ZAPROSZENIE
Miasto Mława zaprasza do złożenia oferty na dostawę 276 szt. pamięci przenośnej USB (pendrive) z logotypami na potrzeby projektu pn.: „Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców województwa mazowieckiego" realizowanego w ramach Programu operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-200, Oś Priorytetowa nr III: „Cyfrowe kompetencje społeczeństwa”, działanie 3.1: „Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Nazwa i kod przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień:
30234600-4 pamięć flash
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pamięci przenośnej USB (pendrive) z logotypami na potrzeby projektu pn.: „Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców województwa mazowieckiego" w ilości 276 sztuk, zgodnie z poniższą specyfikacją:
- Pojemność: min.16 GB
- Interfejs: USB 2.0
- Obudowa: dowolna
- Kolor: odcienie niebieskiego
- Okres gwarancji: 24 miesiące
Przykładowa pamięć USB (pendrive) stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego i jest jedynie wzorem od którego Zamawiający dopuszcza pewne odstępstwa.
Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, przekaże Wykonawcy informacje niezbędne do wykonania treści graficznej pendrive. Na pamięci przenośnej USB (pendrive) muszą zostać trwale naniesione logotypy zgodne z zasadami promocji obowiązującymi dla Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.
Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji ostatecznej wersji graficznej pamięci przenośnej USB (pendrive) przed jego wykonaniem.
Pamięć przenośna USB (pendrive) zawierać musi zawierać obligatoryjnie informację o jego dofinansowaniu ze środków unijnych.
2. Kryteria oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena ofertowa.
3. Informacja o wagach punktowych/procentowych przypisanych do kryteriów:
Cena ofertowa - 100%,
4. Opis sposobu przyznawania punktacji:
W trakcie oceny każdej ofercie przyznane zostaną punkty dla kryterium cena, wg wzoru:
C=(Cmin / Coferta) * 100 pkt.,
gdzie:
Cmin oznacza najniższą cenę zaoferowaną w postępowaniu,
Coferta cenę badanej oferty.
Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny
ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
5. Warunki ubiegania się o zamówienie:
O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy w wymaganym terminie złożą prawidłowo wypełniony formularz ofertowy.
6. Termin i sposób składania ofert:
Ofertę należy złożyć na formularzu oferty zgodnym ze wzorem (załącznik nr 1) w terminie do 06.11.2019 r. do godz. 10.00
Oferty można składać:
- osobiście w kancelarii Urzędu Miasta Mława przy ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława,
- przesłać pocztą za potwierdzeniem odbioru na adres Zamawiającego
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres lidia [dot] gniadekmlawa [dot] pl (lidia[dot]gniadek[at]mlawa[dot]pl).
Za termin złożenia ofert uznaje się datę i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez Zamawiającego.
7. Termin realizacji zamówienia:
Pendrive z logotypami należy dostarczyć do Urzędu Miasta Mława w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18.11.2019 r. do godz. 10:00.
8. Informacje w zakresie zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych.
Z postępowania wyklucza się Wykonawców powiązanych z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo
w zakresie określonym w rozdziale 6.5.2. pkt. 2 „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” (załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia).
9. Warunki istotne zmiany umowy:
Zamawiający zawrze z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, umowę, której wzór stanowi załącznik nr 3.
Zamawiający nie przewiduje możliwości zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postepowania o udzielenie zamówienia.
10. Informacja w zakresie ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza ofert częściowych.
11. Informacja w zakresie ofert wariantowych:
Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych.
12. Informacja o planowanych zamówieniach:
Zamawiający nie przewiduje udzielenia Wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu innych zamówień polegających na powtórzeniu niniejszego zamówienia w okresie 3 lat od jego udzielenia.
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w ramach projektu pn.: „Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców województwa mazowieckiego" realizowanego w ramach Programu operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-200, Oś Priorytetowa nr III: „Cyfrowe kompetencje społeczeństwa”, działanie 3.1: „Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych”, zgodnie z umową powierzenia grantu 6/80/PGP/2018 z dnia 03.09.2018 r.
Ogłoszenie o wyborze Wykonawcy
Informuję, że w wyniku przeprowadzonego rozpoznania cenowego na zadanie pn.: Zakup i dostawa pamięci przenośnej USB (pendrive) z logotypami na potrzeby projektu pn.: „Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców województwa mazowieckiego" wybrano ofertę firmy:
BODMAN B. Maniak P. Maniak Sp. J.
ul. Ryglicka 21B
33-170 Tuchów
Wybrany Wykonawca uzyskał najwięcej punktów w kryterium cenowym i zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę:
2 736,58 zł netto
3 365,99 zł brutto
aktualizacja z dnia 29.10.2019 r. - odpowiedź na pytanie dotyczące przedmiotu zamówienia z dnia 29.10.2019 r
aktualizacja z dnia 08.11.2019 r. - ogłoszenie o Wyborze Wykonawcy