Termin składania ofert
-
Termin związania ofertą
Opis przedmiotu zamówienia
Burmistrz Miasta Mława zaprasza do składania ofert na „Odbiór i utylizację zwłok zwierzęcych z terenu Miasta Mława”.
Ofertę na FORMULARZU OFERTY należy złożyć w terminie do dnia 26.11.2021r.
do godz. 12:00 w formie* /do wyboru/:
- ofertę papierową wraz z podpisanym oświadczeniem RODO należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława, w zamkniętej kopercie opatrzonej adnotacją: „Oferta na odbiór i utylizację zwłok zwierzęcych”
- w wersji elektronicznej: skan pisemnej, podpisanej oferty wraz ze skanem podpisanego oświadczenia RODO należy przesłać na adres e- mail: infomlawa [dot] pl (info[at]mlawa[dot]pl) w tytule e-maila należy wpisać: „Oferta na odbiór i utylizację zwłok zwierzęcych”.
Postępowanie zostanie rozstrzygnięte w dniu 26.11.2021r. bezpośrednio po upływie terminu/godziny składania ofert wskazanej powyżej.
Wybrana zostanie najkorzystniejsza oferta według kryterium oceny ofert: wartość kwotowa (netto + VAT) za jednorazowy podjazd pod wskazane miejsce po padłą sztukę /padłe sztuki.
Zamawiający może bez podawania przyczyny unieważnić niniejsze postępowanie.