Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta w Mławie w okresie 01.07.2009. – 01.07.2010. | Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Mława

BIP

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

WWW.BIP.GOV.PL

Tłumacz Zamigam

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mława

Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta w Mławie w okresie 01.07.2009. – 01.07.2010.

Termin składania ofert
-
Opis przedmiotu zamówienia

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mławy , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6546441, faks 023 6543652.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta w Mławie w okresie 01.07.2009. - 01.07.2010..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla potrzeb Urzędu Miasta w Mławie w okresie od 01.07.2009 r. do 01.07.2010 r. o następujących parametrach technicznych wymaganych i wyszczególnionych w poniższej tabeli:

L.p.    |   Nazwa artykułu(przedmiot zamówienia*)    |     Ilość
1. Papier kserograficzny A4 o parametrach:   Gramatura 80  2 g/m2 ; ilość min. 161  2 CIE wilgotność 3,0-5,0%, ryza 500 ark.  - 1014
2. Papier kserograficzny A3 o parametrach jak wyżej - 50
3. Papier A4 wizytówkowy tłoczony 230g/m2,   różne kolory , w opak. 20 ark. - 60
4. Płyty CD-R 700 MB w op. pcv - 200
5. Płyty DVD + R 4.7 GB  - 250   
6. Papier komputerowy szer. 375 ( 1+1 ) oryginał + kopia ,kolor, nadruk  bezpyłowy, nietoksyczny z perforacją ,ilość skł. 900 - 8
7. Płyty DVD+RW 4.7 GB w opak. pcv - 50
8. Płyty CD-RW 700 MB w opak. pcv - 30
9. Karteczki samoprzylepne 50x75mm/100ark. (± 5mm)  - 120
10. Kostka kolor 85x85x40 mm ( klejona ) - 84
11. Segregator tekturowy w okleinie z tworzywa sztucznego, z mechanizmem dźwigniowym, wzmacniany dołem metalowymi okuciami A4/75, w różnych kolorach. - 470
12. Segregator tekturowy w okleinie z tworzywa sztucznego, z mechanizmem dźwigowym ,wzmacniany dołem metalowymi okuciami –A4/50, w różnych kolorach. - 196
13. Papier ozdobny  z tkaniny jedwabnej A4 80G/25  opakowanie 25 ark. - 18
14. Papier kolorowy do kserokopiarek i drukarek, format A4 , gramat. 80g/m2 op. 500 arkuszy -6
15. Teczka karton kolor A4 na gumkę. Gram. minimum 400 g/m2 -60
16. Teczka tekturowa wiązana bezkwasowa A4 w kolorze białym  -140
17. Teczka skrzydłowa z tektury powlekanej folią A4 na rzep kolorowa -16
18. Teczka Meeting A4 z tektury powlekanej folią kolorową, szerokość grzbietu 40 mm, czarna rączka plastikowa i czarny zamek  -20
19. Teczka tekturowa A4,wiązana biała 275g/m2  -440
20. Teczka PP z gumką z polipropylenu ,  A4 ,z kieszenią na płytę CD, szer. grzbietu 40 mm. -30
21. Teczka kopertowa A4, zamykana na rzep, wykonana z folii transparentnej , przezroczysta -30
22. Teczka z rączką , wyk. ze sztywnej tektury oklejonej okleiną, szer. grzbietu 100 mm, rączka i zamek wyk. z czarnego plastiku -6
23. Teczka skrzydłowa zamykana na gumkę, A4,  wykonana z tektury oklejonej na zewnątrz folią PP. Grubość grzbietu 35 mm.- 8
24. Koperty C6 białe a’1000szt. samoprzylepne ≥ 75 g/m2 -36
25. Koperty B5 białe a’500szt. samoprzylepne ≥ 90g/m2 -10
26. Koperty C4 białe, samoprzylepne ≥ 90/m  -1500
27. Koperty C5 białe, samoprzylepne ≥90/m -1900
28. Koperty B4 białe,  a’250 szt., samoprzylepne ≥ 90 g/m2 -2
29. Papier kancelaryjny A3 krata , ryza 500 ark. -4
30. Pudełka archiwizacyjne z tektury bezkwasowej  wymiary 350x260x110 mm -72
31. Pudełka archiwizacyjne z tektury bezkwasowej  wymiary 450x320x110mm  -574
32. Rolka offset z bezpyłowego papieru, szer. 57 mm x 25-30 m. -260
33. Półki na dokumenty A4, z plastiku   -20
34. Skoroszyt papierowy A4 z wąsami bez nadruku 275g/m2 (+/-10g/m2) op. 50 szt. -8
35. Brulion B5 200 k krata w sztywnych okładkach (oprawa twarda) -12
36. Brulion A5 96 k krata w sztywnych okładkach (oprawa twarda ) -12
37. Skorowidz A5 96k krata w sztywnych okładkach ( oprawa twarda ) -4
38. Skorowidz A4 krata  w sztywnej okładce (oprawa twarda ) -4
39. Zeszyt A5/32k w kratkę, w miękkiej oprawie -10
40. Brulion  A4/96k w kratkę, w twardej oprawie, lakierowany  -42
41. Kołozeszyt A4/100 k krata sztywne okł. -8
42. Etykiety samoprzylepne na A4 a’100ark /210x148/ -4
43. Etykiety samoprzylepne na A4 a’ 100 ark. /70 x 42,3/  - 4
44. Etykiety samoprzylepne na A4 a’ 100 ark. /105 x 148/ -2
45. Klej w sztyfcie  20 g (± 2g), bez rozpuszczalnika, do klejenia papieru ,tektury, zdjęć, nie powodujący marszczenia papieru.   -32
46. Klej w sztyfcie  36 g (± 2g), bez rozpuszczalnika, do klejenia papieru ,tektury, zdjęć, nie powodujący marszczenia papieru.   -32
47. Korektor w długopisie/piórze,  cienka metalowa końcówka, szybkoschnący, pojemność min.4,2 ml ,precyzyjne nanoszenie płynu  -36
48. Korektor w taśmie, dł. min.4 m., szer.min.4,2 mm.  - 44
49. Koszulki foliowe A4 a’100 szt.  -68
50. Koszulki foliowe A5 a’100 szt. -16
51. Ofertówki A4 z folii pcv , op. 25 szt. Otwierane u góry i z prawej strony -25
52. Ofertówki A4 z folii pcv,  z klapką do zamknięcia -50
53. Skoroszyt miękki A4  z folii pcv, przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa, z wąsem. -1100
54. Skoroszyt plastikowy do segregatora A4 zawieszany -900
55. Okładki kartonowe do bindowania jednostronnie kolorowe A4, a.100 szt.  -5
56. Folia do bindowania, przezroczysta A4 a’ 100 szt. -5
57. Grzbiety do bindowania A4, a' 100 szt.,śred.8mm. -2
58. Grzbiety do bindowaniaA4, a' 100 szt.,śred.10 mm. -2
59. Grzbiety do bindowania A4, a' 100 szt.,śred.12,5 mm -2
60. Grzbiety do bindowania A4,a’100 szt., śred.14 mm -1
61. Rozszywacz -6
62. Zszywacz biurowy na zszywki 24/6,  minimalna ilość zszywanych jednorazowo kartek 25  -12
63. Dziurkacz mocny do grubych plików - na 100 kartek - średnica otworu 6 mm., rozstaw dziurek 80 mm.  -2
64. Dziurkacz - jednorazowo dziurkuje 25 kartek - 8
65. Dziurkacz –jednorazowo dziurkuje do 8 kartek -4
66. Zszywki 24/6 opak. 1000 szt. -122
67. Spinacze biurowe trójkątne T 25 a’ 100 szt. - 96
68. Spinacze kolorowe 26 mm opak. 40 szt. -10
69. Spinacze biurowe R50 100 szt. - 20
70. Spinacze krzyżowe 41 mm  -2
71. Klips archiwizacyjny z polietylenu , opak.50 szt. -10
72. Pióro żelowe typu Pilot G2 z wymiennym wkładem * - 26
73. Wkład do pióra żelowego kompatybilny z piórem z pozycji 42. -188
74. Cienkopis kolorowy, do kreślenia na papierze i brystolu, szer. linii pisania 0,4 mm. -80
75. Marker do opisywania płyt, szer. linii pisania 0.8-1.0 mm. -18
76. Marker , końcówki ścięta i okrągła, szer. linii pisania 1-5 mm.  -24
77. Zakreślacz  tekstów pisanych na papierze, z mocno ściętą końcówką, różne kolory,  gr. linii pisania 2-5 mm  -58
78. Długopis typu Pilot Sup. Grip* -62
79. Wkład do dług., kompatybilny z dług. z poz. 45.  -28
80. Naboje atramentowe do wiecznych piór Parker, op.5 szt.  -32
81. Temperówki metalowe - pojedyncze-  16
82. Nożyczki ze stali, do cięcia papieru i kartonu dł. 18.5 - 21 cm. Uchwyt z plastiku lub gumowy.  -6
83. Nożyczki ze stali , do cięcia papieru i kartonu dł. 15-16 cm. Uchwyt z plastiku lub gumowy. -2
84. Tusz do stempli bezolejowy czerwony i czarny, pojemność 22-25 ml. -30
85. Taśma biurowa samoprzylepna, przezroczysta o wym. 12 mm x 10 m. Wykonana z folii PP lub z polipropylenu -104
86. Taśma pakowa samoprzylepna o wym. 48 mm x 50 m. Wykonana z polipropylenu lub z folii PP -34
87. Sprężone powietrze do usuwania zanieczyszczeń ze sprzętu komputerowego. Pojemność 400 ml - 36
88. Szurek jutowy lub konopny , waga 10 dkg -20
89. Dyskietki 3.5 a'10  -36
90. Grafit 0.5 mm HB opak.12-15 szt. -8
91. Ołówek –0,5 automatyczny, chowana prowadnica grafitu -20
92. Blok notatnikowy w kratę A4/100 k- 48
93. Blok notatnikowy w kratkę A5/100 k -20
94. Segregator ringowy A4 , na 2 ringi, kolorowy , szer. grzbietu 35 mm. -40
95. Segregator ringowy A5, na 2 ringi, kolorowy, szer. grzbietu 35 mm -52
96. Segregator biurowy A3, szer.80 mm ,tekturowy -40
97. Koperta z folią bąbelkową wewnątrz , format zew. 240 X 270, biała , do przesyłek nośników danych komputerowych  -220
98. Koperta z folią bąbelkową wewnątrz , format zew. 140 X 220, biała , do przesyłek nośników danych komputerowych  -180
99. Koperty bezpieczne - do tajnych dokumentów, potrzeb banków o wym. 185 x 245  -800
100. Przekładki polipropylenowe , kolorowe indeksy , przezroczysta karta opisowa , format A4, opakowanie 20 kart.- 20
101. Separatory kartonowe 1/3 A4 do segregowania dokumentów, kolorowe opakowanie 100 szt. -12
102. Wałek barwiący do maszyny liczącej Citizen CX-123 oraz Epson IR40T -80
103. Linijka z polistyrenu 40 cm -20
104. Taśma czerwono-czarna  13x6 mm do kalkulatora Casio 320 -20
105. Wkład atramentowy czarny do drukarki HP DJ 5550, wydajność minimum 150 stron  -38
106.  Wkład atramentowy kolorowy do drukarki HP DJ 5500 ,wydajność minimum 140 stron -22
107. Wkład atramentowy czarny do drukarki HP PSC 1510,wydajność min. 210 stron  -22  
108 Wkład atramentowy kolorowy do drukarki HP PSC 1510, wydajność minimum 175 stron -14
109. Wkład atramentowy czarny do drukarki HP 6657, wydajność minimum 150 str. -2
110. Wkład atramentowy kolorowy do drukarki HP 6657, wydajność minimum 140 stron - 2
111. Wkład atramentowy czarny do drukarki HP Desk Jet 6540 , wydajność minimum 450 stron -12
112. Wkład atramentowy kolorowy do drukarki HP Desk Jet 6540, wydajność minimum 260 stron - 2
113. Wkład atramentowy czarny do drukarki HP Desk Jet 5440, wydajność minimum 210 stron - 8
114. Wkład atramentowy kolorowy do drukarki HP Desk Jet 5440 , wydajność minimum 175 stron -4
115. Wkład atramentowy czarny do drukarki HP Desk Jet 845, wydajność minimum 495 stron -4
116. Wkład atramentowy kolorowy do drukarki HP Desk Jet 845, wydajność minimum 430 stron -2
117. Wkład atramentowy czarny do drukarki HP Office Jet 6210, wydajność minimum 450 stron -6
118. Wkład atramentowy kolorowy do drukarki HP Office Jet 6210, wydajność minimum 260 stron - 4
119. Wkład atramentowy czarny do drukarki HP Desk Jet 3940, wydajność minimum 150 stron  -70
120. Wkład atramentowy kolorowy do drukarki HP DJ 3940, wydajność minimum 138 stron  -64
121. Wkład atramentowy kolorowy do drukarki HP 9361, wydajność minimum 175 stron  - 2
122. Wkład atramentowy czarny do drukarki HP 9362, wydajność minimum 210 stron -12
123. Wkład atramentowy czarny do drukarki HP DJ 380, wydajność minimum 650 stron  -6
124. Wkład atramentowy kolorowy do drukarki HP 2280 , wydajność minimum 1750 stron -6
125. Wkład atramentowy czarny do drukarki HP DJ F4180, wydajność minimum 150 str. -12
126. Wkład atramentowy kolorowy do drukarki HP DJ F4180, wydajność minimum 140 stron -6
127. Wkład atramentowy czarny do drukarki HP 4280, wydajność minimum 200 str. -7
128. Wkład atramentowy trójkolorowy do drukarki HP 4280 , wydajność minimum 170 stron -4
129. Taśma do drukarki Panasonic KXP 160, 2130 -20
130. Wkład do urządzenia laserowego HP Laser Jet 1200, toner czarny, wydajność minimum 2500 stron -10
131. Wkład do urządzenia laserowego HP Laser Jet 1010, toner czarny, wydajność minimum 2500 stron -34
132. Wkład do urządzenia laserowego HP LJ 1005, toner czarny, wydajność minimum 2500 stron- 7
133. Wkład do urządzenia laserowego HP Color LJ 2600 i 2605, tonery: żółty, błękitny i purpurowy , wydajność 1 opak. minimum 2000 stron -32
134. Wkład do urządzenia laserowego HP Color LJ 2600 i 2605  , toner czarny , wydajność 1 opak. minimum 2500 stron- 24  
135. Wkład do urządzenia laserowego HP Color LJ 1500 i 2500, toner czarny , wydajność minimum 5000stron, -12
136. Wkład do urządzenia laserowego HP Color LJ 1500 i 2500, tonery; żółty, purpurowy  i błękitny, wydajność minimum 4000stron, -8
137. Toner do faksu Panasonic KX-FL513 -6
138. Wkład do urządzenia laserowego HP Color LJ 2550 i 2820 , toner czarny, wydajność minimum 5000 stron -15
139. Wkład do urządzenia laserowego HP Color LJ 2550 i 2880 , tonery; błękitny, żółty, purpurowy, wydajność minimum 4000 stron -6
140. Wkład do urządzenia laserowego  HP LJ 1320 , toner czarny, wydajność minimum 600 stron -4
141. Wkład do urządzenia laserowego HP LJ 1100, toner czarny, wydajność 2500 stron -14
142. Wkład do urządzenia laserowego HP LJ 1006 , toner czarny ,wydajność minimum 1500 stron -7
143. Wkład do urządzenia laserowego HP Color LJ CP1515, toner czarny, wydajność minimum 2500 stron -4
144. Wkład do urządzenia laserowego HP Color LJ CP1515, toner kolorowy ,wydajność minimum 1400 stron -2
145. Wkład do urządzenia laserowego HP LJ 1320, toner czarny , wydajność minimum 2500 stron- 4
146. Wkład do kserokopiarek Sharp AR 5320 -8
147. Wkład do kserokopiarki Sharp AR 275 -8
148. Wkład do kserokopiarki Canon Sensys MF 4120 -3
  
*przedmiot zamówienia - artykuły o parametrach równoważnych z przedmiotami wskazanymi w wykazie.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych dla artykułów z określoną nazwą (Zamawiający w celu określenia klasy niektórych materiałów biurowych posłużył się nazwą producenta lub marką), pod warunkiem zagwarantowania tych samych parametrów technicznych (wydajnościowych, pojemnościowych), a także jakościowych i funkcjonalnych na poziomie nie niższym od określonych w niniejszym załączniku, marek.
Na Wykonawcy spoczywał będzie ciężar udokumentowania podczas realizacji dostaw częściowych, faktu spełniania przez dostarczane artykuły, parametrów techniczno – - jakościowych określonych przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji.

2. Wszystkie artykuły biurowe będące przedmiotem zamówienia winny być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi.

3. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, w miarę potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej, lub pisemnie przez osobę upoważnioną.

4. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do przedmiotu zamówienia odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi itp.

5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie oferowanych artykułów biurowych pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów wymaganych i określonych w powyższej tabeli.

6. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego wymaga się, aby odpowiadał on pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania wskazanym przez Zamawiającego.

7. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone artykuły biurowe:
1) są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające użytkowanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego,
lub
2) nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w powyższej tabeli,
lub
3) dostarczone produkty równoważne nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez Zamawiającego,
Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny kaszt.

Trzykrotne udowodnione odstąpienie Wykonawcy od deklarowanej jakości artykułów biurowych innych niż wymienione w pkt. 8, o której mowa w części IV ppkt. 1, 2, 4, upoważnia Zamawiającego do odstąpienia od umowy.

8. Przypadek uszkodzenia sprzętu komputerowego Zamawiającego, udowodniony przez serwis fabryczny producenta lub jego przedstawiciela z przyczyn użycia materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę, – upoważnia Zamawiającego do odstąpienia od umowy i zobowiązuje Wykonawcę do pokrycia kosztów naprawy lub wymiany uszkodzonego sprzętu na nowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.(Art. 36, ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) koncesji, zezwolenia lub licencji jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym,
3) złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch i więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje).
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi:
1) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (wymagane minimum 1 dostawa artykułów biurowych), z podaniem ich łącznej wartości i oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3),
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, przy czym oświadczenie z art. 22 składa każdy z nich).
Warunek zostaje uznany za spełniony na podstawie:
1) oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży:
1) oświadczenie złożone w trybie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
W przypadku wspólnego ubiegania się udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich (załącznik nr 2a do SIWZ).
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z regułą spełnia – nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty załącznikach, oświadczeniach i dokumentach.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty:
1) oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ,
2) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania
na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2a do SIWZ.
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu objętym niniejszym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy składający ofertę są wspólnikami spółki cywilnej do oferty należy dołączyć kserokopię umowy spółki,
4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,
lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6)wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3 do SIWZ);
7) w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał), określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
2. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.
3. W przypadku konsorcjum Wykonawca zamieszcza w ofercie niezbędne dokumenty zgodnie z wskazówkami zawartymi w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji.
4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów tj: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS i aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 składa dokumenty potwierdzające, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

Uwaga:
1. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziałów postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
2. Zamawiający wzywa wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mlawa.pl/index-156-53.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława pokój 19.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława pokój 19.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY


Zamawiający informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej powyżej 14 000 Euro, a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp – przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, na realizację zadania pod nazwą „ Dostawy artykułów biurowych dla potrzeb Urzędu Miasta w Mławie w okresie 01.07.2009. – 01.07.2010” (WI.340-39/09) - złożono dwie oferty.

Zamawiający wybrał do realizacji w/w zamówienia ofertę numer 1 firmy:

PARTNER PREMIUM Salata Sawczak i s-ka s.j.
ul. Graniczna 46
09-407 Płock

Cena ofertowa na wykonanie dostawy j.w. wynosi:
cena netto: 55 858,55 zł
cena brutto: 68 151,92 zł
(słownie: sześćdziesiąt osiem tysięcy sto pięćdziesiąt jeden 92/100 złotych)
Wybrana oferta była najkorzystniejsza i zdobyła w kryterium: CENA – 100%, najwięcej punktów: 4 x 100 pkt. = 400 pkt.

STRESZCZENIE OCENY I PORÓWNANIE ZŁOŻONYCH OFERT

Tabelaryczne zestawienie ocen punktowych ofert:

 

Nazwa Wykonawcy

 

Ilość punktów -kryterium      CENA - 100%

 

PARTNER PREMIUM Salata Sawczak i s-ka s. j.,  ul. Graniczna 46, 09-407 Płock

 

400,00

 

PHU BIUROTECHNIKA S. A.,  ul. Bema 57a, 01-244 Warszawa

 

363,64

 

Podmiot udostępniający informację: -
Osoba odpowiedzialna za informację: -
Osoba wprowadzająca informację: root@npc.pl
Data wytworzenia informacji: 29.05.2009 09:21:40
Data ostatniej modyfikacji: 29.05.2009 09:21:40
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmian Opis zmiany
29.05.2009 09:21:40 root@npc.pl strona została dodana