Mława: Opracowanie koncepcji i wykonanie strony internetowej -interaktywny Urząd- dla Urzędu Miasta w Mławie
Numer ogłoszenia: 338767 - 2010; data zamieszczenia: 26.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mławy , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6546441, faks 023 6543652.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji i wykonanie strony internetowej -interaktywny Urząd- dla Urzędu Miasta w Mławie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji i wykonanie strony internetowej dla Urzędu Miasta w Mławie w zakresie tematycznym: Część I - serwis internetowy Urząd Miasta interaktywny Urząd, - serwis internetowy Miejska Baza Danych, Część II - internetowy system 3D wirtualnej panoramicznej wizyty po Urzędzie Miasta. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysięce złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 40 8213 0008 2003 0400 9999 0005, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego pok. 19, a potwierdzoną kserokopię załączyć w ofercie. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 20.12. 2010 r., do godz. 1000. 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego, a kserokopia dowodu wpłaty będzie załączona do oferty. 6. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3-ch dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, - wykaże się zaprojektowaniem i wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, przynajmniej 3 serwisów o zakresach nie gorszych niż przedstawione w zamówieniu dla instytucji publicznych, firm, organizacji pozarządowych, które nadal funkcjonują. Wykonawca musi załączyć link do każdej z podanych stron w celu możliwości sprawdzenia czy podane strony istnieją i działają - warunek dotyczy Wykonawców składających ofertę na część I zamówienia, o której mowa w rozdziale IV, pkt 1, ppkt 1.1., - wykaże się zaprojektowaniem i wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, przynajmniej 2 internetowych systemów 3D wirtualnej panoramicznej wizyty po obiektach instytucji publicznych, firm, organizacji pozarządowych, które nadal funkcjonują. Wykonawca musi załączyć link do każdej z podanych stron w celu możliwości sprawdzenia czy podane opracowania istnieją i działają - warunek dotyczy Wykonawców składających ofertę na część II zamówienia, o której mowa w rozdziale IV, pkt 1, ppkt 1.1.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, - wskaże jako osoby zdolne do wykonania zamówienia, co najmniej 1 osobę, która posiadła doświadczenie w zakresie projektowania i wykonywania stron internetowych przez wykonanie co najmniej 5 serwisów internetowych dla instytucji publicznych, firm, organizacji pozarządowych, które nadal funkcjonują, - oświadczenie, że osoby, które będą wykonywały zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostaje uznany za spełniony na podstawie: - oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mlawa.pl/index-156-148.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława pokój 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława pokój 18.
Zmiana z dnia 01.12.2010r.:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława pokój 18.
Zmiana z dnia 03.12.2010r.:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława pokój 18.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: - serwis internetowy Urząd Miasta interaktywny Urząd, - serwis internetowy Miejska Baza Danych,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - serwis internetowy Urząd Miasta interaktywny Urząd, - serwis internetowy Miejska Baza Danych,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1. Cena - 60
2. Layout-atrakcyjność wizualna, oryginalność projektów plastycznych, kreatywność i innowacyjność propozycji dotyczących struktur syst - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: - internetowy system 3D wirtualnej panoramicznej wizyty po Urzędzie Miasta..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - internetowy system 3D wirtualnej panoramicznej wizyty po Urzędzie Miasta..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1. Cena - 60
2. a) Odwzorowywanie obiektów w animowanej rzeczywistości 3D, nawigacja, płynne, dynamiczne wyświetlanie i poruszanie się w systemie - 40
Zgodnie z art.38 ust 4 Pzp Zamawiający zawiadamia, że w opublikowanej specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zamówienie publiczne pod nazwą Opracowanie koncepcji i wykonanie strony internetowej „Interaktywny Urząd” dla Urzędu Miasta w Mławie – zmienia się termin składania ofert z 20.12.2010 r. godz. 10:00 na 14.12.2010 r. godz. 10:00. Pozostałe zapisy specyfikacji pozostają bez zmian.
Zgodnie z art.38 ust 4 Pzp Zamawiający zawiadamia, że w opublikowanej specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zamówienie publiczne pod nazwą Opracowanie koncepcji i wykonanie strony internetowej „Interaktywny Urząd” dla Urzędu Miasta w Mławie –przywraca się termin składania ofert z 20.12.2010 r. godz. 10:00. Pozostałe zapisy specyfikacji pozostają bez zmian.
OGŁOSZENIE O UNIEWAŻNIENIU ZAMÓWIENIA
Burmistrz Miasta Mławy, działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pod nazwą - Opracowanie koncepcji i wykonanie strony internetowej „Interaktywny Urząd” dla Urzędu Miasta w Mławie - prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
Uzasadnienie:
Do zamawiającego wpłynęły pytania do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w trybie art. 38 ust. 1 Pzp, z których treści wynika, że na podstawie opisu kryteriów wyboru oferty zawartych w SIWZ, wykonawcy będą mieli trudności w precyzyjnym sformułowaniu oferty, a Zamawiający nie będzie w stanie jednoznacznie uzasadnić wybór najkorzystniejszej oferty w oparciu o te kryteria. Ewentualne podpisanie umowy o zamówienia publiczne narażałoby zamawiającego na ryzyko unieważnienia umowy w wyniku wniesionego protestu.
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
Data unieważnienia zamówienia:
2010-12-07