Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu zamiennego przebudowy obiektów sportowych na terenie MOSiR w Mławie – postępowanie nr 2.
1. Przedmiot zamówienia;
Opracowanie projektu zamiennego przebudowy obiektów sportowych MOSiR w Mławie zgodnie z zakresem rzeczowym i wytycznymi Inwestora. Z dokumentacji I Etapu inwestycji zostały zrealizowane następujące elementy:
- boisko treningowe z trawy syntetycznej z wyposażeniem i oświetleniem,
- oświetlenie parkingu oraz budynku siłowni (wykonanego wg. odrębnej dokumentacji) zlokalizowanego przy drodze dojazdowej do boisk,
- chodniki i nawierzchni z kostki betonowej w obrębie boiska wraz z drogą dojazdową wzdłuż korony stadionu piłkarsko-lekkoatletycznego,
- odwodnienie boiska z odcinkiem kanalizacji deszczowej ułożone w drodze dojazdowej wzdłuż korony boiska piłkarskiego i odprowadzeniem do włączenia przy rzece Seracz,
Dokumentacja zrealizowanego etapu I inwestycji dostępna jest w wersji elektronicznej pod linkiem:
http://www.mlawa.pl/zamowienia-publiczne-2/rzebudowa-obiektow-sportowyc…
2. Zakres rzeczowy projektu;
1) Przeniesienie rzutni do pchnięcia kulą na drugą stronę obok skoczni wzwyż.
2) Usunięcie z płyty głównej rzutni do rzutu młotem i dyskiem wraz z rozbiegiem do rzutu oszczepem.
3) Na miejscu rzutni do pchnięcia kulą zlokalizować skocznię do skoku o tyczce z wydzieleniem elementu jako etap. W dokumentacji uwzględnić projekt rozbiegów w dwóch odrębnych technologiach odpowiadających parametrom np. MONDO oraz odmiennej technologii np. CONICA. Zamawiający posiada wyposażenie w formie nowych kompletnych dwóch zestawów do skoku wzwyż, w kosztorysie należy uwzględnić 2 szt. mobilnych obudów najazdowych 3-częściowych celem zabezpieczenia zeskoków.
4) Zaprojektowanie instalacji do podłączenia systemu nagłośnienia wraz z zadaszonym miejscem
na ustawienie i podłączenie niezbędnego sprzętu dla prowadzenia imprez skoku o tyczce.
5) W dokumentacji uwzględnić etapową realizację przebudowy stadionu, która będzie zawierała elementy lekkoatletyczne z nawierzchnią syntetyczną, przebudowę boiska głównego
z odwodnieniem i nawodnieniem oraz bieżnię i inne elementy, które można wydzielić jako mniejsze etapy zachowując logiczny tok realizacji całości inwestycji.
6) Uwzględnić wykonanie ogrodzenia (zamknięcia korony stadionu) celem umożliwienia jednoczesnego rozgrywania meczy oraz korzystania z budynku siłowni i boisk wykonanych
w ramach programu „orlik 2012”.
7) Dokumentację i rozmieszczenie urządzeń uzgodnić z Polskim Związkiem Piłki Nożnej oraz Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki celem uniknięcia ewentualnej kolizji pomiędzy dyscyplinami lub też nadania licencji na rozgrywki.
8) Rezygnuje się z utrzymania IV kategorii dla stadionu zgodnie z opracowaniem autorstwa Państwa Moniki i Tomasza Gajek z uwagi na realizowane obecnie zadania na poziomie miejskim, powiatowym i regionalnym.
3. Projekt powinien obejmować
1) Opracowanie aktualnej mapy do celów projektowych z pozyskaniem wypisów do działek.
2) Uzyskanie w imieniu Inwestora decyzji lokalizacji celu publicznego i innych koniecznych
(w przypadku takiej potrzeby).
3) Opracowanie dokumentacji wraz z planem etapowania inwestycji i uzgodnienie projektu
z Użytkownikiem i Inwestorem.
4) Uzgodnienie lokalizacji wszystkich zaprojektowanych obiektów w ZUD.
5) Uzyskanie w imieniu inwestora decyzji Starosty o przyjęciu zgłoszenia robót ew., decyzji
o pozwoleniu na budowę uwzględniającej etapowanie inwestycji.
6) Uzyskanie innych wymaganych uzgodnień niezbędnych dla prawidłowego prowadzenia robót
i eksploatacji inwestycji, w tym z Polskim Związkiem Piłki Nożnej oraz Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki oraz z Miastem Mława.
7) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru przedmiotowych robót oddzielnie dla każdej branży.
8) Opracowanie ZZK – 2 egz., przedmiaru robót dla każdej branży po 2 egz. i kosztorysów inwestorskich po 2egz.
4. Dokumenty odbiorowe:
1) Projekt budowlany ze wszystkimi uzgodnieniami i decyzjami – w 6.egz. w wersji papierowej
do przekazania Zamawiającemu (łącznie z egz. do pozwolenia na budowę).
2) Projekty wykonawcze – 6egz.
3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 3egz. w wersji papierowej.
4) Przedmiar robót – 2 egz. w wersji papierowej.
5) Kosztorys inwestorski + ZZK – po 2 egz. w wersji papierowej.
6) Wersja elektroniczna (pdf) wszystkich opracowań.
7) Dokumentację jednobrzmiącą należy dostarczyć w kompletach, opakowanych każdy oddzielnie, ze spisem zawartości każdego opracowania.
5. Oferta powinna określać:
Ryczałtową cenę opracowania projektu wraz ze wszystkimi kosztami wynikającymi z opracowania koncepcji, dokumentacji i uzyskania pozwolenia na budowę.