Oczyszczanie terenów miejskich, pielęgnacja i konserwacja zieleni miejskiej, utrzymanie i obsługa szaletu miejskiego w Mławie w latach 2017-2019 | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Oczyszczanie terenów miejskich, pielęgnacja i konserwacja zieleni miejskiej, utrzymanie i obsługa szaletu miejskiego w Mławie w latach 2017-2019

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

Aktualizacja 17.11.2016r. - Zmiana terminu składania ofert; Aktualizacja 20.12.2016r. - informacja z otwarcia ofert oraz powiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej

Aktualizacja 10.11.2016r. - Zamieszczono sprostowanie do ogłoszenia (warunki udziału w postępowaniu); Aktualizacja 15.11.2016r. - zamieszczenie SIWZ wraz z załącznikami, JEDZ oraz ogłoszenia z Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej

Oczyszczanie terenów miejskich, pielęgnacja i konserwacja zieleni miejskiej, utrzymanie i obsługa szaletu miejskiego w Mławie w latach 2017-2019

POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
PROWADZONE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

o wartości szacunkowej przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych

 I. DEFINICJE I SKRÓTY

Wyrażenia i skróty używane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oznaczają:

  1. Zamawiający       Miasto Mława z siedzibą przy ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława
  2. Wykonawca          podmiot ubiegający się o udzielenie zamówienia
  3. SIWZ                    specyfikacja istotnych warunków zamówienia
  4. Ustawa, PZP         Ustawa z dnia  29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

     

    II. ZAMAWIAJĄCY

    Zamawiającym jest:

    Miasto Mława reprezentowane przez Burmistrza Miasta Mława

    Stary Rynek 19

    06-500 Mława

    tel.:     23 654 33 82

    faks:    23 654 36 52

    godziny urzędowania: od poniedziałeku do piątku 8:00 – 16:00,

    we wtorki 8:00 – 18:00

     

    e-mail: urszula [dot] aptowiczatmlawa [dot] pl (urszula[dot]aptowicz[at]mlawa[dot]pl)

    strona internetowa: www.mlawa.pl

     

    III. OZNACZENIE POSTĘPOWANIA

    Postępowanie oznaczone jest jako: GKM.271.43.2016.EM

     

    IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

     

    Przedmiotem zamówienia jest oczyszczanie terenów miejskich, pielęgnacja i konserwacja zieleni miejskiej, utrzymanie, obsługa i eksploatacja szaletu miejskiego w latach 2017 - 2019     z podziałem na 3 części: CZĘŚĆ I - Oczyszczanie terenów miejskich w Mławie, CZĘŚĆ II - Pielęgnacja i konserwacja zieleni miejskiej w Mławie, CZĘŚĆ III – Utrzymanie i obsługa szaletu miejskiego w Mławie. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.

     

    Oczyszczanie terenów miejskich

    W ramach zamówienia Wykonawca realizował będzie prace polegające na:

    1)       patrolowaniu ulic centrum miasta wraz z usuwaniem zanieczyszczeń,

    2)       mechanicznym i ręcznym oczyszczaniu jezdni, w tym:

    a)       pozimowe,

    b)       zgodnie z harmonogramem,

    3)       mechanicznym i ręcznym oczyszczaniu chodników, parkingów zatok postojowych i ścieżek  rowerowych,

    4)       usuwaniu substancji ropopochodnych z jezdni, parkingów, zatok postojowych, chodników  i ścieżek rowerowych,

    5)       zimowym utrzymaniu chodników, parkingów, zatok postojowych i ścieżek rowerowych oraz udostępnianie przejść dla pieszych,

    6)       opróżnianiu koszy ulicznych, w tym:

    a)       zgodnie z harmonogramem,

    b)       poza harmonogramem,

    7)       całorocznym utrzymaniu przystanków Mławskiej Komunikacji Miejskiej,

    8)       uprzątaniu padłych zwierząt z przekazaniem do utylizacji,

    9)       obsłudze imprez masowych,

    10)   odbiorze i wywozie do utylizacji odpadów gromadzonych w workach,

    11)   interwencyjnym zbieraniu i usuwaniu zanieczyszczeń, w tym przy pomocy:

    a)       ciągnika z ładowaczem czołowym,

    b)       ciągnika z przyczepą,

    c)       samochodu śmieciarki,

    d)       robocizny,

    12)   wywóz śniegu, w tym przy pomocy:

    a)    ciągnika z ładowaczem czołowym,

    b)    ciągnika z przyczepą samowyładowczą,

    c)    robocizny.

     

    Pielęgnacja i konserwacja zieleni miejskiej

    W ramach zamówienia Wykonawca realizował będzie następujące prace:

    1)       pielęgnacja trawników,

    2)       koszenie trawników,

    3)       odchwaszczanie trawników,

    4)       koszenie nieużytków,

    5)       koszenie rowów odwodnieniowych i rzeki Seracz,

    6)     wykonanie i pielęgnacja kwietników wiosennych,

    7)     wykonanie kwietników letnich,

    8)     wykonanie kwietników z roślin cebulowych,

    9)     wykonanie kwietników jesiennych,

    10)   wykonanie kwietników bylinowych,

    11)   nasadzenie i pielęgnacja kwiatów w wazach,

    12)   nasadzenie i pielęgnacja kwiatów w wieżach kwiatowych,

    13)   nasadzenie i pielęgnacja kwiatów w skrzynkach,

    14)   nasadzenie i pielęgnacja kwiatów w donicach wiszących,

    15)   pielęgnacja kwietników letnich,

    16)   pielęgnacja rabat bylinowych,

    17)   pielęgnacja różanek,

    18)   pielęgnacja krzewów,

    19)   pielęgnacja żywopłotów,

    20)   pielęgnacja drzew,

    21)   wiosenne wygrabianie liści z terenów zieleni,

    22)   jesienne wygrabianie liści z terenów zieleni,

    23)   wycinka drzew o średnicy do 40 cm,

    24)   wycinka drzew o średnicy od 40 do 80 cm,

    25)   frezowanie pniaków o średnicy do 40 cm,

    26)   frezowanie pniaków o średnicy 40 – 80,

    27)   usuwanie odrostów korzeniowych z drzew,

    28)   wykonanie cięć w koronach drzew o średnicy pnia 20-40 cm,

    29)   wykonanie cięć w koronach drzew o średnicy pnia 41-80 cm,

    30)   założenie powierzchni trawiastych, z wymianą gruntu na gł. 15 cm,

    31)   wykonanie trawnika na terenie płaskim bez wymiany gruntu,

    32)   nasadzenia drzew,

    33)   nasadzenia krzewów,

    34)   malowanie ławki parkowej,

    35)   naprawa ławki parkowej - uzupełnienie 1 szt. szczebliny,

    36)   mycie ławki parkowej,

    37)   mycie pomników w miejscach pamięci narodowej

    38)   mycie tablic w miejscach pamięci narodowej,

    39)   bieżące utrzymanie czystości na terenach zieleni miejskiej,

    40)   bieżące utrzymanie czystości alejek,

    41)   zimowe utrzymanie alejek parkowych,

    42)   nadzór i konserwacja placów zabaw,

    43)   nadzór i konserwacja fontann,

    44)   konserwacja lamp oświetleniowych,

    45)   nadzór i konserwacja instalacji nawadniającej,

    46)   wykonywanie prac interwencyjnych na terenach zieleni.

     

    Utrzymanie i obsługa szaletu miejskiego w Mławie

    W ramach zamówienia Wykonawca realizował będzie następujące prace:

    1)     zapewnienie obsługi szaletu,

    2)     utrzymanie należytego stanu higieniczno-sanitarnego szaletu,

    3)     pobieranie opłat za korzystanie z szaletu,

    4)     zabezpieczenie środków czystości i dezynfekcji,

    5)     malowanie ścian i sufitów szaletu jeden raz w roku (kwiecień/sites/default/files/procurement/import/mlawa_2.plmaj),

    6)     niezwłoczne dokonywanie uzupełnień odparzonych płytek posadzkowych zewnętrznej klatki schodowej, bądź ściennych zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz pomieszczeń,

    7)     zapewnienie ciągłej i bezpiecznej eksploatacji sieci i urządzeń wodnych, kanalizacyjnych i elektrycznych,

    8)     wykonywanie drobnych napraw wynikających z eksploatacji obiektu,

    9)     zabezpieczenie instalacji wodociągowo - kanalizacyjnych przed zamarznięciem                              w okresie zimowym poprzez ogrzewanie pomieszczeń szaletu grzejnikami elektrycznymi.

    10) niezwłoczne usuwanie skutków awarii i zdarzeń losowych.

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ.

     

    Kody i nazwy stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV).

    77310000-6 – Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

    90600000-3  – Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

    98350000-1 - Usługi świadczone na rzecz społeczeństwa

    Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

    Oferty częściowe i wariantowe 

    Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

    Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających 

    Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp.

    V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

    Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2017r. do 31.12.2019r.

    VI. A) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

    Warunki udziału w postępowaniu

    Zamawiający nie definiuje warunków udziału w postępowaniu.

    Aktualizacja 10.11.2016r. - Zamieszczono sprostowanie do ogłoszenia (warunki udziału w postępowaniu)

    Część I: Oczyszczanie terenów miejskich w Mławie

     

    Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestr

    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się wpisem do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz zezwolenie na transport odpadów wydane przez Prezydenta Miasta, Starostę Powiatu lub Marszałka Województwa.

     

    Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

    Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,

    Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/sites/default/files/procurement/import/mlawa_2.pl100).

    Do przeliczenia wartości finansowej określonej w niniejszym punkcie, a występującej w innej walucie niż PLN Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

     

    Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

    Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

    a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

    b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami,

    Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

    1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje, z należytą starannością:

    a) co najmniej jedną usługę polegająca na oczyszczaniu mechanicznym jezdni o 50 km wciągu roku,

    b) co najmniej jedną usługę polegająca na oczyszczaniu mechanicznym i zimowym utrzymaniu chodników o powierzchni 25 000 m² wciągu roku,

    c) co najmniej jedną usługę polegająca na opróżnianiu 200 szt. koszy ulicznych w ciągu roku,

    2) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego potencjału technicznego, tj.:

    a) zamiatarki zbierające nieczystości o działaniu podciśnieniowym lub poprzez taśmę podającą „system elewatorowy” do oczyszczania jezdni – co najmniej 2 szt.,

    b) zamiatarki oczyszczania chodników - co najmniej1 szt.,

    c) ciągnikami z pługami odśnieżnymi i rozsiewaczami piasku - co najmniej 2 szt.,

    d) samochodem śmieciarką do wywozu odpadów z koszy ulicznych - co najmniej1 szt.,

    e) ładowarką kołową lub ciągnikiem rolniczym z ładowaczem czołowym - co najmniej 1 szt.,

    f) pojazdami o ładowności 5 ton - pojazdy samochodowe lub ciągniki rolnicze z przyczepami - co najmniej 2 szt.,

     

    Część II Pielęgnacja i konserwacja zieleni miejskiej 

     

    Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestr

    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się wpisem do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz zezwolenie na transport odpadów wydane przez Prezydenta Miasta, Starostę Powiatu lub Marszałka Województwa.

     

    Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

    Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,

    Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/sites/default/files/procurement/import/mlawa_2.pl100).

    Do przeliczenia wartości finansowej określonej w niniejszym punkcie, a występującej w innej walucie niż PLN Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

     

    Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

    Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

    a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

    b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami,

    Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

    1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje, z należytą starannością - wymagane minimum 1 usługa w zakresie całorocznego utrzymania zieleni miejskiej o wartości min. 400 000,00 zł brutto.

    2) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego potencjału technicznego, tj.:

    a) ciągnikami rolniczymi - co najmniej 3 szt.,

    b) przyczepami ciągnikowymi - co najmniej 3 szt.,

    c) kosiarkami ręcznymi - co najmniej 2 szt.,

    d) kosiarką wysięgnikową do rowów, skarp i poboczy dróg ( zasięg koszenia min. 4 m) - co najmniej 1 szt.,

    e) kosiarką do poboczy dróg - co najmniej 1 szt.,

    f) rębarką do gałęzi - co najmniej 1 szt.,

    g) frezarką do pni - co najmniej 1 szt.,

    h) pługiem odśnieżnym i rozsiewaczem piasku do alejek parkowych - co najmniej 1 szt.,

    i) samochodem śmieciarką do wywozu odpadów z koszy parkowych - co najmniej 1 szt.,

     

    Dla części III nie określa się warunków udziału w postępowaniu.

    Zgodnie z Art. 25a ust 1 i 2 Wykonawca do oferty składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie jednolitego dokumentu (JEDZ) – będącego załącznikiem do SIWZ. Zamawiający informuje, że stosuje procedurę odwróconą zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp.

    VI. B) PODSTAWY WYKLUCZENIA

    Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy w związku z określonymi w art. 24 ust. 5 podstawami wykluczenia.

    Zgodnie z Art. 25a ust 1 i 2 Wykonawca do oferty składa oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu w zakresie Art. 24 ust 1. Pkt 12)-23) w formie jednolitego dokumentu (JEDZ) – będącego załącznikiem do SIWZ.

    Zamawiający informuje, że stosuje procedurę odwróconą zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp.

    VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA

    1. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
      w postępowaniu w formie jednolitego dokumentu (JEDZ - Załącznik 2 do SIWZ).

      Wszystkie dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

      Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę lub tłumacza przysięgłego.

      VIII.      WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM

      1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).

      2.Wadium może być wniesione w następujących formach:

      - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 40 8213 0008 2003 0400 9999 0005,

      - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,

      - gwarancjach bankowych,   
      - gwarancjach ubezpieczeniowych,

      - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy
      z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

      3.Wadium wnoszone w formie: poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty w oryginale.

      4.Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia i godziny wyznaczonej na składanie ofert. 

      IX.            TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

        Termin związania ofertą: 60dni 

        X.              OPIS SPOSÓBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 

        1.     Wymagania ogólne

          1)       Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

          2)       Oferta musi być złożona w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami opisanymi w niniejszej SIWZ.

          3)       Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w sposób czytelny na komputerze, maszynie lub pismem odręcznym. Wymagane specyfikacją dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

          4)       Formularz oferty oraz dokumenty sporządzane przez Wykonawcę powinny być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku, gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, wymaga się, aby Wykonawca dołączył do oferty oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty.

          5)       Wskazane jest, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane i parafowane.

          6)       Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł poprawki, muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę pod rygorem nie uznania poprawki.

          7)       Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 

          2.     Zawartość oferty i sposób jej przedstawienia

            Oferta powinna składać się z :

            1)       formularza ofertowego – sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ,

            2)       zestawu oświadczeń i dokumentów. 

            3.     Opakowanie oferty

              Wykonawca powinien umieścić ofertę wraz z wymaganymi dokumentami w   nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres Zamawiającego i zawierającym oznaczenie: Oferta na: Oczyszczanie terenów miejskich, pielęgnacja i konserwacja zieleni miejskiej, utrzymanie i obsługa szaletu miejskiego w Mławie w latach 2017-2019 i Nie otwierać przed dniem 16.12.2016r. godz. 12.30. 

               4.     Tajemnica przedsiębiorstwa

                Jeżeli Wykonawca zastrzega, że informacje, objęte tajemnicą przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą być udostępniane, informacje te należy umieścić w oddzielnej kopercie wewnątrz opakowania oferty, oznaczonej napisem: Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa. Informację o zastrzeżeniu dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa należy podać również w formularzu oferty. 

                5.     Zmiana lub wycofanie oferty

                  1)       Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem że uczyni to przed terminem składania ofert. Zarówno zmiana, jak  i wycofanie oferty wymagają formy pisemnej. Zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane, opakowane i zaadresowane w ten sam sposób jak oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywana zmieniona oferta, należy opatrzyć napisem zmiana.

                  2)       Oświadczenie o wycofaniu oferty powinno być podpisane przez osobę/sites/default/files/procurement/import/mlawa_2.ply uprawnioną/sites/default/files/procurement/import/mlawa_2.ple do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy oraz opakowane i zaadresowane w ten sam sposób jak oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywane to powiadomienie, należy opatrzyć napisem wycofane.

                  1. Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktu są:

                    w sprawach postępowania przetargowego:

                    Krzysztof Jaros, tel. 23 654 64 42 wew. 500; krzysztof [dot] jarosatmlawa [dot] pl (krzysztof[dot]jaros[at]mlawa[dot]pl)

                    w sprawach związanych z zamówieniem:

                    Urszula Aptowicz, Tel. 23 654 33 82 wew. 300

                    Każdy Wykonawca ponosi ryzyko związane z ewentualną wadliwością informacji uzyskanych od osób trzecich.

                    Zamawiający dopuszcza komunikację w formie elektronicznej.

                    XI.            MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

                    Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława.

                     Termin składania ofert upływa w dniu 16.12.2016 r. o godz. 12:00 (czasu lokalnego).

                    Aktualizacja 17.11.2016r. - Zmiana terminu składania ofert

                     Termin składania ofert upływa w dniu 20.12.2016 r. o godz. 12:00 (czasu lokalnego).

                    Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie odwołania.

                    Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miasta Mławy, w dniu 16.12.2016r. o godz. 12.30 (czasu lokalnego).

                    Aktualizacja 17.11.2016r. - Zmiana terminu składania ofert

                    Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miasta Mławy, w dniu 20.12.2016r. o godz. 12.30 (czasu lokalnego).

                    XII.         SPOSÓB OBLICZENIA CENY
                    1. Wykonawca określi cenę realizacji każdej części odrębnie.
                    2. Wycena części 1 i 2 powinna być oparta na formularzach ofertowych określonych jako załączniki nr 9, które należy załączyć do oferty jako integralną część.
                    3. Ceny zawarte w Formularzu oferty o którym mowa powyżej muszą być wyrażone  w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
                    4. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
                    5. Zamawiający oblicza cenę brutto według stawki VAT obowiązującej w dniu składania oferty.
                    6. Cena    brutto    będzie    podlegała    zmianie    wyłącznie   w   przypadku   ustawowej zmiany   stawki   podatku   VAT.
                    7. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o wystąpieniu obowiązku podatkowego (opodatkowanie odwrotne) oraz wskaże elementy, za jakie przedmiotowe opodatkowanie wystąpiło.

                       

                      XIII.       OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAL PRZY WYBORZE OFERTY

                      Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium dla każdej z części odrębnie:

                      Cena – 60%

                      Kryterium jakościowe wykonywania usługi – Termin płatności - 40%

                      Ilości otrzymanych punktów dla poszczególnych ofert w kryterium Cena obliczana będzie według wzoru:

                      PC1 = ( CON/sites/default/files/procurement/import/mlawa_2.plCDO ) x 60

                      w którym:

                      PC1 - ilość punktów otrzymanych przez ocenianą ofertę

                      CON - cena brutto oferty najtańszej

                      CDO – cena brutto danej oferty (ocenianej)

                      60 – waga kryterium (60%)

                       

                      Ilości otrzymanych punktów dla poszczególnych ofert w kryterium Termin płatności obliczana będzie według wzoru:

                      PC2:

                      14    dni – 0 pkt.

                              21 dni – 20 pkt.

                              30 dni – 40 pkt.

                      Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która w danej części otrzyma największą liczbę punktów.

                      Sumaryczna punktacja dla każdej z części: PC1+ PC2 

                      XIV.      INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

                        Zamawiający nie definiuje przedmiotowych formalności. 

                        XV.         WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY

                          Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

                          XVI.      WARUNKI UMOWY

                          Warunki umowy zostały określone w załącznikach do SIWZ. 

                          XVII.    POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCOM W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

                            Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów niniejszej ustawy zgodnie z działem VI ustawy.

                            XVIII. INFORMACJA O PODWYKONAWSTWIE

                            Zamawiający zastrzega konieczność realizacji zamówienia bez udziału podwykonawców.

                            Aktualizacja 15.11.2016r. - zamieszczenie SIWZ wraz z załącznikami oraz ogłoszenia z Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej

                            Aby wypełnić JEDZ/sites/default/files/procurement/import/mlawa_2.plESPD należ skorzystać z narzędzia:

                            https:/sites/default/files/procurement/import/mlawa_2.pl/sites/default/files/procurement/import/mlawa_2.plec.europa.eu/sites/default/files/procurement/import/mlawa_2.plgrowth/sites/default/files/procurement/import/mlawa_2.pltools-databases/sites/default/files/procurement/import/mlawa_2.plespd/sites/default/files/procurement/import/mlawa_2.plfilter?lang=pl

                            Aktualizacja 20.12.2016r. - informacja z otwarcia ofert oraz powiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej

                            Zamawiający informuje, że przeznaczył na realizację zamówienia 5 850 000zł.

                            Zamawiający informuje, że w wyznaczonym terminie wpłynęła 1 oferta.

                            Zakład Usług Agrotechniczno – Sanitarnych „AGROSAN” Sp. z o.o., ul. Płocka 102, 06-500 Mława

                            Część I – Oczyszczanie terenów miejskich w Mławie

                            Kryterium - Cena:  2 244 288,77zł brutto  (60pkt)

                            Kryterium – termin płatności: 30 dni (40pkt)

                            Łącznie 100pkt

                            Część II – Pielęgnacja i konserwacja zieleni miejskiej w Mławie

                            Kryterium - Cena:  2 773 463,87zł brutto (60pkt)

                            Kryterium – termin płatności: 30 dni (40pkt)

                            Łącznie 100pkt

                            Część I – Utrzymanie i obsługa szaletu miejskiego w Mławie

                            Kryterium - Cena:  354 240,00zł brutto (60pkt)

                            Kryterium – termin płatności: 30 dni (40pkt)

                            Łącznie 100pkt

                            Na podstawie art. 91 ust 1 zamawiający dokonuje wyboru oferty najkorzystniejszej Zakładu Usług Agrotechniczno – Sanitarnych „AGROSAN” Sp. z o.o., ul. Płocka 102, 06-500 Mława, gdyż oferta uzyskała największą liczbę punktów w określonych kryteriach dla każdej z części.

Podmiot udostępniający informację: Piotr Tomaszewski
Osoba odpowiedzialna za informację: Urszula Aptowicz
Osoba wprowadzająca informację: Piotr Tomaszewski
Data wytworzenia informacji: 09.11.2016 14:56:14
Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:48:22
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
14.12.2023 11:48:22 admin_vobacom edycja strony
20.12.2016 15:14:49 Piotr Tomaszewski edycja strony
20.12.2016 15:10:14 Piotr Tomaszewski edycja strony
17.11.2016 10:33:39 Piotr Tomaszewski edycja strony
15.11.2016 12:08:59 Piotr Tomaszewski edycja strony
10.11.2016 13:35:10 Piotr Tomaszewski edycja strony
10.11.2016 12:52:01 Piotr Tomaszewski edycja strony
09.11.2016 14:56:14 Piotr Tomaszewski strona została dodana