najniższa cena z ważnych ofert / cena rozpatrywanej oferty x 100 pkt.

Sposób oceny: najkorzystniejsza ta, która otrzyma najwięcej punktów

2) za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny

ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.

Aktualizacja z dnia 05.09.2017 r.  - Zbiorcze zestawienie ofert

Podmiot udostępniający informację: Andrzej Porzeziński
Osoba odpowiedzialna za informację: Dariusz Nieznański
Osoba wprowadzająca informację: Andrzej Porzeziński
Data wytworzenia informacji: 29.08.2017 12:19:11
Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:37:13
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
14.12.2023 11:37:13 admin_vobacom edycja strony
27.09.2017 16:35:19 Andrzej Porzeziński edycja strony
05.09.2017 14:55:29 Andrzej Porzeziński edycja strony
29.08.2017 12:27:57 Andrzej Porzeziński edycja strony
29.08.2017 12:19:11 Andrzej Porzeziński strona została dodana