Nadzór inwestorski nad przebudową budynku dawnej "Popówki" w Parku Miejskim w Mławie oraz budową budynków socjalnych w Mławie - etap I. | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Nadzór inwestorski nad przebudową budynku dawnej "Popówki" w Parku Miejskim w Mławie oraz budową budynków socjalnych w Mławie - etap I.

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową budynku dawnej "Popówki" w Parku Miejskim w Mławie oraz budową budynków socjalnych w Mławie - etap I.

Nadzór inwestorski nad przebudową budynku dawnej "Popówki" w Parku Miejskim

w Mławie oraz budową budynków socjalnych w Mławie - etap I.

    I.         Opis przedmiotu zamówienia:

      1. Przedmiot zamówienia:

      1.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zarządzaniu, kontroli

      i nadzorze nad realizacją nw. inwestycji:

      -  przebudowa budynku dawnej "Popówki" w Parku Miejskim w Mławie,

      - budowa  budynków socjalnych w Mławie - etap I,

      zwanej dalej kontraktem.

      Dokumentacja techniczna wyżej wymienionych inwestycji zamieszczona jest na stronie internetowej Zamawiającego pod odnośnikiem:

      http://www.mlawa.pl/sites/default/files/procurement/import/przebudowa-budynku-dawnej-popowki-w-parku-miejskim-w-mlawie.html

      http://www.mlawa.pl/sites/default/files/procurement/import/budowa-budynkow-socjalnych-w-mlawie-etap-i.html

      1.2 Zamawiający przekaże Inspektorowi nadzoru inwestorskiego, na czas pełnienia nadzoru, kopie następujących dokumentów:

      - umowę o roboty budowlane,

      - ofertę Wykonawcy robót wraz z harmonogramem rzeczowo-finansowym robót,

      - dokumentację projektową wraz ze specyfikacjami technicznymi,

      - decyzje administracyjne pozwalające na realizację umowy na roboty budowlane,

      - inne będące w jego posiadaniu dokumenty składające się na realizowane zadanie.

      II. Termin wykonania zamówienia

      Od dnia podpisania umowy  do dnia zakończenia budowy 30.09.2018r. .

      Świadczenie usług obejmuje okres faktycznego zakończenia robót oraz rozliczenia końcowego inwestycji, a także w okresie gwarancji i rękojmi wynoszącym 5 lat, liczonych
      od daty dokonania odbioru końcowego zamówienia.

      III.  Warunki ubiegania się o zamówienie.

      O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).

      IV. Opis sposobu przygotowania ofert.

       - każdy  wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,

       - oferty należy składać w nieprzejrzystych, zaklejonych i nienaruszonych opakowaniach.

       - koperta zewnętrzna winna być zaadresowana:

         Urząd Miasta Mława

         ul. Stary Rynek 19,

         06-500 Mława

      oraz opisana: „Nadzór inwestorski nad przebudową budynku dawnej "Popówki" w Parku Miejskim
        w Mławie oraz budową budynków socjalnych w Mławie - etap I, nie otwierać przed dniem 04.04.2017 r. godz. 10:30”,             

       - koperty z ofertami, w interesie wykonawcy winny być skutecznie  zabezpieczone przed ich otwarciem.

      Wykonawca, który na etapie sporządzenia oferty zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy, zobowiązany jest do podania tego w ofercie (załącznik  nr 3 do Formularza oferty) wraz z załączeniem podstawowych informacji o podwykonawcy - nazwa, adres, zakres rzeczowy                

      i  wartościowy planowany  do realizacji przez podwykonawcę.

      W przypadku złożenia przez dwa lub kilka podmiotów oferty wspólnej (konsorcja), muszą  być spełnione następujące warunki:

      1) do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo /upoważnienie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu  o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi i podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów;

      2) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika;

      3) ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności  w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania  w realizacji kontraktu.

      V. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

      1) Oferty można składać osobiście lub przesłać pocztą za potwierdzeniem odbioru, na adres zamawiającego. W takim przypadku za termin złożenia ofert uznaje się datę i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez zamawiającego.

      2) Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Stary Rynek 19 w Kancelarii Urzędu Miasta Mława w nieprzekraczalnym terminie do dnia 04.04.2017 r. do godz. 10:00.

      3) Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego   na  wniesienie protestu.

      Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.04.2017r. o godz. 10:30  w siedzibie Zamawiającego:

      Wydział Inwestycji,

      ul. Padlewskiego 13,

      06-500 Mława.

      VI.  Kryteria oceny ofert.

       1.   Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

        - oferta spełnia wymagania określone niniejszym zamówieniem,

        - oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,

        - Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymogami Zamawiającego,

      2.  Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług  w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej  w niej ceny należny podatek   od towarów  i usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa.

      3.   Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

      Cena ofertowa - 100%

      Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium otrzyma maksymalną  ilość punktów.

      Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.

      a)  Sposób obliczania wartości punktowej kryterium

      Zastosowane wzory do obliczenia punktowego

      Nazwa kryterium:              cena

      Wzór:         najniższa cena z ważnych ofert / cena rozpatrywanej oferty x 100 pkt.

      Sposób oceny:            najkorzystniejsza ta, która otrzyma najwięcej punktów

      b)      Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.

      VII. Warunki umowy

      1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz danych zawartych w ofercie.

      2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.

      3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących:

      Zmiany osobowe

      - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach,

      - zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem   lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ;

      Zmiany organizacji spełniania świadczenia

      - zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego;

      - zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy;

      Nie stanowi zmiany umowy:

      - ograniczenie przedmiotu świadczenia, jeśli taką możliwość przewidywała umowa,

      - zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana  nr rachunku bankowego),

      -  zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;

      Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego

      jak i przez Wykonawcę.

      2. Wszelkie zmiany treści umowy, o których mowa w pkt. 3 wymagają powiadomienia Wykonawcy i uzgodnienia z nim warunków ich wdrożenia. 

      Wzór przyszłej umowy z wybranym w wyniku przetargu wykonawcą stanowi załącznik nr 2 do Formularza oferty.

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

      Podmiot udostępniający informację: Andrzej Porzeziński
      Osoba odpowiedzialna za informację: Dariusz Nieznański
      Osoba wprowadzająca informację: Andrzej Porzeziński
      Data wytworzenia informacji: 28.03.2017 16:24:28
      Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:39:41
      Liczba odsłon: 0
      Pokaż rejestr zmian
      Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
      14.12.2023 11:39:41 admin_vobacom edycja strony
      05.04.2017 16:11:56 Andrzej Porzeziński edycja strony
      05.04.2017 16:07:11 Andrzej Porzeziński edycja strony
      29.03.2017 08:17:56 Andrzej Porzeziński edycja strony
      28.03.2017 16:27:07 Andrzej Porzeziński edycja strony
      28.03.2017 16:24:28 Andrzej Porzeziński strona została dodana