Nadzór inwestorski nad budową odcinka kanalizacji sanitarnej w ul. Wójtostwo w Mławie. | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Nadzór inwestorski nad budową odcinka kanalizacji sanitarnej w ul. Wójtostwo w Mławie.

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad budową odcinka kanalizacji sanitarnej w ul. Wójtostwo w Mławie.
 

 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Nadzór  inwestorski  nad  budową  odcinka  kanalizacji  sanitarnej  w  ulicy Wójtostwo w Mławie.

    1.   Przedmiot zamówienia:

      Przedmiotem zamówienia jest  świadczenie usług polegających na zarządzaniu i nadzorze nad realizacją  umowy  o  roboty  budowlane dla zadania pn.: „Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej    w ul. Wójtostwo w Mławie. 

      2. Termin wykonania zamówienia

      - od dnia zawarcia umowy  do momentu zakończenia i rozliczenia inwestycji będącej przedmiotem nadzoru. Zakończenie robót budowlanych przewiduje się na dzień: 31.05.2017r.

      - świadczenie usług obejmuje okres faktycznego zakończenia robót oraz rozliczenia końcowego inwestycji,   a także w okresie rękojmi wynoszącym 36 miesięcy, liczonych   od daty dokonania odbioru końcowego zamówienia.

      3.  Warunki ubiegania się o zamówienie.

      O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia   do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. – wymagane osoby z uprawnieniami o branży sanitarnej.

      4. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

      Ofertę na FORMULARZU OFERTY należy złożyć w terminie do dnia 28.04.2017r.  do godz. 10.00 (czasu lokalnego) w formie pisemnej.

      Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, kancelaria urzędu,  06-500 Mława. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie odwołania.

      Wykonawca powinien umieścić ofertę wraz z wymaganymi dokumentami  w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres Zamawiającego i zawierającym oznaczenie: Oferta na: Nadzór inwestorski nad budową odcinka kanalizacji sanitarnej 
      w ul. Wójtostwo w Mławie
      i Nie otwierać przed dniem 28.04.2017r. godz. 10:15.

      Otwarcie ofert nastąpi w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Mława przy ul. Padlewskiego 19, w dniu 28.04.2017r. godz. 10:15 (czasu lokalnego).

      5Kryteria oceny ofert.

       1.   Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

             - oferta spełnia wymagania określone niniejszym zamówieniem,

             - oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,

             - Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymogami Zamawiającego,

       

      2.   Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

      Cena ofertowa - 100%

       

      6. Warunki umowy

      1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem    postanowień wynikających z treści niniejszego opisu oraz danych zawartych w ofercie.

      2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.

      3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian    dotyczących:

       

      Zmiany osobowe

      - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach,

      - zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ.

      Zmiany organizacji spełniania świadczenia

      - zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy  to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego;

      - zmiana  treści  dokumentów  przedstawianych  wzajemnie  przez strony w trakcie realizacji umowy  lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy;

      Nie stanowi zmiany umowy:

      - zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana
      nr rachunku bankowego)

      -  zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;

      Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.

       

      4. Wszelkie zmiany treści umowy, o których mowa w pkt. 3 wymagają powiadomienia Wykonawcy i uzgodnienia z nim warunków ich wdrożenia.   

       

       

       

       

       

      Podmiot udostępniający informację: Andrzej Porzeziński
      Osoba odpowiedzialna za informację: Edward Gajur
      Osoba wprowadzająca informację: Andrzej Porzeziński
      Data wytworzenia informacji: 25.04.2017 14:29:40
      Data ostatniej modyfikacji: 14.12.2023 11:39:41
      Liczba odsłon: 0
      Pokaż rejestr zmian
      Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
      14.12.2023 11:39:41 admin_vobacom edycja strony
      04.05.2017 14:47:55 Andrzej Porzeziński edycja strony
      25.04.2017 15:02:23 Andrzej Porzeziński edycja strony
      25.04.2017 14:56:24 Andrzej Porzeziński edycja strony
      25.04.2017 14:53:58 Andrzej Porzeziński edycja strony
      25.04.2017 14:36:36 Andrzej Porzeziński edycja strony
      25.04.2017 14:29:40 Andrzej Porzeziński strona została dodana